GDSN alapú B2B szolgáltatás a Brandbanktől!
Magyarországon is elindította GDSN alapú B2B portál szolgáltatását a Brandbank. A Brandsync szolgáltatásra történő előfizetés után a portálon szállító partnereinknek lehetősége van a Brandbank által előállított B2C adatok kiegészítésére azon B2B adatokkal (törvényi besorolások, logisztikai adatok stb.), amelyek a kereskedői belistázáshoz szükségesek. A portál használatával nem kell a belistázást manuálisan vagy a kereskedő specifikus portálok használatával többszörös munkával elvégezni, hanem elég az adatokat felvinni a Brandsync rendszerbe és publikálni azokat. Publikáció után a szolgáltatást használó kereskedőpartnerek vállalatirányítási rendszerei képesek az adatot áttölteni, így az egyedi belistázási feladattól mentesülnek a szerződött szállítók.
A GDSN-ről
A GDSN (Global Data Synchronisation Network) egy nyitott termékadat-elosztó hálózat, amely a GS1 szervezet szabványai alapján épül fel. Ez a szabványrendszer lehetővé teszi a termékinformációk (mint például leírások, logisztikai vagy tápértékadatok stb.) valós idejű elosztását az ellátási lánc szereplői között. Bármilyen változás is keletkezik egy GDSN adatbankban tárolt termékinformációban, az azonnal megosztásra kerül minden résztvevő partnerrel, lehetővé téve azt, hogy a szállítók és kereskedők globálisan ugyanazzal a termékinformációval rendelkezzenek.
A Brandbank GDSN-megoldásáról
A Brandsync átfogó B2C és B2B szolgáltatást nyújt a GS1 GDSN sztenderdjei alapján.
A Brandsync szolgáltatás bevezetésével lehetővé válik egy a teljes üzletmenetet lefedő, konzisztens adatbázis létrehozása, amellyel összes üzleti partnerét ki tudja szolgálni a világ bármely pontján.
A Brandsync technológiai hátterét a skandináv piacokon már bizonyított GS1HUB megoldás adja.
Miért vezette be a Brandbank a Brandsync szolgáltatást?
A GDSN már több mint 15 éve köti össze a kereskedőket és a beszállítókat. Fő fókusza az olyan business-to-business (B2B) adatok megosztása a szállítók és kereskedők között, mint az ellátási lánc és logisztikai adatok.
Szerte a világban használnak GDSN adatbankokat hol teljeskörűen, hol csak bizonyos részfolyamatokat lefedve.
Hiszünk abban, hogy elérkezett Magyarországon is annak az ideje, hogy ezzel az adatbanki megoldással végre olyan komplett szolgáltatást tudjunk partnereink számára biztosítani, mely az eddigi e-commerce és marketing felhasználáson túl lefedi egyéb üzleti területeiket is.
A Brandbank 19 éve nyújta B2C adatelőállítási, menedzsment- és elosztási szolgáltatását a világban, és már Magyarországon is több mint 4 éve segítjük ezzel partnereinket. Itt az ideje, hogy ezt a szolgáltatást kiterjesszük a B2B adatmenedzsmentre is, mellyel sztenderdizált adataink segítségével újabb területeken lehetünk beszállító- és kereskedőpartnereink segítségére, megkönnyítve üzleti folyamataikat.
Miért válassza a Brandsyncet?
A Brandbank GDSN-megoldása összekapcsolja a Brandbank által előállított termékképeket és B2C termékadatokat a B2B adatok világával, lehetővé téve azt, hogy a portálon csak a B2B adatokat kelljen kitölteni, majd a teljes adatkészlettel tudja kiszolgálni partnereit. Ez a megoldás teljesen egyedi a globális piacon.
A GS1 Magyarországgal együttműködve kollégáink olyan megoldást fejlesztettek ki, melyben a Brandbank adat-előállítási és -elosztási tevékenysége során keletkezett tapasztalatai kiegészültek azokkal az iparági sztenderdekkel és GDSN-tudással, melyek biztosítják, hogy a kereskedő partnerek teljes termékadat-igényét egy helyről szolgálják ki. (x)
Kapcsolódó cikkeink
Három jelentős különbség derült ki a Glamour-napok és a Black Friday magyarországi vásárlási szokásaiból
Az e-kereskedelem tovább erősödhet Magyarországon a közelgő nagy akciós időszakok…
Tovább olvasom >Változások az Auchan Magyarországnál
Október elsejétől Kiss Emőke az Auchan e-commerce vezetője. A szakember…
Tovább olvasom >Izgalmas időszak a magyar csomagküldő piacon: kihívások és átalakulások a szektorban
A magyarországi csomagküldő cégek az elmúlt években számos kihívással szembesültek,…
Tovább olvasom >További cikkeink
Megjelent a Trade magazin legújabb száma!
A digitális verzió ezúttal is bővített formában, 184 oldalon jelent meg. Alább, a levél alján…
Tovább olvasom >Csökkent az ipari termelés Magyarországon: a német függés mérséklését sürgeti az NGM
A Központi Statisztikai Hivatal (KSH) legfrissebb, naptárhatástól megtisztított adatai szerint…
Tovább olvasom >NGM: Fogyasztóvédelmi Tanács ülés a fogyasztói jogok védelme és a hazai fogyasztóvédelmi intézményrendszer hatékonysága érdekében
A fogyasztóvédelemért felelős Nemzetgazdasági Minisztérium (NGM) rendezte meg az év…
Tovább olvasom >