Gianni a Lidl új reklámarca
Élményvásárlás: fedezze fel hetente a Lidl új világát! – ez a koncepciója az új Lidl reklámfilmsorozatnak. Az áruházlánc 2009–2010-es kampányának főszereplője a főzőműsorokból már jól ismert Gianni Annoni.A sztárséf rengeteg humorral fűszerezve tanítja meg kuktáinak mestersége fortélyait. A legmagyarabb olasz szakács kedvenc receptjei, velük együtt az alapanyagokat biztosító Lidl-termékek is megtalálhatóak lesznek a legolvasottabb magyar női magazinokban és színes lapokban.
A Lidl aktuális kommunikációjában hangsúlyozza, hogy elkötelezett híve a minőségi alapanyagoknak, ételeknek:
– Gianni hiteles karakter, aki nem csak beszél a minőség melletti elkötelezettségéről, de tesz is érte nap mint nap az éttermeiben, csakúgy, mint üzleteiben a Lidl – mondja Kovács Gergely, a Lidl Magyarország beszerzési igazgatója.
A Lidl Magyarország új reklámfilmje nemzetközi szellemben készült, hiszen a német üzletlánc egy olasz konyha mesterét hívja segítségül, hogy hétről hétre más-más nemzeti konyhára fókuszálva buzdítsa vásárlásra a nézőket. A Lidl Magyarország négy új televíziós spotját a TBWA reklámügynökség koncepciója alapján Goda Krisztina rendezte. Egész Magyarországon egyre népszerűbbnek tartják a vásárlók a Lidl üzleteket – áll a cég sajtóközleményében: a felmérések szerint nemcsak fiatalos stílusa miatt, de azért is, mert az élelmiszerek megérik az árukat, könnyű parkolni, az akciók vonzóak, érdekesek. Az üzletlánc Budapesten 17, országszerte 119 üzlettel várja a vásárlókat.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Az Auchan áruházak december 24-én is nyitva lesznek
Az Auchan a vásárlói igényeket tartja szem előtt, amikor december…
Tovább olvasom >Tovább bővül az Euronics – két új áruházzal és több mint 5 ezer átvevőponttal készültek
Jelentős fejlesztésekkel és új forgatókönyvvel fordul rá az ünnepi szezonra…
Tovább olvasom >Biztonságos és kényelmes: a mobiltárcás fizetés térnyerése Magyarországon
A mobilos fizetés egyre népszerűbb megoldás, hiszen gyors, kényelmes, és…
Tovább olvasom >