Fuzionál az Asda és a Sainsbury’s
A Sainsbury’s és a Walmart UK tulajdonában lévő Asda szupermarketláncok közös vállalattá állnak össze, ezzel az Egyesült Királyság első számú kiskereskedelmi vállalatává válva, maguk mögé szorítva a Tescót. Mind a két cég megtartja a nevét, de a tervek szerint csökkenteni fogják az árakat, az egyesülés révén csökkenő költségek hatására.
A lépés többek között olyan trendekre válasz, mint az Aldi és a Lidl piaci térnyerése, és az egyre terjedő online bevásárlást lehetővé tévő szolgáltatások népszerűsödése, mint például az Amazon Fresh.
A két cégnek 2017-ben összesen 51 milliárd fontos bevételei voltak. A bejelentést követő napon 20%-kal emelkedtek a Sainsbury’s részvényei.
Kapcsolódó cikkeink
Fúziót fontolgat a Lavazza és a Dallmayr– európai kávéóriás jöhet létre
Az olasz Lavazza kávékonszern egyesülést fontolgat a német Dallmayr vállalattal…
Tovább olvasom >Újra Fairtrade minősítésű a Sainsbury’s saját márkás teája
A Sainsbury’s bejelentette, hogy ismét Fairtrade minősítést kap saját márkás…
Tovább olvasom >25 új kényelmi üzletet nyit az Asda az év végéig
A brit Asda újabb lendületet vesz a kényelmi üzletek piacán:…
Tovább olvasom >További cikkeink
Akciók, árak, alternatívák – promóciós helyzetkép a magyar háztartásokban
Turcsán Tünde, a YouGov ügyvezető igazgatója a Promóciók Napja konferencián…
Tovább olvasom >K&H: hiánypótló iránytűt kapnak a befektetők
Elindult a K&H Értékpapír – befektetői hangulatindex, amely heti rendszerességgel…
Tovább olvasom >Fokhagyma az európai piacokon: Miért nem garantál alacsony árakat a bőséges kínai termés?
Bár Kína idén kiemelkedő fokhagymatermést könyvelhet el, az európai fogyasztók…
Tovább olvasom >