Grand Prix díjat kapott a DanOn
A Grand Prix fogyasztói marketingstratégiák francia versenyén CRM és e-CRM kategóriában díjazták a DanOn programot.
A Stratégies, Franciaország vezető marketingkommunikációs hetilapja minden évben rangos Grand Prix-díjjal ismeri el a legkreatívabb és leghatékonyabb marketingkampányokat, melyek személyre szabott fogyasztói marketingmegoldásokat kínálnak.
A Danone tavaly decemberben Magyarországon elsőként vezette be nemzetközi fejlesztésű CRM-programját, platformot teremtett ezzel a fogyasztókkal történő kommunikációban. A személyre szabott receptajánló és étrendtervező a magyar felhasználók ízlése és szokásai alapján ajánl változatos és kiegyensúlyozott heti étrendet.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Hiába feleződött a kakaó ára, a csokoládé nem lesz olcsóbb
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >A Temu letarolja a hazai webshopokat – a karácsony sem hoz változást
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Zöldhitelezés: lendületben a fenntartható finanszírozás
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >
