Gazda sikersztorik az OTP Agrár kampányában

Szerző: Tisza Andrea Dátum: 2019. 04. 10. 09:53

A Szarvasi Mozzarella és a Pankotai Zrt. után a Lipóti Pékség is főszerepet vállalt az OTP Agrár kampányában.

Tavaly júniusban indult útjára az OTP Agrár újszerű, a Café Communications által jegyzett kommunikációs kampánya, amelyben valódi gazdák és agrárvállalkozók sikertörténetein keresztül ismerhető meg, miért érdemes az OTP Bankot választani a szektor cégeinek. Az első kisfilmben a Szarvasi Mozzarella ügyvezetője, Rohony Miklós beszélt cége történetéről, majd a sertéstenyésztésben meghatározó Pankotai Agrár Zrt. volt az OTP Agrár kampányának főszereplője.

A két fenti kisfilmet követően a Lipóti Pékség vállalt főszerepet az OTP Agrár tavaszi kampányában. A társaság alapítója, Tóth Péter elégedetten számolt be három évtizedes együttműködéséről az OTP-vel. A termékeit mára 220 üzletben értékesítő vállalkozó a jövőben Bécsben írná tovább az OTP Agrárral közös sikertörténetét.

A kampány részeként megújult az OTP Agrár mezőgazdasági és élelmiszeripari hírportálja a www.szuperfarm.hu, valamint annak Facebook-oldala is. //

Kapcsolódó cikkeink