Giving Friday: a forgalom 5 %-át jótékony célra ajánlja fel a dm
A dm-nél a „Black Friday” shoppingnapot 2022-ben is „Giving Friday” nappá változtatjuk, s az óriási kedvezmények helyett a teljes november 25-i forgalom 5 százalékát jótékony célra ajánljuk fel. A dm vállalati filozófiájához nem illik a Black Friday akcióra építő logikája, hiszen a Mindig megéri stratégia jegyében már polci akciókkal sem találkoznak a vásárlóink, nem veszünk részt kuponnapokban, egymás alá licitáló akciókban. A tartós árak négy hónapon át nem emelkednek, így kiszámíthatók, ezzel célunk, hogy a vásárlók akkor vegyék meg a termékeket, amikor azokra valóban szükségük van.

Házhoz viszik a tudást: a biogazdálkodás fortélyainak elsajátítását segíti a dm
Így igazán könnyű jót tenni!
Ahhoz, hogy jót tegyünk, nem kell semmilyen plusz költséget vagy tevékenységet vállalni: ha az amúgy is esedékes bevásárlást erre a pénteki napra időzíti valaki, akkor pusztán vásárlásával egy fontos kezdeményezést támogat. Megtapasztalhatja milyen az, ha a “kapok” helyett az “adokra” kerül a hangsúly. Bár nálunk nem találkozhatnak a vásárlók százalékos kuponokkal, helyette megtapasztalhatják, milyen az, amikor egy fontos társadalmi ügy mellé állnak, és segítenek.
Egészséges élelmiszerek? Mutatjuk, hogyan!
S hogy milyen ügyet támogathatnak idén vásárlóink? Olyan időket élünk, amikor a fenntarthatóság kérdései megkerülhetetlenek, miközben a gazdasági környezet egyre több bizonytalanságot tartogat. Idén a fenntarthatósági és szociális szempontokat igyekeztünk ötvözni egy számunkra régóta fontos téma felkarolásával. Az egészséges életmód támogatása a dm számára kiemelt terület a kezdetek óta, ezért forgalmunk 5 %-át az Ökológiai Mezőgazdasági Kutatóintézet (ÖMKi) és a Zöld Kör egyesület projektjére ajánljuk fel, hogy bárki kipróbálhassa a biogazdálkodás fortélyait. A projekt további szakmai együttműködő partnere a Környezetvédelmi Szolgáltatók és Gyártók Szövetsége. A projekt megvalósítása 2023 tavaszától indul.
Rendszeres növényvédelmi sorozatot indít az ÖMKi
A dm célja, hogy az edukációs programmal olyan tudást adjanak az érdeklődőknek, ami hosszú távon segíti őket, és hat az életminőségükre. Támogatni szeretnék a vegyszermentes, helyi élelmiszertermelést, a jó gyakorlatok terjedését a helyi közösségekben. A dm az ÖMKi edukációs aktivitásait támogatja, amely során rendszeresen megjelenő növényvédelmi felhívás sorozatot indítanak és megmutatják, miként védhetjük meg vegyszerek nélkül a növényeket. A kerti teendőkön az ÖMKi szakértői és McMenemy Márk tévés műsorvezető, a Kert TV házigazdája kalauzolja majd végig az érdeklődőket. Ezt egy kutatási projekt is kiegészíti majd, a részvevőktől információkat gyűjt az ÖMKi a kertekben felbukkanó kártevőkről és a hatékony védekezési módszerekről, hogy a gyakorlati tapasztalatokkal egymást segíthessék az emberek.
Kisléptékű fejlesztések a Zöld Körrel kelet-magyarországi iskolákban
A Giving Friday projekt keretében a Zöld Kör egyesület közreműködésével hátrányos helyzetű kelet-magyarországi térség iskoláiba is elvisszük a vegyszermentes növényvédelem tudnivalóit, konyhakert programot indítunk el pedagógusok, nevelők és szülők bevonásával és szemléletformálásával, valamint klímavédelmet és alkalmazkodást támogató kisléptékű fejlesztéseket valósítunk meg az oktatási intézményekben.
Kapcsolódó cikkeink
A technológiai fejlesztésekbe, az üzlethálózatba és a kollégák képzésébe invesztált a dm
A dm a vásárlók hűségét annak a kiegyensúlyozott összteljesítménynek tulajdonítja,…
Tovább olvasom >AM: a kormány újabb forrásokat biztosít az agrárium fenntarthatóságának növelésére
A szakmai szervezetek és kutatási hálózatok munkája elengedhetetlenül fontos a…
Tovább olvasom >A kormány újabb forrásokat biztosít az agrárium fenntarthatóságának növelésére
A szakmai szervezetek és kutatási hálózatok munkája elengedhetetlenül fontos a…
Tovább olvasom >További cikkeink
Akciók, árak, alternatívák – promóciós helyzetkép a magyar háztartásokban
Turcsán Tünde, a YouGov ügyvezető igazgatója a Promóciók Napja konferencián…
Tovább olvasom >Sikeresen zárult a „Passzold vissza, Tesó!” 2025-ös tavaszi kampánya!
Idén már hetedik éve tart a ‘Passzold vissza, Tesó!’ használt…
Tovább olvasom >K&H: hiánypótló iránytűt kapnak a befektetők
Elindult a K&H Értékpapír – befektetői hangulatindex, amely heti rendszerességgel…
Tovább olvasom >