Grillezni hív a PICK új kampányfilmje
A családi grillezés pillanatait, velejáró izgalmait mutatja be a PICK új, augusztusi filmje, amelyet a Café Communications készített.
Kampánycél: A PICKOLINO Hot Dog virslik és a PICK Friss Hús termékek bevezetésének támogatása a kampány elsődleges célja, awareness építéssel, eladásösztönzéssel. A hozzá készült TVC már látható a képernyőkön: ínycsiklandó felvételekkel hozza meg a nézők kedvét az új termékek kipróbálására.
Kreatív koncepció: Mindannyiunknak más és más az ízlése, viszont abban egyetérthetünk, hogy a PICK mindenki számára tartogat valami finomat egy családi, kerti grillezés alkalmával. Akár a gyorsan elkészíthető hot dogot, akár a nagyobb szakértelemet igénylő, egész húsokat szeretjük. A grillezés legjobb része pedig egyértelműen az, amikor végre az asztalra kerülnek az elkészült ételek, minden más – vagyis a sok előkészület – csak körítés.
A kampányhoz készült film egyik jellegzetessége a sebesség váltakozása. A gyorsítások és lassítások játéka érzékelteti a grillezések dinamikáját: gyors vágásokkal ugorjuk át az előkészületeket, hogy mielőbb megérkezhessünk a lényeghez. A PICK-termékeké a főszerep, felbukkanásukkor lelassul a kamera, így domborítva ki dramaturgiailag az igazi PICK pillanatok megélését. Ezek a pillanatok azok, amelyeket mindannyian várunk egy-egy családi grillezés alkalmával.
Érdekesség, behind the scenes: Annak ellenére, hogy a forgatás stúdióban zajlott, ráadásul a filmben kizárólag a szereplők kezét láthatjuk az ételek és eszközök mellett, az alkotóknak mégis sikerült az érzelmekkel teli családi idillt és kerti grill hangulatot megteremteniük. A zene, a hangeffektek, az étvágygerjesztő, gondosan rögzített közeli felvételek és a család megjelenítése együttesen hívta életre azt a miliőt, ami magával ragadja a nézőt: nem is kell mást tennie, csak átadnia magát a PICK pillanatnak.
Kapcsolódó cikkeink
Grillbarát ezermesterek – A nap videója
Kreatív és szellemes megoldások otthoni grillezésre. A videóért katt a…
Tovább olvasom >A XXII. Business Golf Championship idén is sokakat vonzott
Idén huszonkettedik születésnapjához érkezett a Business Golf Championship június közepén, Bükfürdőn,…
Tovább olvasom >Öt most érő gyümölcs, amit érdemes baconnel megkóstolni
Az ellentétek vonzzák egymást – mondja a régi igazság, és…
Tovább olvasom >További cikkeink
Csokiláz és pikáns rendelések – a magyarok így ünneplik a halloweent
Különleges rendelések és új édességtrendek Közép-Európában: egyre népszerűbbek az intim…
Tovább olvasom >KSH: Az élelmiszeripar értékesítési árai 0,9 százalékkal emelkedtek
Szeptemberben az ipari termelői árak átlagosan 0,9 százalékkal magasabbak voltak…
Tovább olvasom >Saját kézzel, ötévente, fehérre – így festik otthonukat a magyarok
A magyarok, csehek és szlovákok festési szokásait térképezte fel a…
Tovább olvasom >