Gillette-győzelem a marketing at retail területén
A 2011-es Elismerések Éjszakáján a közel 100 éves Gillette márka veheti át Észak-Amerika egyik legnagyobb vásárláshelyimarketing-tevékenységért járó „2010 Chief Award for Merchandising Excellence” elnevezésű díját.
„Ez a márka mindig elkötelezett volt az életminőséget javító termékek fejlesztésében” – hangsúlyozta Richard Winter, a POPAI elnöke. „Pengéken és borotvákon túlívelő gondolkodásuk ékes bizonyítéka a 2010-es instore kampányuk is.”
A P&G családban még viszonylag újoncnak számító márka, a Gillette Fusion ProGlide és ProSeries borotvák és bőrápoló termékek bevezető kampányában, az anyacég vásárlói marketinges tudásbázisát kiaknázva, teljes fegyvertárral ragadta meg vásárlói célcsoportját. A cél érdekében minden lehetséges kapcsolódási ponton egységes és következetes üzenetet vezettek végig. A siker kulcsa a hatékony és innovatív kommunikáció megvalósítása volt „az igazság első pillanatában”, vagyis a polcok előtt, ahol a vásárló először találkozik a valós termékkel.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Közeleg a Lidl Balaton-átúszás
A jövő héten, július 26-án rendezik a 43. Lidl Balaton-átúszást,…
Tovább olvasom >Tudatos táplálkozás – az okos döntések számítanak, nem a szigorú szabályok
Továbbra sem érzik a fogyasztók, hogy enyhülne rajtuk a magas…
Tovább olvasom >A gyerekek jövője most a tét – 198 Tesco-üzletben lehet szavazni
Országszerte 198 Tesco üzletben szavazhatnak a vásárlók elsősorban gyerekeket és…
Tovább olvasom >