Globális együttműködést kötött a HEINEKEN a Formula One Menedzsmenttel
A HEINEKEN és a Formula-1 újonnan megkötött együttműködése alapján a Heineken a Formula-1 globális partnere lett. A több évre szóló partnerség a monzai FORMULA 1 GRAN PREMIO HEINEKEN D’ITALIA 2016 olasz nagydíjjal kezdődik.
Amszterdam, 2016. június 9. A 2017-es Formula 1 szezontól kezdődően a Heineken három Grand Prix (GP) esemény partnere lesz, valamint kiemelt szerepet kap majd más F1 eseményeken is. Az együttműködés keretében a Heineken a Formula 1 exkluzív Globális sörpartnerévé is válik, logója az F1 autókon azonban nem fog megjelenni.
A Heineken nemzetközi, integrált F1 Nyiss a világra – Open your World és az If You Drive, Never Drink felelős alkoholfogyasztási kampányát az F1 pálya melletti reklámfelületeken, televíziós reklámokban, digitális aktivitásokkal és a jegyterjesztő helyeken népszerűsíti majd. Kiemelt figyelmet kapnak a szurkolói események, valamint az exkluzív csomagolási és termék népszerűsítési akciók is. A kampány nagykövete David Coulthard és Sir Jackie Stewart lesz.
„A Formula 1 több mint egy a verseny. Egy nagyszabású nemzetközi esemény, amely egyedülálló lehetőséget nyújt a HEINEKEN számára, hogy erősítse kapcsolatát a meglévő és jövőbeni fogyasztókkal a legnagyobb piacain. A Formula 1 három területen fontos a vállalat számára: kiemelkedő hirdetési lehetőségeket teremt számunka, a felelősségteljes alkoholfogyasztással kapcsolatos kommunikációnk innovatív kiterjesztéséhez nyújt támogatást, valamint remek eszköz a tudás és képességek átadására és megosztására az F1 és a saját munkavállalóink között.” – nyilatkozta Gianluca Di Tondo, a Heineken globális szenior márkaigazgatója.
“Ez az együttműködés kiegészíti a már meglévő nemzetközi kampányainkat, lehetővé téve, hogy elérjük a Formula 1 futamok nézőit és az évi 400 millió televíziónézőt. A hosszú és sikeres együttműködésünk az UEFA Bajnokok Ligájával, a Rögbi Világbajnoksággal és a James Bond franchise-zal jól jelzi, hogy szeretjük az izgalmas megoldásokat. A Formula 1 tökéletesen beleillik ebbe a sorozatba”- tette hozzá Di Tondo.
„A Heineken egy nemzetközi prémium márka, fantasztikus hírnévvel és elsőosztályú marketinggel. Örömmel üdvözlöm őket a Formula 1 családban, és izgatottan várom a közös munkát, mind a Formula 1 eseményeken, mind azokon kívül. Mindketten az innovációra és szórakozásra épülő terület képviselői vagyunk, ezért bízom abban, hogy ez egy hosszú és különleges kapcsolat kezdete. Ha pedig sörről van szó, egy Heineken mindig boldoggá tesz!” – hangsúlyozta Bernie Ecclestone, a Formula One Group vezérigazgatója.
Az együttműködés középpontjában egy letisztult, mégis határozott és felelősségteljes üzenet áll. A Formula 1 globális jelenléte még nagyobb lehetőséget nyújt a Heineken számára, hogy mind helyi, mind nemzetközi szinten pozitív változást idézzen elő a felelősségteljes alkoholfogyasztás hangsúlyozásával. A fogyasztók számára egyértelmű lesz a Heineken és a Formula 1 közös üzenete: Ha vezetsz, soha ne igyál!
Az új kampány a HEINEKEN régóta tartó vállalásaira épül. A Heineken a márka globális médiaköltéseinek 10%-át olyan, a felelősségteljes alkoholfogyasztással kapcsolatos kampányokra költi, mint a Mérték kell! – Moderate Drinkers Wanted és a Dance More Drink Slow kampányok. Ezt az üzenetet többek az UEFA Bajnokok Ligája és a Rögbi Világbajnokság szponzorációja útján is közvetítik, utóbbi esetében a pálya melletti hirdetések egyharmadát ennek szentelik. Emellett világszinten több száz zenei fesztiválon és műsorban is megjelenik az üzenet, valamint 2015-ben több mint 8 milliárd palackon és dobozon is látható volt.
“Nemrégiben elindítottunk egy „Gondolkozz, mielőtt vezetsz” kampányt a Formula 1 eseményeken. Boldog vagyok, hogy ez a fontos kezdeményezés ilyen erős és elhivatott támogatásra lelt a Heineken If You Drive, Never Drink! kampányán keresztül. Így képesek leszünk tovább fejlődni és megerősíteni ezt az üzenetet úgy, hogy az tükrözi majd a Heineken által képviselt értékeket is”–hangsúlyozta Bernie Ecclestone.
Kapcsolódó cikkeink
Gyengébben teljesítettek tavaly az A-márkák a holland szupermarketekben
2024-ben 9%-kal csökkent az A-márkás termékek értékesítése a holland szupermarketekben…
Tovább olvasom >Egyre népszerűbb a sör alkoholmentes változata Németországban
Egészségügyi okokból, az íze miatt, vagy szimplán a választás szabadsága…
Tovább olvasom >Alkoholmentes korszakváltás: kihívások és lehetőségek a söripar globális porondján
Geopolitikai akadályokkal és új fogyasztói trendekkel néz szembe az európai…
Tovább olvasom >További cikkeink
Új, innovatív növényvédőszer csomagolás a Syngentától
A Syngenta 2019-ben csatlakozott ahhoz a széleskörű iparági összefogáshoz, mely…
Tovább olvasom >A Continental Csoport autóipari szektora a jövőben Aumovio néven folytatja tevékenységét
A Continental Csoport Automotive szektora az Auto Shanghai kiállításon jelentette…
Tovább olvasom >Jelentős megtakarítást tesznek lehetővé a SPAR újrahasznosítási megoldásai
nnovatív kezdeményezéseket indított fenntarthatósági törekvéseivel összhangban az újrahasznosítás területén a…
Tovább olvasom >