’Grab and Go’-üzletet tesztel az Albert Heijn
Mobil digitális üzletet tesztel az Albert Heijn. A holland kiskereskedő a ’grab and go’-élményt szeretné megismertetni a vásárlókkal.
A vásárlók bank- vagy hitelkártyával léphetnek be a boltba, és akár app letöltése vagy regisztrálás nélkül is fizethetnek kifelé menet. A fizetést követően a vásárló értesítést kap, az ajtó pedig automatikusan kinyílik.
A boltban számos kamera és szenzor érzékeli, mely árukat veszik le vagy teszik vissza a polcokra. A cég két hónapig teszteli az új rendszert.
Kapcsolódó cikkeink
Új digitális megoldással csökkenti az élelmiszerpazarlást az Albert Heijn
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Növények újragondolva
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Az Albert Heijn a világon elsőként hozta nyilvánosságra metánkibocsátását
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >További cikkeink
Megnyílt a 82. OMÉK, Magyarország legnagyobb agrár- és élelmiszeripari kiállítása
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Véget ért a PET Kupa 2025-ös versenyszezonja
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Nébih az OMÉK-on: tudás, szórakozás és kóstolás
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >