Globális elismertségéből profitál a Kraft Heinz
A Heinz márka globális elismertsége fellendítette a Kraft Heinz Co. nemzetközi növekedését.
– A Heinz egyike azon egyedülálló márkáknak a világon, amelyek lábnyoma bár nem igazán globális, mégis világszerte elismertek – mondta Miguel Patricio vezérigazgató a szeptember 6-i bostoni Barclays Global Consumer Staples konferencián tartott előadásában.
Elmondta, hogy még olyan országokban is, mint Kolumbia vagy Ecuador, ahol a Kraft Heinz nem forgalmaz, jól ismerik a fogyasztók a Heinz márkát.
Carlos A. Abrams-Rivera, a Kraft Heinz elnöke szerint a megfelelő értékesítési partnerek megtalálása kulcsfontosságú a latin-amerikai eladások növelésében.
A pittsburghi központú vállalat nemzetközi forgalma a július 1-jével zárult második negyedévben 9%-kal 1,64 milliárd dollárra nőtt, szemben az előző év második negyedévében elért 1,52 milliárd dollárral.
– A tésztaszószok eladása nőtt, mivel az infláció eltolódást hozott a kalóriabevitelben – állítja Abrams-Rivera magyarázatul arra, hogy a fogyasztók miért keresnek olcsóbb termékeket.
– Ha valaki egy tál tésztát akar enni steak, saláta és krumpli helyett, akkor az elfogyasztott mennyiség eltolódik, de a család által bevitt tényleges kalóriatartalom talán nem változik akorát – mondta.
A szakember egy mikrohullámú sütőben készíthető innováció küszöbön állásáról is beszámolt.
– Ez egy szabadalmaztatott innovatív technológia, amely lehetővé teszi, hogy a mikrohullámú sütőből kivett ételnek olyan íze legyen, mintha grilleztük volna – mondta Abrams-Rivera. – Az első piaci próbálkozás ezzel a technológiával az idén várható egy ropogós mikrohullámon grillezett sajttal.
Kapcsolódó cikkeink
Kettéválhat a Kraft Heinz
Jelentős átalakításra készül a világ egyik legismertebb élelmiszeripari vállalata, a…
Tovább olvasom >Só- és cukormentes ketchupot dobott piacra a Heinz UK
Hozzáadott cukor és só nélkül készült ketchupot dobott piacra a…
Tovább olvasom >Átalakítaná portfólióját a Kraft Heinz
A Kraft Heinz bejelentette, hogy termékportfóliójának átszervezése érdekében stratégiai átalakítást…
Tovább olvasom >További cikkeink
Az OKSZ értékelése az élelmiszer inflációról
„Az élelmiszerek vártnál nagyobb (éttermi árak nélkül is 4,6 százalékos)…
Tovább olvasom >K&H Elemzői kommentár: A vártnál rosszabbul alakult az infláció
Bár a piac arra számított, hogy júliusban a 4 százalék…
Tovább olvasom >A FAO élelmiszerár-indexe enyhén emelkedett júliusban
Az ENSZ Élelmezésügyi és Mezőgazdasági Szervezetének (FAO) pénteki jelentése szerint az élelmiszer-alapanyagok…
Tovább olvasom >