GO PINK! – az ALDI idén is összefog a mellrák ellen
Megelőzés, szűrés, önvizsgálat – a mellrák elleni küzdelemben évek óta részt vesz az ALDI Magyarország Élelmiszer Bt., és idén partnereivel összefogva még többet szeretne tenni a GoPink! nemzetközi kezdeményezés sikeréért.
A mellrák elleni küzdelemre, a szűrésre és a megelőzésre rózsaszínnel buzdító GoPink! idén ősszel is világszerte számos akciót hirdet. Felhívja a figyelmet arra, hogy az idejében felismert mellrák jó eséllyel gyógyítható, és egészséges táplálkozással, rendszeres testmozgással és a stressz kezelésével, jó eséllyel meg is előzhető. Mindemellett a hölgyeknek mindenképpen érdemes részt venniük a rendszeres szűrővizsgálatokon, illetve önvizsgálattal is felismerhetőek a korai elváltozások, amelyek időben történő kezelése életet is menthet.
2018-ban az ALDI Magyarország a Bio-Fungi Kft., az Ed. Haas Hungária Élelmiszeripari Kft. és a Del Pierre C. Europe Kft. közreműködésével csatlakozik a GoPink! mozgalomhoz, és a kezdeményezésben szereplő termékek eladásával támogatja a mellrák ellen küzdő szervezeteket.
Az áruházlánc egyik partnere immár 6 éve a csiperke- és laskagombák termesztésére szakosodott Bio-Fungi Kft., amellyel közösen az elmúlt években összesen közel 3 millió forintnyi adománnyal támogatta a kezdeményezést. Idén az együttműködés keretében októberben az áruházlánc polcain megtalálható, rózsaszín tálcás gombák után a Bio-Fungi Kft. minden eladott tálca után öt forinttal támogatja a Szent Margit Kórház „Fogadj örökbe egy helyiséget” programját, ezt az összeget az ALDI saját hozzájárulásaként megduplázza.
Az Ed.Haas Hungaria Kft. rózsaszín szalaggal ellátott pezsgőtablettái is részt vesznek a kezdeményezésben, a cég minden eladott pezsgőtabletta tubus után 5 forinttal, az ALDI pedig százezer forinttal támogatja az Esély a Gyógyulásra Rákbetegek Győri Egyesületét. Győrben, október 5-én pénteken 14:30 órai kezdettel egy figyelemfelhívó, rózsaszín szalagos hídsétát, valamint azt követően egy előadássorozatot is szerveznek a betegségmegelőzés, a szűrővizsgálatok, illetve az egészséges életmód fontosságáról a mellrák elleni küzdelem jegyében.
A kampányhoz csatlakozik a Del Pierre C. Europe Kft., amely TWIST PINK TONHALTÖRZS OLÍVAOLAJBAN termékük értékesítése után 10 forinttal, az ALDI pedig százezer forinttal segíti az Emlőrák Gyógyításáért Alapítvány munkáját.
Az ALDI bízik abban, hogy a kampány során még több emberhez eljut a GoPink! üzenete, és vásárlói idén még több adománnyal segítik a kezdeményezést.
Kapcsolódó cikkeink
399 forintos kenyérlángos, 450 forintos forralt bor: saját belvárosi karácsonyi vásárt nyit az ALDI
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Bővíti közös elektromosautó-töltőhálózatát az ALDI és az E.ON Drive Infrastructure Hungary
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Újabb vaj árcsökkentés: idén felére mérsékelte az ALDI több népszerű vaj árát
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >További cikkeink
A karácsony előtti utolsó napokban is sokat lehet spórolni az Árfigyelővel
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >25 ezer csomag adomány jut el a rászoruló emberekhez a 2025-ös Adni Öröm! adománygyűjtő akció eredményeként
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Több mint 60 ezer kosárba kerül szaloncukor a Kifli.hu vásárlóinál
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >
