Globális együttműködésbe kezd a Hennessy az amerikai profi kosárligával, az NBA-vel
Az LVMH prémium konyakkészítője, a Hennessy az első globális égetettszeszesital-támogatója az amerikai profi kosárligának, az NBA-nek. A 2020 februárjában indult és immár globális szintre emelkedő együttműködés tervei szerint „Hennessy x NBA” címen a partnerségben rejlő innovációt és a megfogalmazott törekvéseket népszerűsítő kampány indul Afrikában, Dél-Amerikában, az Ázsiai és Csendes-óceáni térségben, valamint Európában.
Az alkalomból a szeszes italokat gyártó óriás „limited edition” konyakot is bevezet.
Az együttműködés online bemutatása a Hennessy weboldalán és Instagram oldalán látható és nyomon követhető közös események formájában történik majd.
Kapcsolódó cikkeink
Mesterséges intelligenciával újít a Magnum
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Stratégiai megállapodást kötött a PwC Magyarország és a Budapesti Gazdaságtudományi Egyetem
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Új partnerségekkel ad lendületet ESG kezdeményezéseinek a Wolt
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >További cikkeink
Átadták a 2025-ös Fenntartható jövőért díjakat: az év legkiemelkedőbb fenntartható vállalatai és vezetői kaptak elismerést
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Rózsaszín kamionok és kortárs művészek és influencerek hozzák mozgásba a reményt
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >AgriTech InnoExpo 2025 – ahol az innováció találkozik a természettel
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >
