HP: Cél az ügyfélélmény növelése
A HP elindította a HP Elite x3 mobil és a HP MX12 kiskereskedelmi megoldásait.
Mindkét új termék célja, hogy segítséget nyújtsanak a kiskereskedők számára. A termékek felhasználásával tovább javítható az ügyfélélmény, melynek eredményeként egy következetes, többcsatornás élmény valósulhat meg.
– A kiskereskedelem izgalmas irányba fejlődik, a piac szereplőinek lehetőségük nyílik arra, hogy olyan vásárlási élményeket teremtsenek, melyek magasabb szintű vevői elégedettséget és hűséget eredményeznek – mondta Lorena Kubera, a HP Retail Solutions Global Business Unit alelnöke és vezérigazgatója.
A HP Elite x3 Mobile Retail Solution 6”-os képátlójú, ultra-mobil eszköz, amely lehetővé teszi a partnerek számára, hogy értékesítési szinten hatékonyabban szolgálják ki az ügyfeleiket. Az új eszköz felhasználásával vonalkódszkennerrel ellenőrizhetik az árakat, megtalálhatják a kapcsolódó termékeket, és hozzáférhetnek a készlet- és ügyfélkapcsolati információkhoz is. A HP MX12 Retail Solution egy 12”-os képátlós mobil, amely egy hagyományos POS-rendszer funkcionalitását kínálja egyetlen megoldással.
Kapcsolódó cikkeink
Meglepően jól sikerült a január a kiskereskedelemben
A gyenge évzáráshoz képest 2,2%-kal nőtt a kiskereskedelmi forgalom, ami…
Tovább olvasom >Ellenőrzést tartott a fogyasztóvédelem a Lehel téri piacon
Ellenőrzést tartott a fogyasztóvédelem a Lehel téri piacon: lejárt élelmiszereket…
Tovább olvasom >Ez az év már valóban az adatmenedzsment éve lesz
Az élelmiszer-kiskereskedelmi szektor sikere idén nagyban múlhat az árképzés, az…
Tovább olvasom >További cikkeink
Németországban havi szinten lassult, éves összevetésben gyorsult a nagykereskedelmi árak emelkedése februárban
Németországban februárban havi szinten lassult, éves összevetésben gyorsult a nagykereskedelmi…
Tovább olvasom >Egyensúly és szépség a mindennapokban – A Balance by Béres Alexandra termékei már elérhetők a Rossmannban
Béres Alexandra Balance márkája új szépségápolási termékekkel debütált a Rossmannban,…
Tovább olvasom >Március 14-én fogyasztóvédelmi napot tartanak az Auchan áruházak
Az Auchan Magyarország 2017-től a Covid járvány megjelenéséig minden évben…
Tovább olvasom >