Grand Prix díjat kapott a DanOn
A Grand Prix fogyasztói marketingstratégiák francia versenyén CRM és e-CRM kategóriában díjazták a DanOn programot.
A Stratégies, Franciaország vezető marketingkommunikációs hetilapja minden évben rangos Grand Prix-díjjal ismeri el a legkreatívabb és leghatékonyabb marketingkampányokat, melyek személyre szabott fogyasztói marketingmegoldásokat kínálnak.
A Danone tavaly decemberben Magyarországon elsőként vezette be nemzetközi fejlesztésű CRM-programját, platformot teremtett ezzel a fogyasztókkal történő kommunikációban. A személyre szabott receptajánló és étrendtervező a magyar felhasználók ízlése és szokásai alapján ajánl változatos és kiegyensúlyozott heti étrendet.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Mesterséges intelligenciával szűri ki az Amazon a hibás termékeket szállítás előtt
Az Amazon „Project P. I.” modellje (a P. I. a private investigator, azaz…
Tovább olvasom >Szkeptikusak a fogyasztók a vállalatok fenntarthatóságával kapcsolatban
2022 óta folyamatosan növekszik a vállalatok fenntarthatóság terén mutatott érettsége.…
Tovább olvasom >Masszívan lassult a belkereskedelem
Ma reggel kiskereskedelmi forgalmi adatokat tett közzé a Központi Statisztikai…
Tovább olvasom >