’Grab and Go’-üzletet tesztel az Albert Heijn
Mobil digitális üzletet tesztel az Albert Heijn. A holland kiskereskedő a ’grab and go’-élményt szeretné megismertetni a vásárlókkal.
A vásárlók bank- vagy hitelkártyával léphetnek be a boltba, és akár app letöltése vagy regisztrálás nélkül is fizethetnek kifelé menet. A fizetést követően a vásárló értesítést kap, az ajtó pedig automatikusan kinyílik.
A boltban számos kamera és szenzor érzékeli, mely árukat veszik le vagy teszik vissza a polcokra. A cég két hónapig teszteli az új rendszert.
Kapcsolódó cikkeink
Kassza nélküli okosüzletek Németországban: a lassú kezdet után gyors növekedés
Németországban későn indult el a kassza nélküli üzletek bevezetése, mégis…
Tovább olvasom >A Vusion Grouppal fejleszti okoskioszkjait a Lekkerland
A REWE csoporthoz tartozó Lekkerland a VusionGrouppal együttműködve digitalizálja a…
Tovább olvasom >Újrahasználható kenyeres zsákokat vezetett be az Albert Heijn
Hatszáz hollandiai üzletében vezette be újrahasználható kenyeres zsákját az Albert…
Tovább olvasom >További cikkeink
Csökken a kereskedelem jövedelmezősége – érdemi forrásokat nyit meg a kormány
Május 28-án tartották a Laurel Számítástechnikai Kft. sorrendben 12. Retail…
Tovább olvasom >5500 szépségrajongóval telt meg az MVM Dome
Minden korábbinál nagyobb érdeklődés mellett zajlott le május 23–24. között…
Tovább olvasom >Sikerrel zárult a III. REL Szervezők Napja
Magyarország élen jár a rövid ellátási láncok támogatásában – hangzott…
Tovább olvasom >