Globális együttműködésbe kezd a Hennessy az amerikai profi kosárligával, az NBA-vel
Az LVMH prémium konyakkészítője, a Hennessy az első globális égetettszeszesital-támogatója az amerikai profi kosárligának, az NBA-nek. A 2020 februárjában indult és immár globális szintre emelkedő együttműködés tervei szerint „Hennessy x NBA” címen a partnerségben rejlő innovációt és a megfogalmazott törekvéseket népszerűsítő kampány indul Afrikában, Dél-Amerikában, az Ázsiai és Csendes-óceáni térségben, valamint Európában.
Az alkalomból a szeszes italokat gyártó óriás „limited edition” konyakot is bevezet.
Az együttműködés online bemutatása a Hennessy weboldalán és Instagram oldalán látható és nyomon követhető közös események formájában történik majd.
Kapcsolódó cikkeink
Új üdítő a Fornetti kínálatában: megállapodás a Sparkly márkával
Szeptembertől közel 200 Fornetti üzlet kínálatában megjelent a WhisperTon által…
Tovább olvasom >Limitált kiadású italt dob piacra a Coca-Cola az Oreóval együttműködve
A Coca-Cola az Oreóval összefogva vezet be a piacra új…
Tovább olvasom >Meghosszabbítja együttműködését a Groupe Casino a TotalEnergies-szel Franciaországban
A Groupe Casino 2024. október 1-jei hatállyal öt évvel meghosszabbította…
Tovább olvasom >További cikkeink
Visszafogottabb eredményt hozott az ősz az idegenforgalomban
A nyári szezon növekedése után az ősz első hónapja visszafogottabb…
Tovább olvasom >Nagy Márton: A hazai fogyasztás erősödik
A hazai fogyasztás erősödik, a belső kereslet és az ettől…
Tovább olvasom >Csokiláz és pikáns rendelések – a magyarok így ünneplik a halloweent
Különleges rendelések és új édességtrendek Közép-Európában: egyre népszerűbbek az intim…
Tovább olvasom >