Gérard Depardieu saját borát promóciózta a Hogatecen
Gérard Depardieu, a világhírű színész üzletemberként szerepelt Düsseldorfban, a Hogatec vendéglátó-ipari szakvásáron; saját borát mutatta be a Metro-csoport standján.
„Az első félévben még a válság hatásai miatt szenvedtek a vendéglősök, de a catering és a szállodák forgalmának pozitív trendjeit már látjuk” – állapította meg a szeptember közepén rendezett vásárt értékelve a Német Szállodák és Éttermek Országos Szövetsége, a DEHOGA igazgatója, Ingrid Hartges.
Összesen tizenhat ország 403 cége állított ki a Hogatecen. A 29 ezer szakmai látogató jóval kevesebb, mint amennyit legutóbb, két évvel ezelőtt regisztráltak. Ennek ellenére a kiállítók többsége elégedett, mert a látogatók zöme beszerző vagy beruházások döntéshozója volt.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
45 millió fontos beruházást indít a Müller brit tejüzemében
A német Theo Müller csoporthoz tartozó Müller 45 millió fontot…
Tovább olvasom >NewPrinces Group veszi meg a Carrefour olaszországi üzletei
Megállapodást kötött a Carrefour a NewPrinces Group-pal olaszországi tevékenységeinek értékesítéséről.…
Tovább olvasom >Drágítja az élelmiszert, hogy túl sok kézen megy át? – Ellátási láncokról és a „rövidítés” illúziójáról beszélt Éder Tamás
Sokan gondolják úgy, hogy az élelmiszerek árából le lehetne faragni,…
Tovább olvasom >