Gorillából pókmajom
Az elmúlt években a legapróbb értékesítési részleteket is a Wal-Mart központban döntötték el.Az üzletek azt árusították, amit éjszaka a kamionok beszállítottak részükre. A szűk választék és nagy készletek ideje azonban lejárt. A recesszió hatására jelentősen módosultak és differenciálódtak a vásárlói igények. A felismerés lényege, hogy alapvetően más választékra és akciókra van szükség egy texasi mezőváros közelében, mint egy egyetemi, kollégiumi körzetben vagy éppen egy lakótelepen.
– A kereskedőknek ezentúl vállalkozóbb kedvűnek, lokálisabbnak és rugalmasabbnak kell lenniük. A mázsás gorilla pozícióból a jól szervezett pókmajomcsapat szerepébe kell átlendülniük – mondja Doug Stephens, a Retail Prophet Consulting kiskereskedelmi tanácsadója.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
GKI: Romló bizalmi indexek és gazdasági kilátások Magyarországon
Novemberben mind az üzleti szféra, mind a fogyasztók pesszimistábbá váltak…
Tovább olvasom >Negyvenhét éves csúcsot döntött az arabica kávé ára
Az arabica kávé határidős jegyzése 47 éve nem látott szintre,…
Tovább olvasom >Százharminc új járművel készül a megnövekedett ünnepi forgalomra a Magyar Posta
A Magyar Posta több mint 7 millió csomag kézbesítésére számít…
Tovább olvasom >