Gasztrotúra külföldi újságíróknak
Tanulmányútra hívta a nemzetközi média képviselőit a Magyar Turizmus Zrt., amelynek célja a magyar gasztronómia megismertetése és népszerűsítése volt. A Kulturális Turizmus Éve „Bor és gasztronómia” projektjének jegyében szeptember 20–24. között 16 újságíró ismerkedhetett hazánk kulináris értékeivel. A hírek szerint a vendégek jelentős szakmai és fogyasztói lapokat képviseltek: a Revista Sobremesa spanyol gasztronómiai magazin; az osztrák Tiroler Tageszeitung és a Genuss Magazin Wein.pur, az Elle Ukrain, a német Welt am Sonntag, valamint további jó nevű lengyel, dán, olasz, kínai, japán és koreai gasztronómiai lapok. Az ízutazás első állomása Óbuda volt, a következő napokban Szabolcs-Szatmár-Bereg megye, a Tokaji borvidék, majd újra Budapest következett. A médiaszakemberekkel programjaik közben dr. Niklai Ákos és dr. Róna Iván is találkoztak.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
KSH: júniusban a vendégek száma 4,4, a vendégéjszakáké 5,1 százalékkal meghaladta az egy évvel korábbit
2025 júniusában a turisztikai (kereskedelmi, magán- és egyéb) szálláshelyeken közel…
Tovább olvasom >A St. Andrea Szőlőbirtok lett Az év pincészete Magyarországon
A magyar borászatok hittel, kitartással, hűséggel dolgoznak, lépést tartanak a…
Tovább olvasom >Strandokat és fagyizókat ellenőrzött a fogyasztóvédelmi hatóság
Strandokat és fagyizókat ellenőrzött a Nemzeti Kereskedelmi és Fogyasztóvédelmi Hatóság…
Tovább olvasom >