Egységes online azonosítás – német vezetéssel
Vezető német multinacionális vállalatok fejlesztenék ki azt az iparágak feletti technológiai platformot, amelynek célja, hogy egységesen szolgálja ki az online regisztrációt, az elektronikus személyazonosítást és más adatszolgáltatásokat, egyszerűbb és biztonságosabb hátteret állítva nemcsak saját tevékenységük, hanem a tervek szerint általában is minden európai üzleti tranzakció mögé.
A résztvevők (az Allianz, az Axel Springer, a Daimler, a Deutsche Bank, a Postbank, a Here Technologies és a Core) az on-
line aktivitás egységes és szabványosított hozzáférési folyamatát olyan főkulcsokkal valósítanák meg, amelyeket a felhasználók bármilyen területen és üzletágban alkalmazhatnak a nyilvántartásba vétel vagy az autentikáció során. Ez elvileg nemcsak kényelmesebb, de adatbiztonsági és adatvédelmi szempontból is magasabb szintű megoldást jelentene a mostani heterogén környezetnél.
Az egységes platform emellett tökéletes megfelelőséget biztosíthatna az EU megreformált adatvédelmi rendelkezéseivel, és összhangban állna az elektronikus aláírás egységes európai szintű szabályozásával (eIDAS) is.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Amitől a terméket a kosárba helyezzük – kutatás
A PwC és a Publicis Groupe Hungary legújabb közös kutatása…
Tovább olvasom >Korhatár alá került az energiaital: amit minden boltosnak tudnia kell
Június 11-től életbe lépett az energiaitalok árusítására vonatkozó új szabályozás:…
Tovább olvasom >Háztartási és higiénés termékek ára is nyomon követhető az Árfigyelőben
Újabb 42 termékkategóriával bővült a Gazdasági Versenyhivatal (GVH) által működtetett,…
Tovább olvasom >