GLS Hungary: a szolgáltatás a nyári időszakban is stabil

Szerző: Trademagazin Dátum: 2024. 07. 30. 11:52

A GLS Hungary hivatalosan reagált a sajtóban megjelent hírekre, amelyek szerint a magyarországi futárszolgálatoknál problémák vannak a kézbesítéssel, és emiatt sok vásárlót csomagpontokra irányítanak. Az Egyenlő.hu modern szakszervezet korábban arra figyelmeztetett, hogy a nyári szabadságok idején a munkaerőhiány és a logisztikai rendszerek elégtelensége miatt egyre több vásárlónak kell személyesen átvennie megrendelt csomagjait.

Minden vásárlói igényt időben ki tudnak elégíteni, függetlenül a választott kézbesítési módtól

A GLS Hungary kijelentette, hogy náluk a szolgáltatás stabil, és a nyári hónapokban is a megszokott módon és minőségben történik a csomagok kézbesítése. A cég hangsúlyozta, hogy a megfelelő munkaszervezésnek és a két párhuzamosan üzemeltetett rendszerüknek – a házhoz szállítás és az átadópontos kézbesítés (GLS Automata és GLS CsomagPont) – köszönhetően minden vásárlói igényt időben ki tudnak elégíteni, függetlenül a választott kézbesítési módtól.

A GLS Hungary szerint az esetek 99%-ában a csomagok felvételét követő munkanapon megtörténik az első kézbesítési kísérlet. A cég továbbá kiemelte, hogy jelenleg is elegendő számú, a magas szintű csomagkézbesítés iránt elkötelezett munkavállaló áll rendelkezésükre, ami biztosítja a zavartalan szolgáltatást.

 

Címkék: , ,

Kapcsolódó cikkeink