Gazdák az Auchan parkolójában
Május hetedike és tizenharmadika között magyar termelők mutatkoznak be az Auchan Magyarország Kft. és az Agrármarketing Centrum (AMC) szervezésében az áruházakban és azok parkolóiban.
Április hetedikén jelent meg a felhívás az AMC honlapján, miszerint május hetedike és tizenharmadika között "Magyar termelők bemutatkozása" néven indít akciót a francia üzletlánc magyarországi divíziója, az Auchan Magyarország Kft. Az akció ideje alatt a cég mintegy kétszáz hazai mezőgazdasági termelőnek biztosít időszakos belistázási lehetőséget,- azaz a termékek az üzletlánc polcaira is felkerülnek – illetve az áruházak bejáratánál másodlagos kihelyezést. Azon termelők számára pedig, akik termékeik jellege folytán, illetve gyártási technológiájuk okán nem juthatnak belső kiállítói térhez, az akcióban résztvevő áruházak parkolóiban szervez fesztiváljellegű kiállítást az AMC az esemény első két napján.
Lapunk az AMC-től megtudta, a termelőknek külön pályázatban kell jelentkezniük beltéri illetve kültéri kiállítónak. Az intézmény az előbbi kategória pályázóin három-, míg az utóbbira jelentkezőknek hárommillió-ötszázezer forintos pályázati keretösszegből gazdálkodhatnak. "A kültéri pályázóknak helyszínenként egy, – azaz kilenc – mosogatóval, hűtővel, árammal ellátott faházat, illetve egy sátrat biztosítunk, ami véd az időjárás viszontagságaitól" – tájékoztat az AMC. A pályázati pénzből például egyéb szervezési költségek, plusz hűtőbérlés, őrzés, és szemétszállítás is finanszírozható. A támogatás jellege vissza nem térítendő, utófinanszírozású, mértéke száz százalék.
Mindezek fényében a szervezők olyan a mezőgazdasági termék előállításával, feldolgozásával és értékesítésével foglalkozó vállalkozók, cégek jelentkezését várják, melyek megfelelnek a törvényi mikro-, kis- és középvállalkozás meghatározásnak. A pályázó többek között nem állhat csőd- és felszámolási-, vagy végelszámolási eljárás alatt, és lejárt köztartozása sem lehet. Mindezek mellett igazolnia kell, hogy hagyományosan magyar élelmiszert gyárt. A pályázati anyagnak tartalmaznia kell továbbá a kiállító célját, a megvalósítás módját és egy előzetes költségkalkulációt, a kívánt támogatási összeg megjelölésével együtt.
Az akcióban az albertfalvai, budaörsi, soroksári, maglódi, székesfehérvári, kecskeméti és miskolci Auchan áruházak vesznek részt. További két helyszínről még nem határoztak a szervezők – írja az Origo.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Rangos díjakkal ismerték el a SPAR kevesebb műanyagot igénylő, innovatív csomagolási megoldását
Két rangos díjjal tüntették ki a SPAR Magyarország innovatív csomagolástechnológiáját.…
Tovább olvasom >Az Alibaba 50 milliárd eurót fektet mesterséges intelligenciába és felhőtechnológiába
Az Alibaba kínai technológiai óriáscég jelentős beruházást jelentett be a…
Tovább olvasom >A cégek közel fele emeli a cafeteria összegét a fizikai dolgozók körében idén
2025-ben jelentős változások történtek a béren kívüli juttatások terén Magyarországon:…
Tovább olvasom >