Gaming hubot nyitott a Red Bull egy írországi egyetemen
A Red Bull a South East Technological University (SETU) Waterfordban gaming-központot nyitott, hogy támogassa az írországi felsőoktatásban részt vevő gamerek fejlődését.
Az energiaital-óriás szerint a Red Bull Gaming Hub a SETU különböző képességű hallgatóinak segít készségeiket fejleszteni, miközben összekapcsolja őket a globális gaming-ipar vezető szereplőivel.
A SETU Waterfordban megnyílt központ az első olyan felsőoktatási létesítmény, amely esport-ösztöndíjat hirdetett.
A Hub országos gamer-bajnokságoknak, interaktív workshopoknak és élő közvetítéseknek is otthont ad majd.
Ezzel párhuzamosan az ír gamereknek lehetőségük lesz arra is, hogy a Red Bull Gaming Hubban megrendezett eseményeken keresztül kvalifikálják magukat nemzetközi esport-bajnokságokra – közölte a vállalat.
Idén novemberben például a Hubban kerül megrendezésre a globális VALORANT verseny, a Red Bull Campus Clutch ír nemzeti döntője.
A Red Bull Campus Clutch egy kizárólag a felsőoktatásban résztvevők számára hirdetett csapatverseny, amelynek keretében világszerte több mint 200 nemzeti és regionális versenyre kerül sor idén ősszel.
A legjobbak jutnak tovább a 20.000 eurós pénzdíjjal járó világdöntőbe, amelynek idén Isztambul ad otthont.
Kapcsolódó cikkeink
600 millió eurót fordít a új üzletnyitásokra és logisztikára a Lidl Írországban
Az elkövetkező öt évben 600 millió eurót tervez a Lidl…
Tovább olvasom >DRS megtakarítási kártyát vezet be az Aldi Írországban
Új Deposit Return Scheme (DRS) megtakarítási kártyát vezetett be az…
Tovább olvasom >Megújult ízzel és külsővel tér vissza a Red Bull Zero
Kalóriától és cukortól mentes vadonatúj ízzel indítja az évet az…
Tovább olvasom >További cikkeink
Enyhe visszaesést mutat a januári Beszerzési Menedzser Index
A Magyar Logisztikai, Beszerzési és Készletezési Társaság (MLBKT) friss jelentése…
Tovább olvasom >Európai Vásárlóerő 2024: Magyarország a 30. helyen
A GfK elemzése szerint 2024-ben az európai lakosság egy főre…
Tovább olvasom >SAP: Az unalom a márka halála
Elhagyja az unalmassá váló márkákat a Z generáció tagjainak csaknem…
Tovább olvasom >