G+H a „Slow Food” jegyében

Szerző: trademagazin Dátum: 2009. 05. 27. 08:00

Sikeres volt a 4. G+H Nemzetközi gasztronómiai, szállodaipari és közétkeztetési szakvásár és idei társrendezvénye, a 14. Vinex Nemzetközi borvásár megrendezése 2009. március 3–6. között Brnóban. A két seregszemlére 13 országból 170 kiállító érkezett, akik 4 000 négyzetméter kiállítói területen mutatták be termékeiket. 17 országból 10 000 szakmai látogató jött Közép-Európa legnagyobb vásárközpontjába.
Az újdonságokat és a legújabb trendeket felsorakoztató G+H szakvásáron az Univer Product Zrt. képviselte hazánkat.
A G+H idei mottója a „Slow Food” volt, amelynek üzenete a „Fast Food”-dal ellentétben: tradíció, frissesség, minőség. A tradicionális konyha mellett az egzotikus specialitások legújabb trendjei is bemutatkoztak. A bioélelmiszerek számára az óriási érdeklődésre való tekintettel külön területet biztosítottak a vásár szervezői. Emellett a kiállítói standokon bioborokkal is találkozhattak az ínyencségekre vágyók.
A Vinex Nemzetközi borvásáron borok, pezsgők és egyéb szeszes és alkoholmentes italok, továbbá borászati szakmai szolgáltatások mutatkoztak be.
A seregszemlék közös megrendezésének az ötletét elsősorban az azonos látogatói kör ténye adta, valamint az, hogy a rendezvények egymást maximálisan kiegészítik és erősítik.

Kapcsolódó cikkeink