HP: Cél az ügyfélélmény növelése
A HP elindította a HP Elite x3 mobil és a HP MX12 kiskereskedelmi megoldásait.
Mindkét új termék célja, hogy segítséget nyújtsanak a kiskereskedők számára. A termékek felhasználásával tovább javítható az ügyfélélmény, melynek eredményeként egy következetes, többcsatornás élmény valósulhat meg.
– A kiskereskedelem izgalmas irányba fejlődik, a piac szereplőinek lehetőségük nyílik arra, hogy olyan vásárlási élményeket teremtsenek, melyek magasabb szintű vevői elégedettséget és hűséget eredményeznek – mondta Lorena Kubera, a HP Retail Solutions Global Business Unit alelnöke és vezérigazgatója.
A HP Elite x3 Mobile Retail Solution 6”-os képátlójú, ultra-mobil eszköz, amely lehetővé teszi a partnerek számára, hogy értékesítési szinten hatékonyabban szolgálják ki az ügyfeleiket. Az új eszköz felhasználásával vonalkódszkennerrel ellenőrizhetik az árakat, megtalálhatják a kapcsolódó termékeket, és hozzáférhetnek a készlet- és ügyfélkapcsolati információkhoz is. A HP MX12 Retail Solution egy 12”-os képátlós mobil, amely egy hagyományos POS-rendszer funkcionalitását kínálja egyetlen megoldással.
Kapcsolódó cikkeink
Háromból két fogyasztó jobb vásárlási élményre számít
Egy friss felmérés szerint a fogyasztók és az üzleti vezetők…
Tovább olvasom >Gazdag zöldségkínálattal találkozhatnak a fogyasztók a húsvét előtti időszakban
Bőséges zöldségkínálattal várják a vásárlókat a hazai boltok, a hazai…
Tovább olvasom >Jóval kevesebbet költünk húsvétkor, mit karácsonykor, de azért 30%-kal többet, mint egy nagybevásárlásnál
Az ünnepi szezonok általában mindig erős időszakok a kiskereskedelemben, így…
Tovább olvasom >További cikkeink
A Pick Szeged Zrt. nyeresége csökkent, árbevétele nőtt tavaly
A Pick Szeged Zrt. adózott eredménye 2024-ben 6,7 milliárd forint…
Tovább olvasom >Átadták a Nestlé napelemparkját Szerencsen
Szerencsen átadták a Nestlé közép-európai regionális kávé- és kakaóitalpor-gyártó és…
Tovább olvasom >140 millió visszaváltott palack az ALDI-nál
Az ALDI Magyarország üzleteiben rekordmennyiségű, immár mintegy 140 millió egyszer…
Tovább olvasom >