’Grab and Go’-üzletet tesztel az Albert Heijn
Mobil digitális üzletet tesztel az Albert Heijn. A holland kiskereskedő a ’grab and go’-élményt szeretné megismertetni a vásárlókkal.
A vásárlók bank- vagy hitelkártyával léphetnek be a boltba, és akár app letöltése vagy regisztrálás nélkül is fizethetnek kifelé menet. A fizetést követően a vásárló értesítést kap, az ajtó pedig automatikusan kinyílik.
A boltban számos kamera és szenzor érzékeli, mely árukat veszik le vagy teszik vissza a polcokra. A cég két hónapig teszteli az új rendszert.
Kapcsolódó cikkeink
Növekedni látja a vegán termékek iránti keresletet a holland Albert Heijn
A holland Albert Heijn bejelentése szerint az üzleteiben 2023-ban értékesített…
Tovább olvasom >1100 saját márkás terméke klímára gyakorolt hatását teszi közzé az Albert Heijn
Az Albert Heijn a bécsi inoqo klímatechnológiai startuppal kezdett együttműködése…
Tovább olvasom >Egyre kisebb a bio és nem bio élelmiszerek közötti árkülönbség Hollandiában
A bio és nem bio élelmiszertermékek közötti árkülönbség 63%-ról 48%-ra…
Tovább olvasom >További cikkeink
Budapest ad otthont szeptemberben az Európai Ökogazdálkodási Kongresszusnak
Idén Budapest ad otthont az Európai Ökogazdálkodási Kongresszusnak (European Organic…
Tovább olvasom >Ismét sikeres megjelenés volt a Jövő Áruháza
A SIRHA Budapest 2024 szakkiállítás hivatalos lapja a Trade magazin, amely…
Tovább olvasom >A fenntarthatóság és felelős gyártás volt idén az Alimentaria&Hostelco fókuszában
Idén március 18. és 21. között került sor az Alimentaria&Hostelco…
Tovább olvasom >