Grilltermékek: a tavalyihoz hasonló érdeklődésre számít a SPAR
A nyár a kerti partik szezonja. Az áruházlánc üzleteiben kibővített idényválasztékkal várja a grillezés kedvelőit, többek között saját húsüzemének sertés-, marha-, borjú- vagy bárányhús-termékeivel, illetve olyan eszközökkel, mint a tradicionális vastárcsák és gázgrill-gépek. Az 5 különböző, pultban kapható termék és a 19 csomagolt, fűszerezett grillkészítmény hagyományos és új ízeket egyaránt kínál a grillezőknek.
A szabadtéri sütögetés a családi és baráti összejövetelek egyik legkedveltebb formája, melyek során az alkalmi séfek szenvedélyesen, nagy szeretettel – és a „titkos” receptjeikkel –kápráztatják el a vendégeiket.
„A vállalatunk minden évben gazdag és minőségi szezonális alapanyag- és eszközkészlettel segíti a professzionális és házi szakácsokat a grillszezonban is. 2020-ban a SPAR saját húsüzeme, a Regnum Húsüzem és Oktatóközpont 5 féle húspultban kapható és 19 előrecsomagolt fűszerezett grillterméket, hagyományos és új ízeket egyaránt kínál a vásárlóinknak. A grillkellékek tekintetében pedig 35 termék található meg a választékunkban. Örömmel tapasztaljuk, hogy a közös kerti időtöltés iránt egyre nagyobb az érdeklődés, ennek bizonyítéka, hogy amíg a húsüzemünk 2018-ban 687,2 tonna mennyiségben és 1,02 milliárd forint értékben szállított grill- és steaktermékeket az üzletekbe, addig 2019-ben már 775,5 tonnás és 1,17 milliárd forintos volumenről beszélhettünk. Már most érzékelhető, hogy a kereslet idén sem csökken, így 2020-ban is jó eséllyel növekedésről, vagy legalábbis hasonló nagyságú forgalomról számolhatunk be” – mondta Maczelka Márk, a SPAR kommunikációs vezetője.
A koronavírus világjárvány annyiban hatott a 2020-as grillidényre, hogy az a korábbiakhoz képest pár hetet csúszik, ám a szabadban való sütés iránti kedv nem csökkent. Sőt, a járvány időszaka még növelte is az igényt, így a korlátozások enyhítésével visszatérhet az élet a grillpultokat és a kerti partikat illetően is.
A SPAR idei kínálatában a hagyományos sertéstermékek mellett megtalálhatóak a fűszerezett bárány- és borjúáruk is. A grillalapanyagok közül kiemelt szerepet kapnak a prémium kategóriás Regnum marha-, illetve az Angus érlelt marhasteakek, valamint a háromféle ízben beszerezhető érlelt Angus souvid marhacomb-steakek. A steakkínálat szezonális bővítése azért is indokolt, mert a hazai vásárlóknak köszönhetően a steaktermékek egyre nagyobb teret hódítanak. A grillfűszeres húsok között évek óta a hagyományos ízvilágúak a legkeresettebbek – a magyaros, fokhagymás és csípős fűszerezésű készítmények –, és bár a fogyasztók nyitottak az újabb, akár egészen különleges ízekre is, az olyan új élményeket, mint amiket a juharszirupos vagy a sörös ízesítés jelent, még óvatosabban kezelik. A grill szortimentről általánosságban elmondható, hogy az értékesítésben jó ideje a minőség az első számú szempont. A piac egyértelműen a prémium árukat preferálja, mind a húsok, mind a fűszerezettség minősége tekintetében.
A minőségi húsok, húskészítmények, egyéb alapanyagok mellett a grillezés nélkülözhetetlen kellékei a különféle sütőalkalmasságok, berendezések, nyársak, csipeszek, a faszén és a többi gyújtószerszám. A vevőközönség főleg a két végpólust választja: a prémiumgyártmányokat, illetve a belépő – vagy kezdő – kategóriát. A járványhelyzet ebben a szegmensben sem szegte a vásárlók kedvét, sőt inkább növelte, a vállalat eddigi tapasztalata szerint például fokozottabb a kereslet a tradicionális vastárcsák és bográcsok iránt, a grillező gépek közül pedig a gáz- és elektromos készülékek fogynak jobban.
Kapcsolódó cikkeink
Sneakerness Fesztivál: pop-up üzlettel és interaktív játékokkal készül a SPAR
Mini pop-up egység, chill zone és különféle interaktív játékok várják…
Tovább olvasom >Innováció és természet találkozása: A Herbiovit újdonságai megérkezte a SPAR üzletekbe
Elsőként a SPAR és INTERSPAR polcaira került ki a Herbiovit…
Tovább olvasom >A magyar húsipar kihívásai és teljesítménye 2023-ban
A 2023-as év a magyar élelmiszeripar számára jelentős kihívásokkal telt,…
Tovább olvasom >További cikkeink
Tizenhárom millió forintot gyűjtött együtt a Nestlé és a Tesco a Magyar Élelmiszerbank részére
A Nestlé és a Tesco összefogásával megvalósult, tavaszi jótékonysági kampányban…
Tovább olvasom >Ismét elstartol a fenntartható életmód alapjaira nevelő Etesd az Eszed iskolai kihívás!
A Nestlé az Egészségesebb Gyerekekért és az Okos Doboz hiánypótló…
Tovább olvasom >Kihirdették a Lidl élelmiszerhősök verseny nyerteseit
Sikerrel zárult a Lidl Magyarország Élelmiszerhősök versenye, amit az élelmiszer-pazarlás elleni világnap…
Tovább olvasom >