Gourmet food-to-go vállalatban szerzett részesedést a belga Colruyt Group
A belga Colruyt Group 45,65%-os tulajdonrészt szerzett a Brüsszelben, Antwerpenben és Liège-ben működő BON nevű gourmet food-to-go cégben.
A BON-t 2015-ben alapították Brüsszelben, és egy Sint-Lambrechts-Woluwe-ban található központi konyhából látja el friss ételekkel 11 belvárosi üzletét Belgiumban.
Mint azt Frédéric Duqué, a BON vezérigazgatója elmondta, a cég üzleteiben frissen préselt gyümölcslevek, turmixok, saláták, szendvicsek, meleg ételek és desszertek széles választékát kínálja. A BON fő célja, hogy minden napszakra ízletes ételeket kínáljon.
A felvásárlás összhangban áll a Colruyt városközpontokban való jelenlétének erősítésére és food-to-go kínálatának bővítésére irányuló stratégiájával.
Piaci részesedés növelése
Christophe Dehandschutter, a Colruyt Group képviselője közölte, hogy a kereskedő ambíciója egyértelmű: növelni szeretné piaci részesedését a nagyvárosokban. Ezt jól ismert Colruyt Lowest Prices, az Okay, az Okay Compact és a Collect&Go üzleteivel, valamint a városi vásárlók igényeihez kialakított koncepciók megszerzésével kívánja elérni.
A BON termékei 2023 óta 20 Okay Compact üzletben is kaphatók, és ez a kör a jövőben tovább bővülhet.
ESM
Kapcsolódó cikkeink
Kevesebb hús, változatlan íz: hibrid darált marhahússal kísérletezik a Lidl Belgiumban
A Lidl Belgiumban bevezette első „hibrid” hús termékét: az új…
Tovább olvasom >Tiltólistára tenné a felvágottakat, alkoholt, cukros italokat a belga egészségügyi tanács új étrendi ajánlásában
A belga Legfelsőbb Egészségügyi Tanács új, 17 pontos étrendi ajánlást…
Tovább olvasom >Már három autonóm üzletet működtet a Carrefour Belgiumban
A Carrefour Belgium megnyitotta harmadik autonóm BuyBye üzletét a NATO…
Tovább olvasom >További cikkeink
Ugrásszerűen nő az alternatívfehérje-szabadalmak száma
A Good Food Institute a maga nemében első és egyedülálló…
Tovább olvasom >Mikroműanyagok az üveges italokban
Egy friss francia kutatás szerint az üvegpalackos italok több mikroműanyagot…
Tovább olvasom >Közös növényi újdonságokat dob piacra a PepsiCo és a NotCo Chilében
A PepsiCo és a chilei NotCo együttműködésének eredményeként két új,…
Tovább olvasom >