Globális elismertségéből profitál a Kraft Heinz
A Heinz márka globális elismertsége fellendítette a Kraft Heinz Co. nemzetközi növekedését.
– A Heinz egyike azon egyedülálló márkáknak a világon, amelyek lábnyoma bár nem igazán globális, mégis világszerte elismertek – mondta Miguel Patricio vezérigazgató a szeptember 6-i bostoni Barclays Global Consumer Staples konferencián tartott előadásában.
Elmondta, hogy még olyan országokban is, mint Kolumbia vagy Ecuador, ahol a Kraft Heinz nem forgalmaz, jól ismerik a fogyasztók a Heinz márkát.
Carlos A. Abrams-Rivera, a Kraft Heinz elnöke szerint a megfelelő értékesítési partnerek megtalálása kulcsfontosságú a latin-amerikai eladások növelésében.
A pittsburghi központú vállalat nemzetközi forgalma a július 1-jével zárult második negyedévben 9%-kal 1,64 milliárd dollárra nőtt, szemben az előző év második negyedévében elért 1,52 milliárd dollárral.
– A tésztaszószok eladása nőtt, mivel az infláció eltolódást hozott a kalóriabevitelben – állítja Abrams-Rivera magyarázatul arra, hogy a fogyasztók miért keresnek olcsóbb termékeket.
– Ha valaki egy tál tésztát akar enni steak, saláta és krumpli helyett, akkor az elfogyasztott mennyiség eltolódik, de a család által bevitt tényleges kalóriatartalom talán nem változik akorát – mondta.
A szakember egy mikrohullámú sütőben készíthető innováció küszöbön állásáról is beszámolt.
– Ez egy szabadalmaztatott innovatív technológia, amely lehetővé teszi, hogy a mikrohullámú sütőből kivett ételnek olyan íze legyen, mintha grilleztük volna – mondta Abrams-Rivera. – Az első piaci próbálkozás ezzel a technológiával az idén várható egy ropogós mikrohullámon grillezett sajttal.
Kapcsolódó cikkeink
Bővítette spanyolországi gyárát a Kraft Heinz
Befejezte a Kraft Heinz spanyolországi, La Rioja tartományban található Alfaro…
Tovább olvasom >Eladhatja a Kraft Heinz az olasz Plasmon bébiétel-márkát
A Kraft Heinz ismét fontolóra vette az olasz Plasmon bébiétel-márka…
Tovább olvasom >További cikkeink
Terjednek a sötét mintázatok az e-kereskedelemben – és gyakoribb ellenük a hatósági fellépés is
Sürgetés, nyomásgyakorlás, költségek elrejtése vagy „csepegtetése” – egyre gyakrabban alkalmazzák…
Tovább olvasom >Történelmi csúcson a vállalati fúziók – gyorsabb eljárásokkal, mesterséges intelligenciával dolgozik a GVH
2024-ben rekordszámú vállalati összefonódás történt Magyarországon, az érintett cégek összesített…
Tovább olvasom >Fagy sújtotta a hazai gyümölcsösöket – áremelkedéssel és kínálati hiánnyal indul a szezon
Május beköszöntével egyre több szezonális gyümölcs jelenik meg a boltokban…
Tovább olvasom >