Go PINK! Összefogás a mellrák megelőzéséért
A Tesco-Globál Áruházak Zrt., a Bio-Fungi Kft. és a Xilion Kft. idén is csatlakozott a mellrák megelőzésért indított, „Go PINK!” szlogennel világszerte ismerté vált kampányhoz.
GO PINK! Ezzel a szlogennel indul idén is világ körüli útjára az a kezdeményezés, amely a pink színnel igyekszik felhívni a figyelmet a mellrák elleni küzdelemre, a szűrésre és megelőzésre. Ehhez a nemzetközi kezdeményezéshez csatlakozott három éve a magyar csiperkegomba termesztő cég, a Bio-Fungi Kft. és a Tesco-Globál áruházak Zrt. Idén pedig új résztvevőként a Xilion Kft. is bekapcsolódott az akcióba.
A közös kezdeményezés keretén belül a Tesco áruházak polcain megtalálható, összes Bio-Fungi Kft. és Xilion Kft. által forgalmazott tálcás kiszerelésű gomba, melynek több mint a fele Tesco saját márkás termék, pink színbe öltözik. A vásárlók figyelmének felhívására az eladótérben, a Bio Fungi és Xilion termékek körüli kihelyezési elemek is pink színt öltenek erre az időszakra. Mindezek mellett minden eladott, rózsaszín csomagolású gomba termék után 10 forinttal támogatja a három cég a Magyar Rákellenes Liga munkáját.
A csiperkegomba antioxidánsai, magas B és D vitamin tartalma és ásványi anyagai erősítik az immunrendszert, rostanyagai kedvezően hatnak az emésztőrendszerre. Nemrégiben pedig egy kaliforniai kutatócsoport kimutatta, hogy a csiperkegomba olyan anyagokat tartalmaz, amelyek csökkentik az ösztrogén nemi hormon szintjét megemelő aromatáz enzim aktivitását. A szervezet túlzott ösztrogén termelése bizonyítottan megnöveli az emlőrák kockázatát. A csiperkegomba rendszeres fogyasztása tehát segíthet az emlőrák megelőzésében azzal, hogy megakadályozza a szervezetben lévő ösztrogén szintjének túlzott megemelkedését.
Az emlőrák a magyar nők körében a leggyakrabban előforduló daganatos betegség. Magyarországon évente kb. 6-7000 új emlőrákos beteget diagnosztizálnak. A betegség az 50-65 év közötti nőknél fordul elő leggyakrabban, de sajnos a fiatalabbak között is egyre gyakoribb. A magyar nők körében az emlőrák kialakulásának kockázata 8-10% körüli, azaz minden 10-12. nőnél alakul ki a betegség. (marketinginfo.hu)
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Megnyílt a SHEIN első magyarországi üzlete
2024. december 10-én délben megnyílt a SHEIN első magyarországi üzlete…
Tovább olvasom >Rekordszámú feladatot oldottak meg az iskolások: az Etesd az Eszed oktatóprogram népszerűsége töretlen
Véget ért a Nestlé az Egészségesebb Gyerekekért és az Okos…
Tovább olvasom >A TikTok hódítója: Dubaji csokiőrület a Lidlben
A karácsonyi ünnepek közeledtével egyre nagyobb kereslet mutatkozik egy igazán…
Tovább olvasom >