GLAMOUR Valentin-napok: jön az exkluzív shoppingünnep februárban
Február 10-16. között először rendezik meg a GLAMOUR Valentin-napok powered by ROSSMANN eseményt, amely különleges kedvezményekkel várja a szépségápolási, higiéniás termékek és dekorkozmetikumok iránt érdeklődőket. Az online elérhető kuponok már január 21-től elérhetők a GLAMOUR+ felületein, hogy a vásárlók időben felkészülhessenek a teljes héten át tartó shoppingünnepre.
GLAMOUR-napok: Két évtized sikertörténete
A GLAMOUR-napok 2005-ben indultak útjukra, amikor a GLAMOUR magazin egyéves fennállását ünnepelve meghonosította a kuponos akciók intézményét Magyarországon. Az esemény eredetileg évi két alkalommal, tavaszi és őszi időpontokban került megrendezésre, de 2024-re már évi négy eseményre bővült. A tavaszi és őszi GLAMOUR-napokat Summer Week és X-Mas Week is kiegészítette. 2024-ben továbbá elindult a GLAMOUR+ szolgáltatás, amely lehetővé teszi a kuponok online elérhetőségét és beváltását.
Új esemény: GLAMOUR Valentin-napok
2025-ben, a GLAMOUR-napok 20. jubileumán, a Valentin-napok esemény exkluzív, ötödik elemként csatlakozik a rendezvénysorozathoz. A ROSSMANN-nal együttműködve több mint 70 kupon kínál kedvezményeket szépségápolási termékekre, amelyek egy része kifejezetten Valentin tematikához illeszkedik.
A GLAMOUR Valentin-napok sikerét a rendezvény folyamatosan bővülő kuponkínálata és a csatlakozó márkák támogatása garantálja. A GLAMOUR-napok 2019-ben elnyerték a marketingszakma Effie díját hosszútávú hatékonyság kategóriában.
ROSSMANN: Kiemelt partner
A ROSSMANN 2017 óta kiemelt partnere a GLAMOUR-napoknak. Varga Anita Ágnes, a ROSSMANN Magyarország marketingvezetője szerint az olyan tematikus események, mint az X-Mas Week vagy a Valentin-nap, nagy népszerűségnek örvendenek. A vásárlók visszajelzései alapján ezek az események lehetővé teszik, hogy a nagyobb drogériai bevásárlásokat kedvezményesen időzítsék.
Online kuponok a GLAMOUR+ felületein
A GLAMOUR+ fizetős szolgáltatásával a kuponok már január 21-től elérhetők a GLAMOUR applikációban és a weben. Az előfizetők korlátlan hozzáférést kapnak az összes digitális tartalomhoz, valamint a kuponok beváltásához mind az online, mind az offline felületeken.
Az alkalmazás letöltése ingyenes, de a GLAMOUR+ előfizetésre szükség van ahhoz, hogy a kuponokat felhasználhassák. A ROSSMANN közel 70 kuponja érvényes az ország összes ROSSMANN üzletében, a ROSSMANN Online Drogériában és a mobilapplikációban.
Kapcsolódó cikkeink
GLAMOUR Valentin-napok a ROSSMANN-ban
Február 10-16. között először kerül sor a GLAMOUR Valentin-napok powered…
Tovább olvasom >Népszerűek a szupermarket-tartalmak a TikTokon
A TikTok rövid, szórakoztató videói egyre népszerűbb marketingeszközzé válnak az…
Tovább olvasom >Már itthon is elérhető Dirk Rossmann önéletrajzi írása
A klímakatasztrófával foglalkozó oköthrillerei után megjelent magyarul Dirk Rossmann, a…
Tovább olvasom >További cikkeink
Gordon Ramsay a Rama növényi vajalternatívát választotta
Gordon Ramsay-vel kötött együttműködési megállapodást a Flora és a Rama…
Tovább olvasom >Új részleteket árult el a fejlesztő a most indult qvik fizetési rendszerről
A minap az egyik budapesti CBA Príma üzletben – a…
Tovább olvasom >Megvette a Ferrero a Power Crunch fehérjesnack márkát
A Ferrero, a Nutella és a Ferrero Rocher gyártója, megvásárolta…
Tovább olvasom >