Gazda sikersztorik az OTP Agrár kampányában
A Szarvasi Mozzarella és a Pankotai Zrt. után a Lipóti Pékség is főszerepet vállalt az OTP Agrár kampányában.
Tavaly júniusban indult útjára az OTP Agrár újszerű, a Café Communications által jegyzett kommunikációs kampánya, amelyben valódi gazdák és agrárvállalkozók sikertörténetein keresztül ismerhető meg, miért érdemes az OTP Bankot választani a szektor cégeinek. Az első kisfilmben a Szarvasi Mozzarella ügyvezetője, Rohony Miklós beszélt cége történetéről, majd a sertéstenyésztésben meghatározó Pankotai Agrár Zrt. volt az OTP Agrár kampányának főszereplője.
A két fenti kisfilmet követően a Lipóti Pékség vállalt főszerepet az OTP Agrár tavaszi kampányában. A társaság alapítója, Tóth Péter elégedetten számolt be három évtizedes együttműködéséről az OTP-vel. A termékeit mára 220 üzletben értékesítő vállalkozó a jövőben Bécsben írná tovább az OTP Agrárral közös sikertörténetét.
A kampány részeként megújult az OTP Agrár mezőgazdasági és élelmiszeripari hírportálja a www.szuperfarm.hu, valamint annak Facebook-oldala is. //
Kapcsolódó cikkeink
Erős Pistás pogácsával rukkolt elő az Univer és a Lipóti Pékség
Omlós, mégis nagy erő van benne, egyesíti a túrós-tejfölös könnyedséget…
Tovább olvasom >A SPAR Magyarország a kiemelkedő minőség elkötelezettje
A SPAR 1990-ben jelent meg a magyar piacon, és első…
Tovább olvasom >AI-generált kampányforradalom: az Unilever új szintre emeli a marketinget
Az Unilever látványos újítással reformálja meg marketingfolyamatait: mesterséges intelligencia segítségével…
Tovább olvasom >További cikkeink
Húsvéti hosszú hétvége: így alakul az üzletek nyitvatartása 2025-ben
A húsvéti ünnepek idején alaposan átalakul a hazai üzletláncok nyitvatartása:…
Tovább olvasom >A várakozásokon felül alakult az euróövezet ipari termelése februárban
Februárban a várakozásokon felüli mértékben növekedett az euróövezet ipari termelése…
Tovább olvasom >Zsigó Róbert: átlagosan majdnem húsz százalékos az árrésstop hatása
Az árrésstop bevezetésének hatására négy hét alatt átlagosan 18,6 százalékkal…
Tovább olvasom >