GfK Csoport: kiemelkedően sikeres pénzügyi év volt 2006
Az árbevétel csaknem 19 százalékkal nőtt és meghaladta az egymilliárd eurót.
Az előzetes adatok szerint a 2006. pénzügyi év kiemelkedően
sikeres volt a GfK Csoport számára. Amint az a fő mutatószámok előzetes
közzétételéből kiderül, a cégcsoport 937,3 millió euróról 18,7 százalékkal
növelte árbevételét, mely így az egymilliárdos határvonalat átlépve 1.112
millió eurót ért el. A világ negyedik legnagyobb piackutató intézete nemzetközi
piaci pozícióját tovább erősítette, hiszen a 2006-ban realizált 5,4 százalékos
organikus növekedésével ismét felülmúlta az egész ágazat szakértők által 4-5
százalékra becsült bővülési rátáját. Az üzemi eredmény 20,3 százalékkal nőtt és
mára eléri a 150 millió eurós értéket. Ezzel egyidejűleg 13,5 százalékra nőtt a
vállalatcsoport profitrátája az előző évi 12,6 százalékhoz viszonyítva.
A kelet-közép-európai régió, melyben a GfK Hungária is
működik, a nemzetközi összforgalom mintegy hat százalékát adja, és 2005-höz
képest 22 százalékot meghaladó mértékben növelte árbevételét.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
A Burberry negyedéves bevétele 5,5 százalékkal csökkent
A brit Burberry Group, a világ egyik vezető luxus ruházati…
Tovább olvasom >A K&H Bank nyerte el a Euromoney Awards for Excellence 2025 „Best Digital Bank” díját Magyarországon
A K&H Csoport a Euromoney ezen díját immár két egymást…
Tovább olvasom >Megugrott a Ryanair negyedéves nyeresége
A Ryanair Holdings hétfőn arról jelentett, hogy a nyeresége több…
Tovább olvasom >