Globális elismertségéből profitál a Kraft Heinz
A Heinz márka globális elismertsége fellendítette a Kraft Heinz Co. nemzetközi növekedését.
– A Heinz egyike azon egyedülálló márkáknak a világon, amelyek lábnyoma bár nem igazán globális, mégis világszerte elismertek – mondta Miguel Patricio vezérigazgató a szeptember 6-i bostoni Barclays Global Consumer Staples konferencián tartott előadásában.
Elmondta, hogy még olyan országokban is, mint Kolumbia vagy Ecuador, ahol a Kraft Heinz nem forgalmaz, jól ismerik a fogyasztók a Heinz márkát.
Carlos A. Abrams-Rivera, a Kraft Heinz elnöke szerint a megfelelő értékesítési partnerek megtalálása kulcsfontosságú a latin-amerikai eladások növelésében.
A pittsburghi központú vállalat nemzetközi forgalma a július 1-jével zárult második negyedévben 9%-kal 1,64 milliárd dollárra nőtt, szemben az előző év második negyedévében elért 1,52 milliárd dollárral.
– A tésztaszószok eladása nőtt, mivel az infláció eltolódást hozott a kalóriabevitelben – állítja Abrams-Rivera magyarázatul arra, hogy a fogyasztók miért keresnek olcsóbb termékeket.
– Ha valaki egy tál tésztát akar enni steak, saláta és krumpli helyett, akkor az elfogyasztott mennyiség eltolódik, de a család által bevitt tényleges kalóriatartalom talán nem változik akorát – mondta.
A szakember egy mikrohullámú sütőben készíthető innováció küszöbön állásáról is beszámolt.
– Ez egy szabadalmaztatott innovatív technológia, amely lehetővé teszi, hogy a mikrohullámú sütőből kivett ételnek olyan íze legyen, mintha grilleztük volna – mondta Abrams-Rivera. – Az első piaci próbálkozás ezzel a technológiával az idén várható egy ropogós mikrohullámon grillezett sajttal.
Kapcsolódó cikkeink
A Kraft Heinz korábbi vezetője lett a JDE Peet új vezérigazgatója
A holland tea- és kávégyártó JDE Peet’s a Kraft Heinz…
Tovább olvasom >A Heinz carbonara konzervvel áll elő, kiakadtak az olasz séfek
Közfelháborodást váltott ki Olaszországban az amerikai Heinz, amikor bejelentette, hogy…
Tovább olvasom >Csökkentette 2024-es értékesítési előrejelzését a Kraft Heinz
A Kraft Heinz, az egyik legnagyobb élelmiszeripari vállalat, 2024-re csökkentette…
Tovább olvasom >További cikkeink
Miért dugulnak be sorra a csomagautomata szolgáltatók? Ez az adat rámutat az okokra
Egyre népszerűbbek a csomagautomaták: idén már a webshopok közel háromnegyede…
Tovább olvasom >30%-kal kevesebb anyaghasználat már megoldás lenne a klímaválságra
A körforgásos gazdaság globális szükségszerűség: túlmutat a földrajzi határokon, és…
Tovább olvasom >Fenntarthatóság és egészség: a növényi alapú tejtermékek térhódítása Magyarországon
Az elmúlt években a növényi alapú tejtermék-alternatívák nemcsak globálisan, hanem…
Tovább olvasom >