Gasztronómiában első a Budapest Airport
Rangos nemzetközi elismerést kapott a Budapest Airport termináljain elérhető étel- és italkínálata. Az utazási iparág legbefolyásosabb kereskedelemmel foglalkozó szakújságja, a Moodie Report a közlekedési csomópontok, ezen belül a repülőterek és pályaudvarok gasztronómiai szolgáltatásaival kapcsolatos konferencián osztott ki tizenhét kategóriában díjakat, a budapesti repülőtér pedig az egyik legfontosabb kategóriában nyert.
„A világ legjobb étel- és italkínálata – a tízmilliós utasforgalom alatti repülőterek között” – ezzel a díjjal jutalmazta a magyar főváros repülőterének éttermi felhozatalát a legnívósabb angol utazással kapcsolatos kereskedelmi szakmai lap, a Moodie Report. Ez az első olyan szakmai elismerés a repülőtér számára a SkyCourt 2011-es megnyitása óta, amely kifejezetten nem építészeti jellegű, hanem a terminálon nyújtott szolgáltatás színvonalát veszi figyelembe.
A nemzetközi mezőnyben a budapesti légikikötő olyan repülőterekkel került díjazottként egy csoportba, mint Amszterdam-Schipol, London-Heathrow, vagy Dublin. Utóbbiak magasabb éves utasszámok alapján meghatározott kategóriákban lettek a legjobbak. A versenyen a világ legnagyobb, reptereken és pályaudvarokon működő éttermi szolgáltatói mérték össze kínálatukat a minőség és változatosság tekintetében. Így részt vett a budapesti repülőtér termináljában az éttermek és bárok háromnegyedét üzemeltető, nemzetközi hátterű SSP Hungary Kft. is.
Fontos megemlíteni, hogy a díjkiosztón Budapestet az SSP Hungary képviselte, így a nyertes pályázati anyag a Budapest Airport szinte teljes étel- és ital kínálatát bemutatja. A budapesti 2. Terminál és annak központi épülete, a SkyCourt számos étteremnek, kávézónak és bárnak ad otthont, ezek kínálata és ár/érték aránya az utasok körében végzett nemzetközi felmérések alapján ma már Európa élmezőnyébe tartozik. (turizmusonline.hu)
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Meglepetés a nemzetközi szállodaláncok rangsorában: a nagy nevek alulteljesítettek
A nemzetközi szállodaláncok között végzett felmérésben meglepő eredmények születtek, amelyek…
Tovább olvasom >Borravaló vagy szervizdíj
Gyakran nagy bizonytalanság övezi a témát: a mára szinte mindenhol alkalmazott…
Tovább olvasom >Az NTAK-ból már látszik: 16%-kal nőtt az utazók száma az őszi szünetben
Kiemelkedő utazási kedvet hozott hazánkban az október 26. és november…
Tovább olvasom >