HP: Cél az ügyfélélmény növelése
A HP elindította a HP Elite x3 mobil és a HP MX12 kiskereskedelmi megoldásait.
Mindkét új termék célja, hogy segítséget nyújtsanak a kiskereskedők számára. A termékek felhasználásával tovább javítható az ügyfélélmény, melynek eredményeként egy következetes, többcsatornás élmény valósulhat meg.
– A kiskereskedelem izgalmas irányba fejlődik, a piac szereplőinek lehetőségük nyílik arra, hogy olyan vásárlási élményeket teremtsenek, melyek magasabb szintű vevői elégedettséget és hűséget eredményeznek – mondta Lorena Kubera, a HP Retail Solutions Global Business Unit alelnöke és vezérigazgatója.
A HP Elite x3 Mobile Retail Solution 6”-os képátlójú, ultra-mobil eszköz, amely lehetővé teszi a partnerek számára, hogy értékesítési szinten hatékonyabban szolgálják ki az ügyfeleiket. Az új eszköz felhasználásával vonalkódszkennerrel ellenőrizhetik az árakat, megtalálhatják a kapcsolódó termékeket, és hozzáférhetnek a készlet- és ügyfélkapcsolati információkhoz is. A HP MX12 Retail Solution egy 12”-os képátlós mobil, amely egy hagyományos POS-rendszer funkcionalitását kínálja egyetlen megoldással.
Kapcsolódó cikkeink
Gazdag zöldségkínálattal találkozhatnak a fogyasztók a húsvét előtti időszakban
Bőséges zöldségkínálattal várják a vásárlókat a hazai boltok, a hazai…
Tovább olvasom >Jóval kevesebbet költünk húsvétkor, mit karácsonykor, de azért 30%-kal többet, mint egy nagybevásárlásnál
Az ünnepi szezonok általában mindig erős időszakok a kiskereskedelemben, így…
Tovább olvasom >Húsvéti nagybevásárlás: nőhet a kereslet, a sonka mellett jön a pisztáciás csokinyúl is
A húsvét idén is erős forgalmat hozhat a kiskereskedelemben –…
Tovább olvasom >További cikkeink
Húsvéti trendek: mit keresnek idén a vásárlók?
Tavaly márciusban, húsvét előtt közel 90 ezer doboz, azaz csaknem…
Tovább olvasom >Stratégiai partnerségre lép a The Body Shop nemzetközi kozmetikai cég és a TOURMIX magyar zöld logisztikai startup
Együttműködésbe kezdett a fenntarthatósági piac két kulcsfontosságú szereplője, az állat-…
Tovább olvasom >Trónfosztás a luxusvilágban: az Hermès megelőzte az LVMH-t
A luxusiparban új korszak kezdődhet: az Hermès átvette a világ…
Tovább olvasom >