GROHE: dizájn, technológia, minőség
A GROHE németországi székhelyű családi vállalkozásból alig több mint egy évszázad alatta világ vezetőszanitergyártó márkájává vált. A cég életébe történelmi fordulatot hozott a 2015-ös év, amikor is az egyik legnagyobb japán-európai akvizíció során a LIXIL Corp. felvásárolta az akkor már európai piacvezető GROHE 87.5%-os tulajdonrészét. Az összeolvadással a változatlan háttérű és vezetésű német márka immár a világ legnagyobb szanitergyártójaként 150 országban van jelen. A jövő GROHE termékei a német precizitás és szakértelem megőrzése mellett a japán spa életérzéssel és innovatív technológiákkal kiegészülve kerülnek az európai fogyasztókhoz.
A kiemelkedő minőséget és egyedi felhasználói élményt nyújtó GROHE márka innovációban a világ élvonalát képviseli. Éves forgalmának több mint fele olyan termékek eladásából származik, amelyek kevesebb, mint három éve kerültek piacra.A cég évente három-négy terméket teljesen megújít és ugyanennyit továbbfejleszt. A GROHE igazi sikertörténet, a cég 1961-ben lépett a nemzetközi piacra,2007-ben megnyitotta modern düsseldorfi központját,és forgalma már ebben az évben átlépte az 1 milliárd eurós álomhatárt. A márka három alappillére a dizájn, a technológia és a minőség, amelyre épülve termékeikre különösen jellemző a hosszú élettartam, a praktikus és elegáns megjelenés, valamint a semmi mással nem összetéveszthető felhasználói élmény.
LIXIL Corp.-nel való összeolvadás során a japán cég nem változtatott a GROHE által képviselt értékeken, sőt egyes saját termékeibe is átvitte a német cég szakértelmét és márkanevét. A GROHE 2011-ben indította el saját SPA üzletágát, amelyhez termékfejlesztési és technológiai vonalon is hozzáadott értékként jelenik meg a japán SPA kultúra évszázados hagyománya. A GROHE innovatív termékei olyan megoldásokat hoznak a jövő fürdőszobáiba, amelyek digitális vezérlésű, okos technológiáival kuriózumnak számítanak majd az európai fogyasztók számára.
A GROHE azonban nem csak a különlegességekre vágyókat szólítja meg. Az ár és minőség arányában termékei kiemelkedő értéket képviselnek, élettartamuk teljes ideje alatt kifogástalan működést és a fürdés maximális élvezetét biztosítják. Jelenleg forgalmazott körülbelül 40 különböző fürdőszobai termékcsaládból minden igény és fürdőszoba megtalálja a hozzá illő GROHE terméket.
Kapcsolódó cikkeink
A világ legkisebb mosdója – A nap képe
A műkőből készült piszoár és mosdókagyló kombója mintha a világ…
Tovább olvasom >További cikkeink
Csökkent a Ryanair nyeresége az első üzleti félévben: bevételnövekedés mellett mérsékelt eredmény
A Ryanair, Európa egyik legnagyobb fapados légitársasága, jelentős nyereségcsökkenést könyvelt…
Tovább olvasom >Megérkezett a Starbucks ünnepi italkínálata: új ízek és nosztalgikus kedvencek a téli hónapokra
A hideg hónapok beköszöntével a Starbucks ismét elhozza az ünnepi…
Tovább olvasom >Új szereplő a magyar légi piacon: decemberben indulhat a Hungary Airlines
A Cargo Facts nemzetközi légi teherszállítási portál jelentése szerint a…
Tovább olvasom >