Gérard Depardieu saját borát promóciózta a Hogatec szakvásáron
Gérard Depardieu, a világhírű színész mint üzletember szerepelt Düsseldorfban, a Hogatec vendéglátóipari szakvásáron. Saját borát mutatta be a Metro csoport standján.
Összesen tizenhat ország 403 cége állított ki a Hogatec-en. A 29 ezer szakmai látogató jóval kevesebb, mint amennyit legutóbb, két évvel ezelőtt regisztráltak. Ennek ellenére a kiállítók többsége elégedett, mert a látogatók zöme beszerző vagy beruházások döntéshozója volt.
Gérard Depardieu a Metro 600 négyzetméteres standjára kapott meghívást, ahol a kereskedelmi vállalat bor és kávé értékesítéséhez kínált új megoldásokat, azon kívül pedig nagy konyhák hatékony működését szolgáló technológiai rendszereket mutatott be.
– Szenvedélyes bortermelő vagyok. A Loire-völgyi Anjou megyében 25 hektárral kezdtem, most 100 hektárnál tartok. Minden munkafolyamatot kézzel végzünk – mondta büszkén. – A borászatot nem formális keretek között tanultam. Csak ellestem, mit csinálnak mások, ahogyan azt a színészetnél is tettem.
2006 Anjou AOV Viellies Vignes nevű borát a következő szavakkal mutatta be:
– Ez a bor nem halad a divattal. Olyan embereknek való, akik szívesen isznak bort szomjúság ellen. Ezt nyugodtan kortyolgathatják végig, az egész étkezés alatt.
A Hogatec szakmai rendezvényei közül a vendéglátóipari értékesítés ösztönzéséhez adott fontos impulzusokat a kávé-bemutató. A nyers kávé, pörkölés, mérés, darálás bemutatása mellett húsz különböző géppel készítettek olasz, francia és más presszó kávékat, filteres és más variációkat.
A szállodai vendéglátás eredményességére összpontosított a reggeli és brunch bemutató. Egy szállodai étterem 300 négyzetméteres modelljén mutatták be, hogyan nézhet ki a vendégek számára attraktív, ugyanakkor költségek szempontjából rentábilis büfé-asztal. Itt megkóstolhattak a látogatók néhány új terméket is. Mellettük a kiállított technológiai innovációk többsége a konyhák hatékony energiafelhasználását célozta.
Nagy sikert aratott a vásár mind az öt napján tartott szeminárium az iskolai étkeztetésről. A projekt egyik gazdája, Észak-Rajna-Vesztfália tartomány iskolai étkeztetésének koordinátora, Wulff Boedeker így vont mérleget:
– Kísérletképpen vettük be a témát a Hogatech programjába. Kellemesen meglepődtünk, milyen nagy érdeklődés nyilvánult meg az előadások és a főzési bemutatók iránt. Úgy látszik, ahogyan növekszik az egész napos iskolák száma, úgy nyílnak mind vonzóbb üzleti lehetőségek az otthonon kívüli étkezés növekedése számára.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Employer branding az AI és a GenZ-k korában – A folytatás
November 27-én kerül megrendezésre a II. Marketing Art Employer Branding…
Tovább olvasom >Megvannak az Employer Branding Award nyertesei
A Magyar Public Relations Szövetség (MPRSZ) immár hetedik alkalommal hirdette…
Tovább olvasom >AI Night: Egy új korszak – Hogyan formálja át az AI az életünket, a munkánkat és a globális társadalmunkat?
Az AI fejlődése nemcsak technológiai szempontból hoz forradalmi változásokat, hanem…
Tovább olvasom >