Gazdára talált a PENNY és a Magyar Termék közös játékának egymilliós fődíja
Nagy sikerrel zárult a PENNY és a Magyar Termék Nonprofit Kft. közös nyereményjátéka, a „Vedd a hazait! Nyerj a hazai termékekkel!”. Benedek Eszter, a Magyar Termék kft. ügyvezetője az egyik legsikeresebb tailor made kampányuknak nevezte a mostani akciót, amelyben 22 védjegyhasználó cég vett részt. Florian Jens Naegele, a PENNY Market Magyarország Kft. vezérigazgatója szerint a játék népszerűsége is bizonyítja, mekkora az igény a megbízható magyar termékre.
A kampány sikerességéhez nagyban hozzájárult, hogy a PENNY-ben nem nehéz védjegyes terméket venni, hiszen nagyon sokfajta van a kínálatban. Mindezek mellett a gyártóknak lehetőségük nyílt in-out értékesítésre is, amelynek során az akció idejére további márkákkal kerülhettek be a hálózatba, így még nagyobb választékból szemezgethettek a játékban résztvevők.
Az akció során heti nyereményként négy egyedi Neuzer kerékpárt, napi ajándékként pedig 28, magyar termékekből összeállított bőségcsomagot sorsoltak ki a kódfeltöltők között. Az egymillió forintos fődíjat egy budapesti lakos vehette át, aki maga is elkötelezett híve a magyar termékeknek:
„Fontosnak tartom a hazai gazdaságot és a kistermelőket támogatni azzal, hogy előbb választom a magyar termékeket, mint a külföldit.”
Azt, hogy mire költi a nyereményét, még nem tudja pontosan, de az biztos, hogy meglepi édesanyját egy karácsony előtti nagybevásárlással.
A nyereményjáték iránti kiemelkedő érdeklődést az adatok is alátámasztják. A négyhetes kampányidőszakban közel 10.000 érvényes pályázat érkezett be, amelyet csaknem 7.000 felhasználó́ generált, összesen 27.658 darab termék megvásárlásával.
Benedek Eszter, a Magyar Termék ügyvezetője az egyik legsikeresebb tailor made kampányként értékelte mind megjelenésében, mind kommunikációjában, mind eredményességében a mostani akciót. Florian Jens Naegele a PENNY Market Magyarország Kft. vezérigazgatója elmondta:
„A játék sikere is azt bizonyítja, hogy a PENNY-ben kapható magyar termékek kiváló minőséggel és egyúttal megbízható árakkal bírnak, így általuk a PENNY a legjobbat nyújthatja vásárlóinak.”
A nyereményjáték népszerűsítésében nagy szerepe volt a PENNY és a Magyar Termék e-mailes kampányának is. Az így elért törzsvásárlók ráadásul extra ajándék iPhone-okért is indulhattak.
A PENNY és a Magyar Termék együttműködése már csaknem egy évtizedre nyúlik vissza, hiszen a kereskedelmi hálózatok közül a PENNY Markettel kötött elsőként, 2012-ben, stratégiai partneri megállapodást a védjegyrendszert működtető társaság. Az üzletlánc 2019-ben szakmai különdíjat kapott a legtöbb (már több mint 500) védjegyes árujáért a Magyar Termékekért Kereskedelmi Nívódíj megméretésen.
Kapcsolódó cikkeink
Országos szintre lép a PENNY és a foodora együttműködése
November közepétől a PENNY vásárlói már országos szinten intézhetik akár…
Tovább olvasom >A beszállítói és beszerzői célok ugyanazok, de csatornánként mások a kihívások és tervek – Együtt okosodtunk (Business Days 2024 1. rész)
Keddtől a kiskereskedelem tudományában mélyedhettek el az FMCG-szabadegyetem hallgatói a…
Tovább olvasom >Szerencseszéf nyereményjáték A Magyar Termék Nonprofit Kft. közösségi aktivitása
A Magyar Termék Nonprofit Kft. 14. alkalommal indította el népszerű Szerencseszéf nyereményjátékát,…
Tovább olvasom >További cikkeink
Új fejezet nyílt a Pizza Hut történetében: Magyarországi modell alapján újulhat meg az étteremlánc
Szeptember 12-én vágták át a szalagot Pécs legnépszerűbb sétálóutcájában, a…
Tovább olvasom >Már 150 millió darab palackot, üveget és alumínium dobozt váltottak vissza a Lidl áruházakban
Mérföldkőhöz érkezett az új visszaváltási rendszerben a Lidl Magyarország. A…
Tovább olvasom >Stílus újragondolva- megújult a Hungaria pezsgő!
Új, a stílust és az eleganciát még inkább hangsúlyozó külsővel…
Tovább olvasom >