Grand Prix díjat kapott a DanOn
A Grand Prix fogyasztói marketingstratégiák francia versenyén CRM és e-CRM kategóriában díjazták a DanOn programot.
A Stratégies, Franciaország vezető marketingkommunikációs hetilapja minden évben rangos Grand Prix-díjjal ismeri el a legkreatívabb és leghatékonyabb marketingkampányokat, melyek személyre szabott fogyasztói marketingmegoldásokat kínálnak.
A Danone tavaly decemberben Magyarországon elsőként vezette be nemzetközi fejlesztésű CRM-programját, platformot teremtett ezzel a fogyasztókkal történő kommunikációban. A személyre szabott receptajánló és étrendtervező a magyar felhasználók ízlése és szokásai alapján ajánl változatos és kiegyensúlyozott heti étrendet.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
KSH: novemberben a kiskereskedelmi forgalom az előző év azonos időszakit 4,1, az előző havit 0,6 százalékkal haladta meg
2024. novemberben a kiskereskedelem forgalmának volumene a nyers adat szerint…
Tovább olvasom >NGM: láthatóan kezd visszatérni a lakosság bizalma
A kormány azon dolgozik, hogy a gazdaság jobban teljesítsen, így…
Tovább olvasom >Fidelity Kitekintés 2025: Az USA készen áll a reflációra
A republikánusok fölényes győzelme a novemberi választásokon jelentősen megváltoztatta a…
Tovább olvasom >