Gazdára talált a PENNY és a Magyar Termék közös játékának egymilliós fődíja
Nagy sikerrel zárult a PENNY és a Magyar Termék Nonprofit Kft. közös nyereményjátéka, a „Vedd a hazait! Nyerj a hazai termékekkel!”. Benedek Eszter, a Magyar Termék kft. ügyvezetője az egyik legsikeresebb tailor made kampányuknak nevezte a mostani akciót, amelyben 22 védjegyhasználó cég vett részt. Florian Jens Naegele, a PENNY Market Magyarország Kft. vezérigazgatója szerint a játék népszerűsége is bizonyítja, mekkora az igény a megbízható magyar termékre.
![](https://trademagazin.cdn.webgarden.io/wp-content/uploads/2021/12/penny-nyereme%CC%81nyta%CC%81bla.jpg)
Nagyot ment a promóció
A kampány sikerességéhez nagyban hozzájárult, hogy a PENNY-ben nem nehéz védjegyes terméket venni, hiszen nagyon sokfajta van a kínálatban. Mindezek mellett a gyártóknak lehetőségük nyílt in-out értékesítésre is, amelynek során az akció idejére további márkákkal kerülhettek be a hálózatba, így még nagyobb választékból szemezgethettek a játékban résztvevők.
Az akció során heti nyereményként négy egyedi Neuzer kerékpárt, napi ajándékként pedig 28, magyar termékekből összeállított bőségcsomagot sorsoltak ki a kódfeltöltők között. Az egymillió forintos fődíjat egy budapesti lakos vehette át, aki maga is elkötelezett híve a magyar termékeknek:
„Fontosnak tartom a hazai gazdaságot és a kistermelőket támogatni azzal, hogy előbb választom a magyar termékeket, mint a külföldit.”
Azt, hogy mire költi a nyereményét, még nem tudja pontosan, de az biztos, hogy meglepi édesanyját egy karácsony előtti nagybevásárlással.
A nyereményjáték iránti kiemelkedő érdeklődést az adatok is alátámasztják. A négyhetes kampányidőszakban közel 10.000 érvényes pályázat érkezett be, amelyet csaknem 7.000 felhasználó́ generált, összesen 27.658 darab termék megvásárlásával.
Benedek Eszter, a Magyar Termék ügyvezetője az egyik legsikeresebb tailor made kampányként értékelte mind megjelenésében, mind kommunikációjában, mind eredményességében a mostani akciót. Florian Jens Naegele a PENNY Market Magyarország Kft. vezérigazgatója elmondta:
„A játék sikere is azt bizonyítja, hogy a PENNY-ben kapható magyar termékek kiváló minőséggel és egyúttal megbízható árakkal bírnak, így általuk a PENNY a legjobbat nyújthatja vásárlóinak.”
A nyereményjáték népszerűsítésében nagy szerepe volt a PENNY és a Magyar Termék e-mailes kampányának is. Az így elért törzsvásárlók ráadásul extra ajándék iPhone-okért is indulhattak.
A PENNY és a Magyar Termék együttműködése már csaknem egy évtizedre nyúlik vissza, hiszen a kereskedelmi hálózatok közül a PENNY Markettel kötött elsőként, 2012-ben, stratégiai partneri megállapodást a védjegyrendszert működtető társaság. Az üzletlánc 2019-ben szakmai különdíjat kapott a legtöbb (már több mint 500) védjegyes árujáért a Magyar Termékekért Kereskedelmi Nívódíj megméretésen.
Kapcsolódó cikkeink
Pilisvörösváron nyitotta meg kapuit a PENNY legújabb üzlete
A PENNY Magyarország február 6-án, Pilisvörösváron nyitotta meg legújabb üzletét,…
Tovább olvasom >Ingyenes készpénzfelvétel a boltokban: miért nem használjuk?
Több mint másfél éve lépett életbe Magyarországon az a szabályozás,…
Tovább olvasom >Több mint 53 ezer rászorulónak nyújtott segítséget a PENNY 2024-ben
Élelmiszermentés, lovasterápia, beteg gyermekek kívánságának teljesítése és nevelőszülői családokban élők…
Tovább olvasom >További cikkeink
A Munch-ba olvad Románia legnagyobb ételmentő platformja, így már közel hatezer partnertől lehet ételt menteni
A cseh versenytárs felvásárlása után, Romániában is folytatja a stratégiáját…
Tovább olvasom >A Valentin-napi hulladék kétharmada nem újrahasznosítható
Az Európai Unióban egyetlen Valentin-napon több mint 100 000 tonna…
Tovább olvasom >95 millió forint segítség másfél hónap alatt a Tesco munkatársaitól és vásárlóitól a rászorulóknak
95 millió forinttal támogatja az ország legnagyobb adománygyűjtő csapata az…
Tovább olvasom >