Globális AI-labort létesített a Heineken Szingapúrban
Megnyitotta első globális generatív mesterséges intelligencia (GenAI) laboratóriumát a Heineken Szingapúrban.
A holland sörgyártó és az AI Singapore szervezet közötti partnerség keretében létrejött innovációs központ célja új lendületet adni a növekedésnek és a termelékenységnek, valamint fejleszteni az ügyfélkapcsolatokat világszerte – számolt be a The Drinks Business.
Kenneth Choo, a Heineken Ázsia-Csendes-óceáni régiójának ügyvezető igazgatója szerint az új labor „globális tudásközpontként” működik majd, amely nemcsak az AI-fejlesztéseket gyorsítja fel Ázsiában és Szingapúrban, hanem a vállalat globális működésére is pozitív hatással lesz.
A projekt során olyan skálázható GenAI-megoldások fejlesztése is zajlik majd, mint az automatizált marketingtartalmak létrehozása és a mélyebb, intuitívabb pénzügyi elemzés.
Az AI Singapore AI Innovációs igazgatója, Laurence Liew kiemelte, hogy a Heineken iparági szakértelme és az AI-technológia összekapcsolása új lehetőségeket teremt. A tervek szerint 2025 végéig feláll egy közös szakértői csapat, amely a mesterséges intelligencia legfejlettebb megoldásaival támogatja a Heineken működését.
Kapcsolódó cikkeink
A Heineken mesterséges intelligenciával oltja szomját az adatkezelésbe
A Heineken az SAP AI megoldásával egyszerűsíti az adatelemzést munkatársai…
Tovább olvasom >Világszerte 11%-kal csökkentette vízfelhasználását a Heineken
2018-hoz képest tavaly 11%-kal mérsékelte a Heineken vízfelhasználását globális szinten.…
Tovább olvasom >Brit pubhálózatába invesztál a Heineken
40 millió fontot (kb. 53 millió dollárt) fektet be a…
Tovább olvasom >További cikkeink
Orbán Viktor: az árréscsökkentést új termékekre is be fogjuk vezetni, ha szükséges
Az árrésszabályozást fenn kell tartani, mert az indokolatlan áremelésekkel szemben…
Tovább olvasom >Egészséges, rostban és fehérjében gazdag húskészítményeket fejlesztettek ki Debrecenben
Új, egészségvédő, rostban és fehérjében gazdag, egyedi bioaktív hatóanyagokat tartalmazó…
Tovább olvasom >A német kiskereskedelmi forgalom csökkent áprilisban havi szinten
Németországban reálértéken 1,1 százalékkal csökkent a kiskereskedelmi forgalom áprilisban havi…
Tovább olvasom >