Gorillából pókmajom
Az elmúlt években a legapróbb értékesítési részleteket is a Wal-Mart központban döntötték el.Az üzletek azt árusították, amit éjszaka a kamionok beszállítottak részükre. A szűk választék és nagy készletek ideje azonban lejárt. A recesszió hatására jelentősen módosultak és differenciálódtak a vásárlói igények. A felismerés lényege, hogy alapvetően más választékra és akciókra van szükség egy texasi mezőváros közelében, mint egy egyetemi, kollégiumi körzetben vagy éppen egy lakótelepen.
– A kereskedőknek ezentúl vállalkozóbb kedvűnek, lokálisabbnak és rugalmasabbnak kell lenniük. A mázsás gorilla pozícióból a jól szervezett pókmajomcsapat szerepébe kell átlendülniük – mondja Doug Stephens, a Retail Prophet Consulting kiskereskedelmi tanácsadója.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Hogyan kerülhetőek el az online vásárlás bosszúságai?
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Eljött a céges karácsonyok ideje: pénzkidobás vagy jó buli?
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Az ár kevés, promó és re(in)nováció viszi fel a gépet
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >
