GLAMOUR Valentin-napok: jön az exkluzív shoppingünnep februárban
Február 10-16. között először rendezik meg a GLAMOUR Valentin-napok powered by ROSSMANN eseményt, amely különleges kedvezményekkel várja a szépségápolási, higiéniás termékek és dekorkozmetikumok iránt érdeklődőket. Az online elérhető kuponok már január 21-től elérhetők a GLAMOUR+ felületein, hogy a vásárlók időben felkészülhessenek a teljes héten át tartó shoppingünnepre.
GLAMOUR-napok: Két évtized sikertörténete

A Rossmann idén is kiemelt partner
A GLAMOUR-napok 2005-ben indultak útjukra, amikor a GLAMOUR magazin egyéves fennállását ünnepelve meghonosította a kuponos akciók intézményét Magyarországon. Az esemény eredetileg évi két alkalommal, tavaszi és őszi időpontokban került megrendezésre, de 2024-re már évi négy eseményre bővült. A tavaszi és őszi GLAMOUR-napokat Summer Week és X-Mas Week is kiegészítette. 2024-ben továbbá elindult a GLAMOUR+ szolgáltatás, amely lehetővé teszi a kuponok online elérhetőségét és beváltását.
Új esemény: GLAMOUR Valentin-napok
2025-ben, a GLAMOUR-napok 20. jubileumán, a Valentin-napok esemény exkluzív, ötödik elemként csatlakozik a rendezvénysorozathoz. A ROSSMANN-nal együttműködve több mint 70 kupon kínál kedvezményeket szépségápolási termékekre, amelyek egy része kifejezetten Valentin tematikához illeszkedik.
A GLAMOUR Valentin-napok sikerét a rendezvény folyamatosan bővülő kuponkínálata és a csatlakozó márkák támogatása garantálja. A GLAMOUR-napok 2019-ben elnyerték a marketingszakma Effie díját hosszútávú hatékonyság kategóriában.
ROSSMANN: Kiemelt partner
A ROSSMANN 2017 óta kiemelt partnere a GLAMOUR-napoknak. Varga Anita Ágnes, a ROSSMANN Magyarország marketingvezetője szerint az olyan tematikus események, mint az X-Mas Week vagy a Valentin-nap, nagy népszerűségnek örvendenek. A vásárlók visszajelzései alapján ezek az események lehetővé teszik, hogy a nagyobb drogériai bevásárlásokat kedvezményesen időzítsék.
Online kuponok a GLAMOUR+ felületein
A GLAMOUR+ fizetős szolgáltatásával a kuponok már január 21-től elérhetők a GLAMOUR applikációban és a weben. Az előfizetők korlátlan hozzáférést kapnak az összes digitális tartalomhoz, valamint a kuponok beváltásához mind az online, mind az offline felületeken.
Az alkalmazás letöltése ingyenes, de a GLAMOUR+ előfizetésre szükség van ahhoz, hogy a kuponokat felhasználhassák. A ROSSMANN közel 70 kuponja érvényes az ország összes ROSSMANN üzletében, a ROSSMANN Online Drogériában és a mobilapplikációban.
Kapcsolódó cikkeink
Árréscsökkentés a drogériákban: május 19-től több száz terméknél mérséklődnek az árak
Nagy Márton nemzetgazdasági miniszter hétfő reggeli Facebook-bejegyzésében emlékeztetett: „Mától a…
Tovább olvasom >Smink, és ami mögötte van
A dekorkozmetikumok iránti érdeklődés évről évre fokozódik, amit jól mutatnak…
Tovább olvasom >Lilu lett az év beauty nagykövete
Rangos elismeréseket zsebelt be a Rossmann a 2025-ös Marie Claire…
Tovább olvasom >További cikkeink
Spórol, rákeres az interneten, akcióra vadászik – így vásárol Európa 2025-ben
Az európai vásárlók 58 százaléka továbbra sem számít vásárlóerejének javulására…
Tovább olvasom >Hamburgerkép 2025 – így esznek hamburgert a magyarok
Magyarország kedvence egyértelműen a marhahúsos hamburger, lehetőleg sok sajttal, baconnel,…
Tovább olvasom >A trappista sajt fogyasztását ösztönző kampány indult
Az Agrárminisztérium (AM) és az Agrármarketing Centrum (AMC) is csatlakozott…
Tovább olvasom >