GO PINK! – az ALDI és a Bio-Fungi idén is támogatja a Magyar Rákellenes Ligát
Az ALDI Magyarország Élelmiszer Bt. és a Bio-Fungi Kft. idén is csatlakoznak a mellrák elleni küzdelmet segítő Go Pink elnevezésű nemzetközi kezdeményezéshez, amelynek során a két vállalat közösen támogatja a Magyar Rákellenes Ligát.
Idén ősszel is világ körüli útjára indul az a kezdeményezés, amely a pink színnel igyekszik felhívni a figyelmet a mellrák elleni küzdelemre, a szűrésre és megelőzésre. Ebben az időszakban a kezdeményezés szimbólumának számító rózsaszín szalagok, díszek, épületvilágítások üzenik az érintetteknek: az idejében felismert mellrák jó eséllyel gyógyítható! Ehhez elengedhetetlen a megelőzés, az egészséges, mértéket tartó táplálkozás, a rendszeres, legalább heti háromszori mozgás és a mindennapi stressz helyes kezelése. Ezen kívül a hölgyeknek kifejezetten ajánlott részt venni a rendszeres szűrővizsgálatokon, illetve az emlő önvizsgálata is életet menthet, hiszen minél előbb felismerik az elváltozást, annál korábban kezdődhet meg a gyógyítás.
Az ALDI Magyarország Élelmiszer Bt. a magyar csiperkegomba termesztő vállalattal, a Bio-Fungi Kft.-vel karöltve három éve csatlakozott a nemzetközi kezdeményezéshez. Ennek értelmében október 1-től egy hónapon át megtalálható az áruházlánc polcain a Bio-Fungi által gyártott, rózsaszín tálcán kínált gomba, amelynek minden eladott tálcája után a Bio-Fungi 5 forinttal támogatja a Magyar Rákellenes Ligát, míg az ALDI saját hozzájárulásaként megduplázza ezt az összeget.
Az akció révén az ALDI 2013-ban 500 000 forintos adományt adott át a Magyar Rákellenes Ligának, míg 2014-ben ennél mintegy 20 százalékkal magasabb összeg gyűlt össze: az áruházlánc 600 000 forinttal támogatta a segélyszervezetet. Az akcióban résztvevő két vállalat bízik abban, hogy az ALDI vásárlóinak segítségével idén ennél is magasabb összegű adománnyal segíthetik a rákellenes liga munkáját.
Kapcsolódó cikkeink
Telt ház lesz 10 km-en a 30. ALDI Női Futógálán
Kiemelkedő érdeklődés előzi meg Magyarország egyetlen női futóversenyét, a 30.…
Tovább olvasom >Mintegy 500 termék árát csökkenti a Lidl Németországban
A Lidl bejelentette edditi történetének legnagyobb volumenű árcsökkentését: a diszkontlánc…
Tovább olvasom >Több mint 60 háztartási és higiéniai termék ára csökken az ALDI-ban
A vásárlók igényeihez és a piaci környezethez igazodva újabb szakaszához…
Tovább olvasom >További cikkeink
Egy korszak lezárul, egy új indul – marketingvezetői váltás az Eisbergnél
Két év után búcsúzik az Eisbergtől Gál Judit, a cég…
Tovább olvasom >Így maradhat egészséges a haj és bőr a közeledő nyári kánikulában is
A hajformázás, festés és szárítás mind gyengíthetik a haj belső…
Tovább olvasom >Új márkastratégiával és szerethető figurával újít az Auchan
A 27 éves jubileum alkalmából nem csak akciókkal és nyereményjátékkal…
Tovább olvasom >