Grillezni hív a PICK új kampányfilmje

Szerző: Trademagazin editor Dátum: 2020. 08. 06. 11:32

A családi grillezés pillanatait, velejáró izgalmait mutatja be a PICK új, augusztusi filmje, amelyet a Café Communications készített.

 

Kampánycél: A PICKOLINO Hot Dog virslik és a PICK Friss Hús termékek bevezetésének támogatása a kampány elsődleges célja, awareness építéssel, eladásösztönzéssel. A hozzá készült TVC már látható a képernyőkön: ínycsiklandó felvételekkel hozza meg a nézők kedvét az új termékek kipróbálására.
Kreatív koncepció: Mindannyiunknak más és más az ízlése, viszont abban egyetérthetünk, hogy a PICK mindenki számára tartogat valami finomat egy családi, kerti grillezés alkalmával. Akár a gyorsan elkészíthető hot dogot, akár a nagyobb szakértelemet igénylő, egész húsokat szeretjük. A grillezés legjobb része pedig egyértelműen az, amikor végre az asztalra kerülnek az elkészült ételek, minden más – vagyis a sok előkészület – csak körítés.
A kampányhoz készült film egyik jellegzetessége a sebesség váltakozása. A gyorsítások és lassítások játéka érzékelteti a grillezések dinamikáját: gyors vágásokkal ugorjuk át az előkészületeket, hogy mielőbb megérkezhessünk a lényeghez. A PICK-termékeké a főszerep, felbukkanásukkor lelassul a kamera, így domborítva ki dramaturgiailag az igazi PICK pillanatok megélését. Ezek a pillanatok azok, amelyeket mindannyian várunk egy-egy családi grillezés alkalmával.
Érdekesség, behind the scenes: Annak ellenére, hogy a forgatás stúdióban zajlott, ráadásul a filmben kizárólag a szereplők kezét láthatjuk az ételek és eszközök mellett, az alkotóknak mégis sikerült az érzelmekkel teli családi idillt és kerti grill hangulatot megteremteniük. A zene, a hangeffektek, az étvágygerjesztő, gondosan rögzített közeli felvételek és a család megjelenítése együttesen hívta életre azt a miliőt, ami magával ragadja a nézőt: nem is kell mást tennie, csak átadnia magát a PICK pillanatnak.

 

Kapcsolódó cikkeink