Egységes online azonosítás – német vezetéssel
Vezető német multinacionális vállalatok fejlesztenék ki azt az iparágak feletti technológiai platformot, amelynek célja, hogy egységesen szolgálja ki az online regisztrációt, az elektronikus személyazonosítást és más adatszolgáltatásokat, egyszerűbb és biztonságosabb hátteret állítva nemcsak saját tevékenységük, hanem a tervek szerint általában is minden európai üzleti tranzakció mögé.
A résztvevők (az Allianz, az Axel Springer, a Daimler, a Deutsche Bank, a Postbank, a Here Technologies és a Core) az on-
line aktivitás egységes és szabványosított hozzáférési folyamatát olyan főkulcsokkal valósítanák meg, amelyeket a felhasználók bármilyen területen és üzletágban alkalmazhatnak a nyilvántartásba vétel vagy az autentikáció során. Ez elvileg nemcsak kényelmesebb, de adatbiztonsági és adatvédelmi szempontból is magasabb szintű megoldást jelentene a mostani heterogén környezetnél.
Az egységes platform emellett tökéletes megfelelőséget biztosíthatna az EU megreformált adatvédelmi rendelkezéseivel, és összhangban állna az elektronikus aláírás egységes európai szintű szabályozásával (eIDAS) is.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
KSH: áprilisban a kiskereskedelmi forgalom az előző év azonos időszakit 5,0, az előző havit 2,0 százalékkal haladta meg
2025. áprilisban a kiskereskedelem forgalmának volumene a nyers adat szerint…
Tovább olvasom >Csökkent a FAO élelmiszerár-indexe májusban
Csökkent az élelmiszertermékek világpiaci árának referenciaértéke májusban az előző hónaphoz…
Tovább olvasom >Az euróövezetben nőtt a kiskereskedelmi forgalom áprilisban
Havi és éves összehasonlításban egyaránt nőtt a kiskereskedelmi forgalom az…
Tovább olvasom >