Green Brands Akadémia III. Mitől lesz zöld egy márka?
A címben feltett kérdésre hozzávetőleg tudjuk a választ: attól, hogy felelősen működik, odafigyelve a környezetre, mint egyik érintettjére. A probléma inkább az, hogy miképpen ad erről hírt a külvilágnak, a fogyasztóinak, a partnereinek? Hogyan emeli be a felelős működést a márkaértékei közé? Hogyan csinálják ezt azok, akik már tudják, hogy mit kell tenni? Hogyan kommunikálják a cégek, hogy ők felelősen működnek, anélkül, hogy ez a kommunikáció kérkedésnek tűnne, s visszatetszővé válna?
Ilyen és hasonló kérdésekre keresik a választ előadóink: Wiszkidenszky András, GREEN BRANDS regionális igazgatója, Buza Kriszta, a StyleCommunications brandügynökség vezetője, Lakatos Zsófia, a Magyar PR Szövetség elnöke, az Emerald Public Relations ügyvezetője, Kadlók Nelli, a Rossmann Magyarország PR menedzsere valamint Stahl Judit.
További információ és regisztráció az alábbi linken<http://www.green-brands
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Kitűnően szerepeltek a 2024-es évjáratú borok a XXI. Synvino Borversenyen
Összesen 400 nevezés érkezett az ország 18 borvidékéről a Syngenta…
Tovább olvasom >Mit gondolnak a vállalati felsővezetők a művészetről?
„Topvezetők és a művészet – az örökség és a művészet…
Tovább olvasom >GELATISSIMO 2026: A fagylaltipar legnagyobb szakmai találkozója Stuttgartban
A fagylaltkedvelők és a szakma képviselői izgatottan várják a következő…
Tovább olvasom >