Gőzölgő jegestea? A NESTEA válasza a télre!
Megérkeztek a hideg hónapok, és velük együtt visszatértek a NESTEA szezonális teái is, amelyek különleges ízükkel a téli ünnepek hangulatát csempészik a hétköznapokba. A Havas szilva és a Fahéjas alma ízesítésű teák hidegen és melegen egyaránt fogyaszthatók, így kellemes italok lehetnek a nap bármely szakában.
A NESTEA téli teák a fahéj, az alma, a szegfűszeg, a méz és a szilva ízeivel alapozzák meg a téli, ünnepi hangulatot, és meghittebbé teszik a hűvös, összebújós estéket. Takaróba burkolózva, egy gőzölgő csésze társaságában kellemesebb átmelegedni egy hosszú nap után, ezt segíthetik a melegen is fogyasztható Havas szilva és Fahéjas alma ízű teák.
„A NESTEA Havas szilva hamar belopta magát a fogyasztók szívébe, amikor pár éve megjelent a boltok polcain, és ma már hozzátartozik az őszi, téli hangulathoz. A tavaly bevezetett Fahéjas almával pedig az ünnepi ízeket és illatokat zártuk palackba, hogy melegséget vigyünk vele a hideg hétköznapokba.” – mondta Ferencz Enikő szenior márkamenedzser.
Az összebújásra egy óriási, gőzölgő csésze is buzdít egy budapesti házfalon, de egy kötött ruhákba öltöztetett buszmegálló is azt hirdeti, hogy a fagyos téli estéken különösen jó érzés egy finom teával felmelegíteni magunkat. A NESTEA Havas szilva és Fahéjas alma termékek február végéig lesznek kaphatóak az állandó NESTEA kínálat mellett, amely nemrég a NESTEA Free kalóriamentes változatokkal is bővült.
Kapcsolódó cikkeink
Új fúziók, új élmény: megújult ízekkel és arculattal tért vissza a Fuze Tea
A tea, gyümölcsök és gyógynövények harmonikus kombinációjára épülő Fuze Tea…
Tovább olvasom >Robbanás előtt a kávé és a tea ára
A reggeli kávé vagy a délutáni tea nem csupán ízlés…
Tovább olvasom >Újra Fairtrade minősítésű a Sainsbury’s saját márkás teája
A Sainsbury’s bejelentette, hogy ismét Fairtrade minősítést kap saját márkás…
Tovább olvasom >További cikkeink
A gyerekek jövője most a tét – 198 Tesco-üzletben lehet szavazni
Országszerte 198 Tesco üzletben szavazhatnak a vásárlók elsősorban gyerekeket és…
Tovább olvasom >Digitális korszakváltás a Rossmann-nál – újabb 30 digital signage eszközt helyez ki a drogéria
A Rossmann Magyarország újabb mérföldkőhöz érkezett digitális fejlesztései terén: július…
Tovább olvasom >MOHU: Több száz millió forintot adományoztak a visszaváltók
Ünnepélyes keretek között adta át a MOHU a kötelező visszaváltási…
Tovább olvasom >