Egységes online azonosítás – német vezetéssel
Vezető német multinacionális vállalatok fejlesztenék ki azt az iparágak feletti technológiai platformot, amelynek célja, hogy egységesen szolgálja ki az online regisztrációt, az elektronikus személyazonosítást és más adatszolgáltatásokat, egyszerűbb és biztonságosabb hátteret állítva nemcsak saját tevékenységük, hanem a tervek szerint általában is minden európai üzleti tranzakció mögé.
A résztvevők (az Allianz, az Axel Springer, a Daimler, a Deutsche Bank, a Postbank, a Here Technologies és a Core) az on-
line aktivitás egységes és szabványosított hozzáférési folyamatát olyan főkulcsokkal valósítanák meg, amelyeket a felhasználók bármilyen területen és üzletágban alkalmazhatnak a nyilvántartásba vétel vagy az autentikáció során. Ez elvileg nemcsak kényelmesebb, de adatbiztonsági és adatvédelmi szempontból is magasabb szintű megoldást jelentene a mostani heterogén környezetnél.
Az egységes platform emellett tökéletes megfelelőséget biztosíthatna az EU megreformált adatvédelmi rendelkezéseivel, és összhangban állna az elektronikus aláírás egységes európai szintű szabályozásával (eIDAS) is.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
A magyar családi vállalkozások együttműködésbe fektetnek, nem a generációváltásba
A ma Magyarországon működő 515 ezer társas vállalkozás több, mint…
Tovább olvasom >Hogyan fognak az európaiak vásárolni az idei ünnepi szezonban?
A ShopFully és az Offerista Group az „Holiday Shopping Study…
Tovább olvasom >Az irodapiacon túlkínálat, a kiskereskedelmi ingatlanok és szállodák terén visszatérő kereslet várható 2025-ben
A magyar kereskedelmi ingatlanpiacot jelenleg a tranzakciószámok csökkenése és a…
Tovább olvasom >