GLS Hungary: a szolgáltatás a nyári időszakban is stabil
A GLS Hungary hivatalosan reagált a sajtóban megjelent hírekre, amelyek szerint a magyarországi futárszolgálatoknál problémák vannak a kézbesítéssel, és emiatt sok vásárlót csomagpontokra irányítanak. Az Egyenlő.hu modern szakszervezet korábban arra figyelmeztetett, hogy a nyári szabadságok idején a munkaerőhiány és a logisztikai rendszerek elégtelensége miatt egyre több vásárlónak kell személyesen átvennie megrendelt csomagjait.

Minden vásárlói igényt időben ki tudnak elégíteni, függetlenül a választott kézbesítési módtól
A GLS Hungary kijelentette, hogy náluk a szolgáltatás stabil, és a nyári hónapokban is a megszokott módon és minőségben történik a csomagok kézbesítése. A cég hangsúlyozta, hogy a megfelelő munkaszervezésnek és a két párhuzamosan üzemeltetett rendszerüknek – a házhoz szállítás és az átadópontos kézbesítés (GLS Automata és GLS CsomagPont) – köszönhetően minden vásárlói igényt időben ki tudnak elégíteni, függetlenül a választott kézbesítési módtól.
A GLS Hungary szerint az esetek 99%-ában a csomagok felvételét követő munkanapon megtörténik az első kézbesítési kísérlet. A cég továbbá kiemelte, hogy jelenleg is elegendő számú, a magas szintű csomagkézbesítés iránt elkötelezett munkavállaló áll rendelkezésükre, ami biztosítja a zavartalan szolgáltatást.
Kapcsolódó cikkeink
Új korszak a házhoz szállításban: átvételi kódot vezet be a GLS
A házhoz szállítás kényelmét és biztonságát egyszerre növeli a GLS…
Tovább olvasom >Vezetőváltás a Foxpost csomagküldő szolgáltató élén
A Foxpost csomagküldő szolgáltató tavalyi értékesítése után távozik a vállalat…
Tovább olvasom >Készülődés az ünnepi csúcsra: így működnek a futárszolgálatok a karácsonyi időszakban
Az ünnepi szezon közeledtével a webáruházak és futárszolgálatok felkészülnek az…
Tovább olvasom >További cikkeink
Olaszországban növekedés előtt áll a kézműves fagylaltpiac
A várakozások szerint 4%-kal nőhet a kézműves fagylalt értékesítése Olaszországban…
Tovább olvasom >Virtuális munkatapasztalatot kínál tinédzsereknek a brit Aldi
Az Aldi elindította első virtuális munkatapasztalat-programját, amely a 13 évesnél…
Tovább olvasom >Spórol, rákeres az interneten, akcióra vadászik – így vásárol Európa 2025-ben
Az európai vásárlók 58 százaléka továbbra sem számít vásárlóerejének javulására…
Tovább olvasom >