Gillette-győzelem a marketing at retail területén
A 2011-es Elismerések Éjszakáján a közel 100 éves Gillette márka veheti át Észak-Amerika egyik legnagyobb vásárláshelyimarketing-tevékenységért járó „2010 Chief Award for Merchandising Excellence” elnevezésű díját.
„Ez a márka mindig elkötelezett volt az életminőséget javító termékek fejlesztésében” – hangsúlyozta Richard Winter, a POPAI elnöke. „Pengéken és borotvákon túlívelő gondolkodásuk ékes bizonyítéka a 2010-es instore kampányuk is.”
A P&G családban még viszonylag újoncnak számító márka, a Gillette Fusion ProGlide és ProSeries borotvák és bőrápoló termékek bevezető kampányában, az anyacég vásárlói marketinges tudásbázisát kiaknázva, teljes fegyvertárral ragadta meg vásárlói célcsoportját. A cél érdekében minden lehetséges kapcsolódási ponton egységes és következetes üzenetet vezettek végig. A siker kulcsa a hatékony és innovatív kommunikáció megvalósítása volt „az igazság első pillanatában”, vagyis a polcok előtt, ahol a vásárló először találkozik a valós termékkel.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
A Magyar Termék védjegy a cégeknek közösséget, a vevőknek megbízható minőséget ad
A kölcsönös előnyökön alapuló szakmai együttműködések képessé teszik a vállalkozásokat…
Tovább olvasom >Csatlakozik a Bonafarm Csoporthoz Szautner Péter
A Bonafarm Csoport vezérigazgató-helyetteseként és csoport stratégiai igazgatóként folytatja pályafutását…
Tovább olvasom >A Lidl és az Agrárminisztérium bejelentette: indul a hazai dinnyeszezon
Megérkezett az első, magyar beszállítóktól származó görögdinnye szállítmány a Lidl…
Tovább olvasom >