GO PINK! – az ALDI idén is összefog a mellrák ellen
Megelőzés, szűrés, önvizsgálat – a mellrák elleni küzdelemben évek óta részt vesz az ALDI Magyarország Élelmiszer Bt., és idén partnereivel összefogva még többet szeretne tenni a GoPink! nemzetközi kezdeményezés sikeréért.
A mellrák elleni küzdelemre, a szűrésre és a megelőzésre rózsaszínnel buzdító GoPink! idén ősszel is világszerte számos akciót hirdet. Felhívja a figyelmet arra, hogy az idejében felismert mellrák jó eséllyel gyógyítható, és egészséges táplálkozással, rendszeres testmozgással és a stressz kezelésével, jó eséllyel meg is előzhető. Mindemellett a hölgyeknek mindenképpen érdemes részt venniük a rendszeres szűrővizsgálatokon, illetve önvizsgálattal is felismerhetőek a korai elváltozások, amelyek időben történő kezelése életet is menthet.
2018-ban az ALDI Magyarország a Bio-Fungi Kft., az Ed. Haas Hungária Élelmiszeripari Kft. és a Del Pierre C. Europe Kft. közreműködésével csatlakozik a GoPink! mozgalomhoz, és a kezdeményezésben szereplő termékek eladásával támogatja a mellrák ellen küzdő szervezeteket.
Az áruházlánc egyik partnere immár 6 éve a csiperke- és laskagombák termesztésére szakosodott Bio-Fungi Kft., amellyel közösen az elmúlt években összesen közel 3 millió forintnyi adománnyal támogatta a kezdeményezést. Idén az együttműködés keretében októberben az áruházlánc polcain megtalálható, rózsaszín tálcás gombák után a Bio-Fungi Kft. minden eladott tálca után öt forinttal támogatja a Szent Margit Kórház „Fogadj örökbe egy helyiséget” programját, ezt az összeget az ALDI saját hozzájárulásaként megduplázza.
Az Ed.Haas Hungaria Kft. rózsaszín szalaggal ellátott pezsgőtablettái is részt vesznek a kezdeményezésben, a cég minden eladott pezsgőtabletta tubus után 5 forinttal, az ALDI pedig százezer forinttal támogatja az Esély a Gyógyulásra Rákbetegek Győri Egyesületét. Győrben, október 5-én pénteken 14:30 órai kezdettel egy figyelemfelhívó, rózsaszín szalagos hídsétát, valamint azt követően egy előadássorozatot is szerveznek a betegségmegelőzés, a szűrővizsgálatok, illetve az egészséges életmód fontosságáról a mellrák elleni küzdelem jegyében.
A kampányhoz csatlakozik a Del Pierre C. Europe Kft., amely TWIST PINK TONHALTÖRZS OLÍVAOLAJBAN termékük értékesítése után 10 forinttal, az ALDI pedig százezer forinttal segíti az Emlőrák Gyógyításáért Alapítvány munkáját.
Az ALDI bízik abban, hogy a kampány során még több emberhez eljut a GoPink! üzenete, és vásárlói idén még több adománnyal segítik a kezdeményezést.
Kapcsolódó cikkeink
Vizsgálja a Gazdasági Versenyhivatal az Aldi piacelsőségi állításait
A Gazdasági Versenyhivatal (GVH) versenyfelügyeleti eljárást indított az Aldi Magyarország…
Tovább olvasom >Öt év alatt 60%-os növekedést ért el az Aldi Spanyolországban
Az Aldi Nord az elmúlt öt év leggyorsabban növekvő élelmiszerláncává…
Tovább olvasom >Lakásépítést szorgalmaz a német építésügyi miniszter az élelmiszerüzletek fölé
Verena Hubertz német építésügyi miniszter arra ösztönözné a nagy kiskereskedelmi…
Tovább olvasom >További cikkeink
Sallai Rolanddal mutatja be saját márkás kínálatát a SPAR
A SPAR Magyarország országos kampányt indít Sallai Rolanddal, a magyar…
Tovább olvasom >Újabb fénykorát éli a magyarok által kedvel Szobi
A Szobi márkanév, valamint az ahhoz kapcsolódó termékek magyarok millióinak…
Tovább olvasom >Feltörtük a kollagénkódot: íme mi működik, és mi csak üres ígéret!
A kollagén évezredeken át csendben végezte a dolgát a szervezetünkben,…
Tovább olvasom >