Gourmet food-to-go vállalatban szerzett részesedést a belga Colruyt Group
A belga Colruyt Group 45,65%-os tulajdonrészt szerzett a Brüsszelben, Antwerpenben és Liège-ben működő BON nevű gourmet food-to-go cégben.
A BON-t 2015-ben alapították Brüsszelben, és egy Sint-Lambrechts-Woluwe-ban található központi konyhából látja el friss ételekkel 11 belvárosi üzletét Belgiumban.
Mint azt Frédéric Duqué, a BON vezérigazgatója elmondta, a cég üzleteiben frissen préselt gyümölcslevek, turmixok, saláták, szendvicsek, meleg ételek és desszertek széles választékát kínálja. A BON fő célja, hogy minden napszakra ízletes ételeket kínáljon.
A felvásárlás összhangban áll a Colruyt városközpontokban való jelenlétének erősítésére és food-to-go kínálatának bővítésére irányuló stratégiájával.
Piaci részesedés növelése
Christophe Dehandschutter, a Colruyt Group képviselője közölte, hogy a kereskedő ambíciója egyértelmű: növelni szeretné piaci részesedését a nagyvárosokban. Ezt jól ismert Colruyt Lowest Prices, az Okay, az Okay Compact és a Collect&Go üzleteivel, valamint a városi vásárlók igényeihez kialakított koncepciók megszerzésével kívánja elérni.
A BON termékei 2023 óta 20 Okay Compact üzletben is kaphatók, és ez a kör a jövőben tovább bővülhet.
ESM
Kapcsolódó cikkeink
100 éves márkákat ad el az Unilever
Az Unilever bejelentette, hogy kötelező érvényű ajánlatot kapott a Zwanenberg…
Tovább olvasom >Ital webshoppal terjeszkedik a belga Colruyt
A belga Colruyt csoport új italokra specializált webáruházat indított Boir…
Tovább olvasom >Megszünteti a Lidl a dohányáru árusítását új üzleteiben
Úgy döntött a Lidl, hogy új és felújított belgiumi üzleteiben…
Tovább olvasom >További cikkeink
Nyílt Marketing Fórum a Magyar Termék Védjegyhasználatról – már lehet regisztrálni!
Idén február 20-án kerül megrendezésre a Magyar Termék Marketing Fórum,…
Tovább olvasom >Nagy Márton: itt a fordulat, a magyar gazdaság 2025-ben nagyobb növekedési pályára vált
A Központi Statisztikai Hivatal adatai szerint 2024 utolsó negyedévében az…
Tovább olvasom >Az Unilever és a Tesco egyetért: fenntarthatóság nélkül nincs jövő
Az Unilever vezérigazgatója, Hein Schumacher szerint eljött az idő, hogy…
Tovább olvasom >