Globális értékesítési megállapodást kötött a kültéri reklámok két ikonja, a DEFI Group és a Branded Cities Network
Stratégiai megállapodást kötött az outdoor reklámok területén meghatározó két nemzetközi szereplő, a Branded Cities Network (BCN) és a DEFI Group (DEFI). Az együttműködés lehetővé teszi, hogy a további növekedés érdekében az Egyesült Államokban meghatározó BCN, valamint a más földrészeken, például Európában jelentős pozíciókkal rendelkező DEFI egymás kiterjedt hálózatán, globálisan kínáljanak kültéri statikus és digitális felületeket a hirdetőknek. A megállapodás a DEFI regionális ügyfelei számára is új lehetőségeket teremt a kültéri megjelenések területén.
Értékesítési megállapodást kötött két kültéri reklámokkal foglakozó vállalat, a DEFI Group és a Branded Cities Network. A megállapodás szerint a két meghatározó szereplő ügyfelei ezentúl mindkét vállalat kiterjedt kültéri statikus és digitális eszközportfólióját használhatják szerte a világon. A két vállalat közötti stratégiai megállapodás jól példázza, hogy a városok egyedi kültéri reklámfelületein történő megjelenés iránt töretlen az érdeklődés, amelyet új, innovatív megoldások kidolgozásával, és felületeik globális bővítésével igyekeznek még vonzóbbá tenni.
A 2006-ban alapított BCN számos látványos kültéri reklámfelületet üzemeltet az Egyesült Államokban. A BCN olyan ikonikus helyeken kínál hirdetési felületeket, mint például a NASDAQ és a Thomson Reuters épülete a Time Square-n, a Harmon Corner (az USA legnagyobb egyedi digitális kivetítője, mely a Las Vegas Strip 45 méteres vonalában van), valamint a Hotel Mondrian a Sunset Stripen Los Angelesben. A DEFI ugyancsak az egyedi közterületi reklámeszköz üzletágban tevékenykedik Európában, Ázsiában, a Közel-Keleten és Afrikában. „Mind a BCN, mind a DEFI komoly növekedésben van az egyéb kulcsponti piacokon, ezért is lehet különösen termékeny ez az együttműködés” – mondta Steve Ellman, a BCN elnök-vezérizgatója. „Különálló, de azonos gondolkodású vállalatok vagyunk közös céllal, ezért ésszerű megosztani az erőforrásainkat, kifejleszteni a legjobb gyakorlatot, és együtt növelni a bevételt” – tette hozzá.
Az egyedi közterületi megoldások tekintetében világviszonylatban piacvezető, 1977-ben alapított DEFI komoly hagyományokkal rendelkezik a kültéri fényreklámok területén. A vállalat keleti irányú európai expanzióját felgyorsította a Berlini Fal 1989-es leomlása, és ezt követően hamar megjelent az első fényreklámjuk Moszkvában, Magyarországon pedig 1993 óta van jelen outdoor megoldásaival. 1995-ben a DEFI közös vállalatot alapított Kínában, tovább folytatva expanzióját más országokba, és 2012-re Erminio Deodato (jelenlegi vezérigazgató, aki egyben a cégalapító fia) és a vállalatvezetőség újra 100 százalékos irányítása alá vette a vállalatot, magánbefektetők támogatásával. Ma a DEFI több mint 40 nagyvárosban (Budapest mellett például Párizsban, Milánóban, Madridban, Berlinben, Varsóban, Moszkvában, Dubajban, Pekingben vagy Sanghajban) üzemeltet fényreklámokat.
„Ismerjük a BCN-t, és a DEFI hasonlóan vélekedik a kültéri fényreklámokról. Biztosak vagyunk benne, hogy globális partnerségünk mindkettőnk számára azt eredményezi, hogy ügyfeleink számára még több lehetőséget és még professzionálisabb megoldásokat kínálhassunk” – mondta Erminio Deodato, a DEFI vezérigazgatója.
Hamvai Bertalan, a DEFI Hungary vezetője, a DEFI közép-európai igazgatója szerint a régióban jelen lévő ügyfeleiket ezentúl még hatékonyabban tudják majd segíteni a kültéri megjelenések integrált tervezésénél. A megállapodás alapján mindkét vállalat a saját régiójában, illetve régióiban értékesít reklámfelületeket ügyfeleinek (közvetlenül vagy reklámügynökségeken keresztül), valamint a másik vállalat régiójában, illetve régióiban lévő reklámeszközein. A reklámértékesítésnek meg kell felelni a felek közötti szerződéses megállapodásnak, valamint az ügyfelek és azon vállalat közötti megállapodásnak, amellyel üzleti kapcsolatot létesítettek (pl. jelenleg a BCN az Egyesült Államokban, a DEFI pedig az EU-ban, Ázsiában, Közel-Keleten és Afrikában lévő felületeken).
Kapcsolódó cikkeink
Egy különleges séfkés még különlegesebb kültéri reklámja – A nap képe
Egy fém óriásplakát-tábla hirdette Bécsben a Tyrolit kések rozsdamentességét: kitéve…
Tovább olvasom >Magyarországon közel 10 százalékkal nőhetnek idén a reklámköltések
A globális reklámköltések összértéke idén várhatóan eléri a 754,4 milliárd…
Tovább olvasom >A márkáknak jobban kellene figyelniük az 50-70 éves korosztályra
A Boston Consulting Group (BCG) „Don’t Overlook Your Mature Consumers…
Tovább olvasom >További cikkeink
Új fejezet nyílt a Pizza Hut történetében: Magyarországi modell alapján újulhat meg az étteremlánc
Szeptember 12-én vágták át a szalagot Pécs legnépszerűbb sétálóutcájában, a…
Tovább olvasom >Már 150 millió darab palackot, üveget és alumínium dobozt váltottak vissza a Lidl áruházakban
Mérföldkőhöz érkezett az új visszaváltási rendszerben a Lidl Magyarország. A…
Tovább olvasom >Stílus újragondolva- megújult a Hungaria pezsgő!
Új, a stílust és az eleganciát még inkább hangsúlyozó külsővel…
Tovább olvasom >