GLAMOUR Valentin-napok a ROSSMANN-ban
Február 10-16. között először kerül sor a GLAMOUR Valentin-napok powered by ROSSMANN eseményre. Az online elérhető kuponok már január 21.-étől láthatóvá válnak a GLAMOUR+ felületein, hogy mindenki felkészülhessen a teljes héten át tartó shoppingünnepre, amelynek kuponjai szépségápolási kellékekre, higiéniás termékekre és dekorkozmetikumokra érvényes kedvezményekkel várják a vásárlókat az ország összes ROSSMANN üzletében, az Online Drogériában és a ROSSMANN mobilappon.
GLAMOUR történelem
Két évtizeddel ezelőtt, 2005-ben indult útjára a GLAMOUR-napok, amellyel az akkor egyéves születésnapját ünneplő GLAMOUR magazin végérvényesen meghonosította hazánkban a kuponozás intézményét. A Shoppingünnep évi két eseménnyel indult, de nagy sikerére való tekintettel 2024-ben már évi négy alkalommal jelentkezett: az eredeti tavaszi és őszi esemény kiegészült egy GLAMOUR-napok Summer Week-kel és egy GLAMOUR-napok X-Mas Week-kel. 2024-es újdonság volt a GLAMOUR+ szolgáltatás bevezetése is, amelyen keresztül az adott promóciótól függően csak online vagy online is elérhetik és beválthatják kuponjaikat a vásárlók.
Újdonság: GLAMOUR Valentin-napok
Idén február 10-16. között, a 20. jubileumot ünnepelve exkluzív, ötödik eseménnyel bővül a rendezvénysorozat: a GLAMOUR Valentin-napok powered by ROSSMANN a drogéria-parfüméria hálózattal együttműködésben valósul meg több, mint 70 kuponnal, amelyeknek egy része a Valentin tematikához illeszkedik.
Az esemény sikerét nemcsak széleskörű ismertsége, de a hozzá csatlakozó márkák, üzletek és webshopok, valamint a kuponkínálat folyamatos bővülése is igazolja. 2019-ben a marketingszakma hosszútávú hatékonyság kategóriában Effie díjjal jutalmazta a GLAMOUR-napokat.
„A ROSSMANN 2017 óta minden évben kiemelt támogató partnere a GLAMOUR-napoknak. Vásárlóink folyamatos visszajelzései alapján úgy látjuk, amellett, hogy sokan a már megszokott őszi és tavaszi kuponnapokhoz igazítják a nagyobb drogériai bevásárlásaikat, nagy az igény az olyan tematikus alkalmakra is, mint az X-Mas Week és most a Valentin-nap”
– mondta el Varga Anita Ágnes, a ROSSMANN Magyarország marketingvezetője.
Online kuponok a GLAMOUR+ felületein
A kuponok elérhetők január 21.-étől a GLAMOUR+ felületein: a GLAMOUR applikációban és weben. A GLAMOUR+ a glamour.hu hivatalos, fizetős szolgáltatása. A GLAMOUR+ előfizetés korlátlan hozzáférést biztosít a glamour.hu/plusz weboldalán és a GLAMOUR Hungary mobilalkalmazásban található összes tartalomhoz. Bármelyik platformon fizetünk elő, azzal használhatóvá válik a másik felület fizetős szolgáltatása is, így amennyiben a weben és az appban egyaránt szeretnénk használni a GLAMOUR Pluszt, nem szükséges mindkét felületen előfizetni.
Az alkalmazás letöltése ingyenes, azonban az appon belül vagy a böngészőben elő kell fizetni a GLAMOUR+ szolgáltatásra, hogy hozzájuthassunk az idén öt alkalommal is megrendezésre kerülő GLAMOUR-napok kuponjaihoz.
Kapcsolódó cikkeink
Népszerűek a szupermarket-tartalmak a TikTokon
A TikTok rövid, szórakoztató videói egyre népszerűbb marketingeszközzé válnak az…
Tovább olvasom >Már itthon is elérhető Dirk Rossmann önéletrajzi írása
A klímakatasztrófával foglalkozó oköthrillerei után megjelent magyarul Dirk Rossmann, a…
Tovább olvasom >Jótékonysággal tette teljessé az év végét a Rossmann
A Rossmann Magyarország idén is számos rászoruló közösség és intézmény…
Tovább olvasom >További cikkeink
Új szakmai vezető a DDC Kommunikációs és marketing osztályának élén
2024 decemberétől Slániczné Molnár Ildikó tölti be a Duna-Dráva Cement…
Tovább olvasom >Kenőmájasok továbbgondolva
Ha nem is központi, de tradicionális kelléke a magyar étkezésnek…
Tovább olvasom >