Gazda sikersztorik az OTP Agrár kampányában
A Szarvasi Mozzarella és a Pankotai Zrt. után a Lipóti Pékség is főszerepet vállalt az OTP Agrár kampányában.
Tavaly júniusban indult útjára az OTP Agrár újszerű, a Café Communications által jegyzett kommunikációs kampánya, amelyben valódi gazdák és agrárvállalkozók sikertörténetein keresztül ismerhető meg, miért érdemes az OTP Bankot választani a szektor cégeinek. Az első kisfilmben a Szarvasi Mozzarella ügyvezetője, Rohony Miklós beszélt cége történetéről, majd a sertéstenyésztésben meghatározó Pankotai Agrár Zrt. volt az OTP Agrár kampányának főszereplője.
A két fenti kisfilmet követően a Lipóti Pékség vállalt főszerepet az OTP Agrár tavaszi kampányában. A társaság alapítója, Tóth Péter elégedetten számolt be három évtizedes együttműködéséről az OTP-vel. A termékeit mára 220 üzletben értékesítő vállalkozó a jövőben Bécsben írná tovább az OTP Agrárral közös sikertörténetét.
A kampány részeként megújult az OTP Agrár mezőgazdasági és élelmiszeripari hírportálja a www.szuperfarm.hu, valamint annak Facebook-oldala is. //
Kapcsolódó cikkeink
Nők étterme
Különleges kampánnyal hívja fel a figyelmet a női vállalkozók szerepére…
Tovább olvasom >Grillsajtok – már nem csak nyáron
Optimisták a grillpiac szereplői az idei szezon előtt. Mert bár…
Tovább olvasom >ROSSMANN: Nincs tragédia, megoldjuk! – új image kampány indult 2025 tavaszán
A ROSSMANN, Magyarország egyik legdinamikusabban fejlődő drogéria-parfüméria lánca, 2025-ben újabb…
Tovább olvasom >További cikkeink
Táblás KitKat csokoládékat dob piacra a Nestlé Romániában
A Nestlé új, 99 grammos KitKat táblás csokoládékat vezetett be…
Tovább olvasom >Szerbiában terjeszkedik az észak-macedón Stokomak
A macedóniai székhelyű Stokomak diszkontlánc hivatalosan is belépett a szerbiai…
Tovább olvasom >Új formákkal és új külsővel tér vissza a Barilla Al Bronzo az USA-ba
A Barilla bejelentette, hogy az Egyesült Államokban újra kapható lesz…
Tovább olvasom >