Gorillából pókmajom
Az elmúlt években a legapróbb értékesítési részleteket is a Wal-Mart központban döntötték el.Az üzletek azt árusították, amit éjszaka a kamionok beszállítottak részükre. A szűk választék és nagy készletek ideje azonban lejárt. A recesszió hatására jelentősen módosultak és differenciálódtak a vásárlói igények. A felismerés lényege, hogy alapvetően más választékra és akciókra van szükség egy texasi mezőváros közelében, mint egy egyetemi, kollégiumi körzetben vagy éppen egy lakótelepen.
– A kereskedőknek ezentúl vállalkozóbb kedvűnek, lokálisabbnak és rugalmasabbnak kell lenniük. A mázsás gorilla pozícióból a jól szervezett pókmajomcsapat szerepébe kell átlendülniük – mondja Doug Stephens, a Retail Prophet Consulting kiskereskedelmi tanácsadója.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
A gazdálkodókban bíznak a legjobban
Az EIT Food Consumer Observatory legfrissebb, 2024-es Food Trust Reportja…
Tovább olvasom >BMI: mérsékelt bővülés februárban
A 2024. évi tavaszi időszak mérsékelt bővülését követően június óta tartós…
Tovább olvasom >Újra növekedési pályán a biopiac
A globális biopiac 2023-ban újra növekedési pályára állt, elérve a…
Tovább olvasom >