Green Brand díjat nyert a Rossmann
A Rossmann két saját márkás termékcsaládjával elnyerte a Green Brand (Zöld Márka) 2017/2018 díjat Németországban. Az Alterra natúrkozmetikumaival és az enerBIO bioélelmiszereivel a vállalat a környezetvédelem és az egészséges életmód fontosságára igyekszik felhívni a fogyasztók figyelmét. Környezettudatos termékpolitikájának köszönhetően immár másodszor jutalmazták a Rossmannt ezzel a díjjal.
A Rossmann vállalati filozófiájának fontos része a gazdaságos és fenntartható gondolkodásmód, amely magában foglalja a környezettudatosság, egészséges életmód népszerűsítését, továbbá a társadalmi felelősségvállalást is. Saját márkás termékeik közül az Alterra márka kiváló minőségű bioalapanyagot és bőrbarát összetevőket használ, az enerBIO termékek pedig ökológiailag ellenőrzött termelőktől származnak és géntechnikailag nem módosított alapanyagokból készülnek. //
Kapcsolódó cikkeink
Árréscsökkentés a drogériákban: május 19-től több száz terméknél mérséklődnek az árak
Nagy Márton nemzetgazdasági miniszter hétfő reggeli Facebook-bejegyzésében emlékeztetett: „Mától a…
Tovább olvasom >Smink, és ami mögötte van
A dekorkozmetikumok iránti érdeklődés évről évre fokozódik, amit jól mutatnak…
Tovább olvasom >Lilu lett az év beauty nagykövete
Rangos elismeréseket zsebelt be a Rossmann a 2025-ös Marie Claire…
Tovább olvasom >További cikkeink
Orbán Viktor: az árréscsökkentést új termékekre is be fogjuk vezetni, ha szükséges
Az árrésszabályozást fenn kell tartani, mert az indokolatlan áremelésekkel szemben…
Tovább olvasom >Kik nyertek és kik buktak 2024-ben? – Látványos eredménykülönbségek az élelmiszer-kiskereskedelemben
A 2024-es üzleti év mérlege az élelmiszer-kiskereskedelmi szektorban látványosan kettévált:…
Tovább olvasom >Felfutóban a hazai ginpiac – A SPAR szerint a vásárlók egyre tudatosabbak, és nyitottak a magyar márkákra
A gin értékesítése az elmúlt években látványosan erősödött a magyar…
Tovább olvasom >