Giving Friday: a forgalom 5 %-át jótékony célra ajánlja fel a dm
A dm-nél a „Black Friday” shoppingnapot 2022-ben is „Giving Friday” nappá változtatjuk, s az óriási kedvezmények helyett a teljes november 25-i forgalom 5 százalékát jótékony célra ajánljuk fel. A dm vállalati filozófiájához nem illik a Black Friday akcióra építő logikája, hiszen a Mindig megéri stratégia jegyében már polci akciókkal sem találkoznak a vásárlóink, nem veszünk részt kuponnapokban, egymás alá licitáló akciókban. A tartós árak négy hónapon át nem emelkednek, így kiszámíthatók, ezzel célunk, hogy a vásárlók akkor vegyék meg a termékeket, amikor azokra valóban szükségük van.
![](https://trademagazin.cdn.webgarden.io/wp-content/uploads/2022/11/dm-szortiment-1-scaled.jpg)
Házhoz viszik a tudást: a biogazdálkodás fortélyainak elsajátítását segíti a dm
Így igazán könnyű jót tenni!
Ahhoz, hogy jót tegyünk, nem kell semmilyen plusz költséget vagy tevékenységet vállalni: ha az amúgy is esedékes bevásárlást erre a pénteki napra időzíti valaki, akkor pusztán vásárlásával egy fontos kezdeményezést támogat. Megtapasztalhatja milyen az, ha a “kapok” helyett az “adokra” kerül a hangsúly. Bár nálunk nem találkozhatnak a vásárlók százalékos kuponokkal, helyette megtapasztalhatják, milyen az, amikor egy fontos társadalmi ügy mellé állnak, és segítenek.
Egészséges élelmiszerek? Mutatjuk, hogyan!
S hogy milyen ügyet támogathatnak idén vásárlóink? Olyan időket élünk, amikor a fenntarthatóság kérdései megkerülhetetlenek, miközben a gazdasági környezet egyre több bizonytalanságot tartogat. Idén a fenntarthatósági és szociális szempontokat igyekeztünk ötvözni egy számunkra régóta fontos téma felkarolásával. Az egészséges életmód támogatása a dm számára kiemelt terület a kezdetek óta, ezért forgalmunk 5 %-át az Ökológiai Mezőgazdasági Kutatóintézet (ÖMKi) és a Zöld Kör egyesület projektjére ajánljuk fel, hogy bárki kipróbálhassa a biogazdálkodás fortélyait. A projekt további szakmai együttműködő partnere a Környezetvédelmi Szolgáltatók és Gyártók Szövetsége. A projekt megvalósítása 2023 tavaszától indul.
Rendszeres növényvédelmi sorozatot indít az ÖMKi
A dm célja, hogy az edukációs programmal olyan tudást adjanak az érdeklődőknek, ami hosszú távon segíti őket, és hat az életminőségükre. Támogatni szeretnék a vegyszermentes, helyi élelmiszertermelést, a jó gyakorlatok terjedését a helyi közösségekben. A dm az ÖMKi edukációs aktivitásait támogatja, amely során rendszeresen megjelenő növényvédelmi felhívás sorozatot indítanak és megmutatják, miként védhetjük meg vegyszerek nélkül a növényeket. A kerti teendőkön az ÖMKi szakértői és McMenemy Márk tévés műsorvezető, a Kert TV házigazdája kalauzolja majd végig az érdeklődőket. Ezt egy kutatási projekt is kiegészíti majd, a részvevőktől információkat gyűjt az ÖMKi a kertekben felbukkanó kártevőkről és a hatékony védekezési módszerekről, hogy a gyakorlati tapasztalatokkal egymást segíthessék az emberek.
Kisléptékű fejlesztések a Zöld Körrel kelet-magyarországi iskolákban
A Giving Friday projekt keretében a Zöld Kör egyesület közreműködésével hátrányos helyzetű kelet-magyarországi térség iskoláiba is elvisszük a vegyszermentes növényvédelem tudnivalóit, konyhakert programot indítunk el pedagógusok, nevelők és szülők bevonásával és szemléletformálásával, valamint klímavédelmet és alkalmazkodást támogató kisléptékű fejlesztéseket valósítunk meg az oktatási intézményekben.
Kapcsolódó cikkeink
Növekedett a kereskedelem és az FMCG vonzereje a munkavállalók körében
Április 25-én 11. alkalommal hirdette ki a Randstad Magyarország legnépszerűbb…
Tovább olvasom >Aznapi gyors házhozszállítási szolgáltatást indít a dm-drogerie markt Bonnban
A német dm-drogerie markt expressz házhozszállítási szolgáltatást indított a német…
Tovább olvasom >A Müller hajszál híján beérte a Rossmannt
A három legnagyobb magyarországi drogérialánc között folytatódik a verseny, ahol…
Tovább olvasom >További cikkeink
Magyar szakembert lett a Danone kelet- és közép-európai értékesítési vezetője
Bolyós Enikő idén júliustól budapesti székhellyel szervezi és irányítja a…
Tovább olvasom >Friss kutatás: a magyarok közel fele nem használ fényvédő krémet, ráadásul a déli órákban sem kerülik a napfényt
Egy friss, reprezentatív kutatás szerint a magyar lakosság mindössze 8…
Tovább olvasom >Rekordbírsággal majdnem 400 millió forintra büntette a GVH a Bookingot
Nem teljesítette maradéktalanul a korábbi jogsértések megszüntetését előíró kötelezettségeit a…
Tovább olvasom >