’Grab and Go’-üzletet tesztel az Albert Heijn
Mobil digitális üzletet tesztel az Albert Heijn. A holland kiskereskedő a ’grab and go’-élményt szeretné megismertetni a vásárlókkal.
A vásárlók bank- vagy hitelkártyával léphetnek be a boltba, és akár app letöltése vagy regisztrálás nélkül is fizethetnek kifelé menet. A fizetést követően a vásárló értesítést kap, az ajtó pedig automatikusan kinyílik.
A boltban számos kamera és szenzor érzékeli, mely árukat veszik le vagy teszik vissza a polcokra. A cég két hónapig teszteli az új rendszert.
Kapcsolódó cikkeink
Életmód-ellenőrző funkciót vezetett be az Albert Heijn AH applikációjában
A holland Albert Heijn új életmód-ellenőrző funkciót vezetett be AH…
Tovább olvasom >AI-receptekkel küzd a holland Albert Heijn az élelmiszer-pazarlás ellen
Az Albert Heijn új Scan&Kook néven indított kezdeményezése lehetővé teszi,…
Tovább olvasom >Brand Finance: a török Migros Ticaret Európa legerősebb élelmiszer-kereskedelmi márkája
A Brand Finance és az ESM: European Supermarket Magazine Európa…
Tovább olvasom >További cikkeink
Egyre sikeresebb a Modern gyárak éjszakája rendezvénysorozat
A Modern gyárak éjszakája országos online és élő rendezvénysorozat egyre…
Tovább olvasom >Hatalmas vállalkozói érdeklődés mellett mutatkoztak be az új versenyképességet növelő uniós pályázatok a budapesti kamara tájékoztató fórumán
Több mint egy évtizedes kihagyás után budapesti cégek számára is…
Tovább olvasom >Jön a legizgalmasabb agrártechnológiai rendezvény
A mezőgazdaság újjászületése a generációk küzdelmeiben, globális agrárrobotikai forradalom, átjárás…
Tovább olvasom >