GfK: A november a rádióhallgatás intenzitásának növekedését hozta
Az utolsó őszi hónap 12 százalékos emelkedést mutatott a rádiózással töltött percek számában, amely a hirdetőknek magasabb kontaktusszám elérését tette lehetővé.
2010 novemberében (egy átlagos hétköznapon vagy egy átlagos hétvégi napon) a 15 évnél idősebb magyar népesség 88,6 százaléka, azaz 7 543 000 fő hallgatott rádiót és a naponta rádiózásra fordított idő a hallgatók körében átlagosan 4 óra 17 perc volt.
A rádióhallgatók számának szinten tartása mellett novemberben jelentősen bővült a rádióhallgatással töltött idő, mely a rádióhallgatás napi görbéjén is megmutatkozott. A reggeli csúcsidőszakban az előző hónap maximális 24 százalékos elérése helyett ezen időszakban közel 30 százalékos elérést értek el a rádiócsatornák. A legmagasabb értékek 9:15 és 9:45 között (29,1 százalékos elérés) voltak, ebben az idősávban a magyar lakosság közel harmadát lehetett elérni a rádióadókon keresztül.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Éles árverseny és kihívások a magyar élelmiszeriparban
A magyar élelmiszerpiacon komoly árverseny alakult ki, mivel a forgalom…
Tovább olvasom >A magyar vásárlók stresszmentes karácsonyt szeretnének: online előre vásárolnak és 100 000 forint felett költenek ajándékokra
A magyarok idén több mint 100 000 forintot terveznek karácsonyi…
Tovább olvasom >Visszaesett az élelmiszerár-emelkedés, nem várható jelentős drágulás év végéig
Az elmúlt két évben meredek élelmiszerár-emelkedést tapasztaltak a fogyasztók Magyarországon,…
Tovább olvasom >