Gérard Depardieu saját borát promóciózta a Hogatecen
Gérard Depardieu, a világhírű színész üzletemberként szerepelt Düsseldorfban, a Hogatec vendéglátó-ipari szakvásáron; saját borát mutatta be a Metro-csoport standján.
„Az első félévben még a válság hatásai miatt szenvedtek a vendéglősök, de a catering és a szállodák forgalmának pozitív trendjeit már látjuk” – állapította meg a szeptember közepén rendezett vásárt értékelve a Német Szállodák és Éttermek Országos Szövetsége, a DEHOGA igazgatója, Ingrid Hartges.
Összesen tizenhat ország 403 cége állított ki a Hogatecen. A 29 ezer szakmai látogató jóval kevesebb, mint amennyit legutóbb, két évvel ezelőtt regisztráltak. Ennek ellenére a kiállítók többsége elégedett, mert a látogatók zöme beszerző vagy beruházások döntéshozója volt.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Adni Öröm! – nehéz sorsú embereknek gyűjtenek tartós élelmiszereket a SPAR-üzletekben
Elindult mától a Magyar Máltai Szeretetszolgálat és a SPAR Magyarország…
Tovább olvasom >A technológiai fejlődés és az üzleti utazások
Az International Workplace Group (IWG) – a hibrid munkamegoldások piacának…
Tovább olvasom >K&H: ajándékot, de mit és melyik boltból?
A karácsonyi ajándékozás során a fiatalok körében a ruhák vannak…
Tovább olvasom >