Gazdára talált a PENNY és a Magyar Termék közös játékának egymilliós fődíja
Nagy sikerrel zárult a PENNY és a Magyar Termék Nonprofit Kft. közös nyereményjátéka, a „Vedd a hazait! Nyerj a hazai termékekkel!”. Benedek Eszter, a Magyar Termék kft. ügyvezetője az egyik legsikeresebb tailor made kampányuknak nevezte a mostani akciót, amelyben 22 védjegyhasználó cég vett részt. Florian Jens Naegele, a PENNY Market Magyarország Kft. vezérigazgatója szerint a játék népszerűsége is bizonyítja, mekkora az igény a megbízható magyar termékre.
A kampány sikerességéhez nagyban hozzájárult, hogy a PENNY-ben nem nehéz védjegyes terméket venni, hiszen nagyon sokfajta van a kínálatban. Mindezek mellett a gyártóknak lehetőségük nyílt in-out értékesítésre is, amelynek során az akció idejére további márkákkal kerülhettek be a hálózatba, így még nagyobb választékból szemezgethettek a játékban résztvevők.
Az akció során heti nyereményként négy egyedi Neuzer kerékpárt, napi ajándékként pedig 28, magyar termékekből összeállított bőségcsomagot sorsoltak ki a kódfeltöltők között. Az egymillió forintos fődíjat egy budapesti lakos vehette át, aki maga is elkötelezett híve a magyar termékeknek:
„Fontosnak tartom a hazai gazdaságot és a kistermelőket támogatni azzal, hogy előbb választom a magyar termékeket, mint a külföldit.”
Azt, hogy mire költi a nyereményét, még nem tudja pontosan, de az biztos, hogy meglepi édesanyját egy karácsony előtti nagybevásárlással.
A nyereményjáték iránti kiemelkedő érdeklődést az adatok is alátámasztják. A négyhetes kampányidőszakban közel 10.000 érvényes pályázat érkezett be, amelyet csaknem 7.000 felhasználó́ generált, összesen 27.658 darab termék megvásárlásával.
Benedek Eszter, a Magyar Termék ügyvezetője az egyik legsikeresebb tailor made kampányként értékelte mind megjelenésében, mind kommunikációjában, mind eredményességében a mostani akciót. Florian Jens Naegele a PENNY Market Magyarország Kft. vezérigazgatója elmondta:
„A játék sikere is azt bizonyítja, hogy a PENNY-ben kapható magyar termékek kiváló minőséggel és egyúttal megbízható árakkal bírnak, így általuk a PENNY a legjobbat nyújthatja vásárlóinak.”
A nyereményjáték népszerűsítésében nagy szerepe volt a PENNY és a Magyar Termék e-mailes kampányának is. Az így elért törzsvásárlók ráadásul extra ajándék iPhone-okért is indulhattak.
A PENNY és a Magyar Termék együttműködése már csaknem egy évtizedre nyúlik vissza, hiszen a kereskedelmi hálózatok közül a PENNY Markettel kötött elsőként, 2012-ben, stratégiai partneri megállapodást a védjegyrendszert működtető társaság. Az üzletlánc 2019-ben szakmai különdíjat kapott a legtöbb (már több mint 500) védjegyes árujáért a Magyar Termékekért Kereskedelmi Nívódíj megméretésen.
Kapcsolódó cikkeink
Nagyszabású akciókkal és garantált nyereményekkel indul az új év a PENNY-ben!
A megszokott pénztárcabarát árak mellett vonzó szezonális kínálattal, megújult kedvezményekkel…
Tovább olvasom >Már több mint egy hónapja lehet a PENNY-ből otthonra is rendelni!
„Több mint egy hónapja, hogy országosan is elindultunk a házhoz…
Tovább olvasom >Megvannak az Év Kereskedője 2024 nyertesei
A Trade magazin idén már 10. alkalommal hívta versenyezni a…
Tovább olvasom >További cikkeink
Ezek voltak 2024 legkeresettebb műszaki cikkei
Idén sem csökkent a technológia iránti érdeklődés a magyarok körében,…
Tovább olvasom >Megállapodott a 2025-ös bérekről a SPAR és a Kereskedelmi Alkalmazottak Szakszervezete
Megállapodott a 2025-ös bérekről a SPAR Magyarország Kereskedelmi Kft. és…
Tovább olvasom >A Lidl a VEGANUÁR™ 2025 kiemelt élelmiszerlánc partnere lett
A Lidl Magyarország a VeganuárTM 2025 kiemelt élelmiszerlánc partnere lett.…
Tovább olvasom >