Giving Friday: a forgalom 5 %-át jótékony célra ajánlja fel a dm
A dm-nél a „Black Friday” shoppingnapot 2022-ben is „Giving Friday” nappá változtatjuk, s az óriási kedvezmények helyett a teljes november 25-i forgalom 5 százalékát jótékony célra ajánljuk fel. A dm vállalati filozófiájához nem illik a Black Friday akcióra építő logikája, hiszen a Mindig megéri stratégia jegyében már polci akciókkal sem találkoznak a vásárlóink, nem veszünk részt kuponnapokban, egymás alá licitáló akciókban. A tartós árak négy hónapon át nem emelkednek, így kiszámíthatók, ezzel célunk, hogy a vásárlók akkor vegyék meg a termékeket, amikor azokra valóban szükségük van.

Házhoz viszik a tudást: a biogazdálkodás fortélyainak elsajátítását segíti a dm
Így igazán könnyű jót tenni!
Ahhoz, hogy jót tegyünk, nem kell semmilyen plusz költséget vagy tevékenységet vállalni: ha az amúgy is esedékes bevásárlást erre a pénteki napra időzíti valaki, akkor pusztán vásárlásával egy fontos kezdeményezést támogat. Megtapasztalhatja milyen az, ha a “kapok” helyett az “adokra” kerül a hangsúly. Bár nálunk nem találkozhatnak a vásárlók százalékos kuponokkal, helyette megtapasztalhatják, milyen az, amikor egy fontos társadalmi ügy mellé állnak, és segítenek.
Egészséges élelmiszerek? Mutatjuk, hogyan!
S hogy milyen ügyet támogathatnak idén vásárlóink? Olyan időket élünk, amikor a fenntarthatóság kérdései megkerülhetetlenek, miközben a gazdasági környezet egyre több bizonytalanságot tartogat. Idén a fenntarthatósági és szociális szempontokat igyekeztünk ötvözni egy számunkra régóta fontos téma felkarolásával. Az egészséges életmód támogatása a dm számára kiemelt terület a kezdetek óta, ezért forgalmunk 5 %-át az Ökológiai Mezőgazdasági Kutatóintézet (ÖMKi) és a Zöld Kör egyesület projektjére ajánljuk fel, hogy bárki kipróbálhassa a biogazdálkodás fortélyait. A projekt további szakmai együttműködő partnere a Környezetvédelmi Szolgáltatók és Gyártók Szövetsége. A projekt megvalósítása 2023 tavaszától indul.
Rendszeres növényvédelmi sorozatot indít az ÖMKi
A dm célja, hogy az edukációs programmal olyan tudást adjanak az érdeklődőknek, ami hosszú távon segíti őket, és hat az életminőségükre. Támogatni szeretnék a vegyszermentes, helyi élelmiszertermelést, a jó gyakorlatok terjedését a helyi közösségekben. A dm az ÖMKi edukációs aktivitásait támogatja, amely során rendszeresen megjelenő növényvédelmi felhívás sorozatot indítanak és megmutatják, miként védhetjük meg vegyszerek nélkül a növényeket. A kerti teendőkön az ÖMKi szakértői és McMenemy Márk tévés műsorvezető, a Kert TV házigazdája kalauzolja majd végig az érdeklődőket. Ezt egy kutatási projekt is kiegészíti majd, a részvevőktől információkat gyűjt az ÖMKi a kertekben felbukkanó kártevőkről és a hatékony védekezési módszerekről, hogy a gyakorlati tapasztalatokkal egymást segíthessék az emberek.
Kisléptékű fejlesztések a Zöld Körrel kelet-magyarországi iskolákban
A Giving Friday projekt keretében a Zöld Kör egyesület közreműködésével hátrányos helyzetű kelet-magyarországi térség iskoláiba is elvisszük a vegyszermentes növényvédelem tudnivalóit, konyhakert programot indítunk el pedagógusok, nevelők és szülők bevonásával és szemléletformálásával, valamint klímavédelmet és alkalmazkodást támogató kisléptékű fejlesztéseket valósítunk meg az oktatási intézményekben.
Kapcsolódó cikkeink
Gyengédség minden érintésben
A babaápolási piacon a fenntarthatóság, a biztonságos összetevők és az…
Tovább olvasom >Áprilistól már a dm-ben is kaphatóak lesznek az AVON termékei
Az AVON az elmúlt több mint 135 év alatt a…
Tovább olvasom >Újdonság a drogéria polcain – dm Late night shopping x Maybelline
A dekorkozmetikumok szerelmeseinek örömmel jelentjük, hogy a Maybelline New York…
Tovább olvasom >További cikkeink
Húsvéti hosszú hétvége: így alakul az üzletek nyitvatartása 2025-ben
A húsvéti ünnepek idején alaposan átalakul a hazai üzletláncok nyitvatartása:…
Tovább olvasom >A várakozásokon felül alakult az euróövezet ipari termelése februárban
Februárban a várakozásokon felüli mértékben növekedett az euróövezet ipari termelése…
Tovább olvasom >Zsigó Róbert: átlagosan majdnem húsz százalékos az árrésstop hatása
Az árrésstop bevezetésének hatására négy hét alatt átlagosan 18,6 százalékkal…
Tovább olvasom >