’Grab and Go’-üzletet tesztel az Albert Heijn
Mobil digitális üzletet tesztel az Albert Heijn. A holland kiskereskedő a ’grab and go’-élményt szeretné megismertetni a vásárlókkal.
A vásárlók bank- vagy hitelkártyával léphetnek be a boltba, és akár app letöltése vagy regisztrálás nélkül is fizethetnek kifelé menet. A fizetést követően a vásárló értesítést kap, az ajtó pedig automatikusan kinyílik.
A boltban számos kamera és szenzor érzékeli, mely árukat veszik le vagy teszik vissza a polcokra. A cég két hónapig teszteli az új rendszert.
Kapcsolódó cikkeink
Bővíti virág- és növényválasztékát az Albert Heijn
Megújítja és bővíti virág- és növénykínálatát a holland Albert Heijn…
Tovább olvasom >ISM 2025: A snack- és édesipar globális találkozóhelye
Idén február 2 és 5 között újfent Kölnben adtak találkozót…
Tovább olvasom >50%-ra növelné a növényi fehérje arányát kínálatában az Ahold Delhaize
Az Ahold Delhaize az általa forgalmazott európai élelmiszer-kereskedelmi márkák körében…
Tovább olvasom >További cikkeink
Nyárindító bor és pezsgő ünnep a Szabadság téren
A nagy sikerű Bor & Pezsgő Fesztivál és Junibor Ünnep…
Tovább olvasom >Megnyitott a dubaji Gulfood, 24 kiállító az AMC standján
A világ vezető élelmiszeripari szakkiállításai közül az egyik a dubaji…
Tovább olvasom >Kihirdették a 10. jubileumi K&H a fenntartható agráriumért ösztöndíjpályázat nyerteseit
Tizedszer hirdették ki a K&H a fenntartható agráriumért ösztöndíjpályázat nyerteseit.…
Tovább olvasom >