Gianni a Lidl új reklámarca
Élményvásárlás: fedezze fel hetente a Lidl új világát! – ez a koncepciója az új Lidl reklámfilm-sorozatnak. Az áruházlánc 2009-2010-es kampányának főszereplője, a főzőműsorokból már jól ismert Gianni Annoni.
A sztárséf rengeteg humorral fűszerezve tanítja meg kuktáinak mestersége fortélyait. A legmagyarabb olasz szakács kedvenc receptjei, velük együtt az alapanyagokat biztosító Lidl termékek is megtalálhatóak lesznek a legolvasottabb magyar női magazinokban és színes lapokban.
A Lidl aktuális kommunikációjában hangsúlyozza, hogy elkötelezett híve a minőségi alapanyagoknak, ételeknek:
– Gianni hiteles karakter, aki nem csak beszél a minőség melletti elkötelezettségéről, de tesz is érte nap mint nap az éttermeiben, csakúgy, mint üzleteiben a Lidl – mondja Kovács Gergely, a Lidl Magyarország beszerzési ügyvezető igazgatója.
A Lidl Magyarország új reklámfilmje nemzetközi szellemben készült, hiszen a német üzletlánc egy olaszkonyha mesterét hívja segítségül, hogy hétről hétre más-más nemzeti konyhára fókuszálva buzdítsa vásárlásra a nézőket. A Lidl Magyarország négy új televíziós spotját a TBWA reklámügynökség koncepciója alapján Goda Krisztina rendezte.
Egész Magyarországon egyre népszerűbbnek tartják a vásárlók a Lidl üzleteket – áll a cég sajtóközleményében: a felmérések szerint nem csak fiatalos stílusa miatt, de azért is, mert az élelmiszerek megérik az árukat, könnyű parkolni, az akciók vonzóak, érdekesek. Az üzletlánc Budapesten 17, országszerte 119 üzlettel várja a vásárlókat.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Vezetőváltás a Henkel magyarországi Consumer Brands üzletága élén
2025 április elsejétől Maurizio Salvaggio a Henkel Magyarország Consumer Brands…
Tovább olvasom >A piaci kihívások mellett is növekedni tudott a BioTechUSA-cégcsoport
Közzétette éves jelentését a tisztán hazai tulajdonú BioTechUSA-cégcsoport: a gazdasági…
Tovább olvasom >Megújult a KOMETA – Jó étellel a jó életért
Buona vita!, azaz jó élet lett az olasz gyökerekkel is…
Tovább olvasom >