FUZETEA – téli kiadás
A Coca-Cola HBC Magyarország Kft. az új jegestea-márkája alatt mutat be egy téli limitált kiadást az idei évben, amely a FUZETEA Winter Plum nevet viseli, és 0,5, valamint 1,5 literes kiszerelésben kerül a polcokra. Az új FUZETEA variáns melegen is fogyasztható, és a kedvelt téli, szilvás ízben érkezik.

Matskási Zoltán
marketing -üzemeltetési vezető
Coca-Cola HBC
Magyarország
– Akkor, amikor a hideg idő nem tágít, szükségünk van olyan pillanatokra, amikor kikapcsolhatunk, felmelegedhetünk és kényelembe helyezhetjük magunkat. Erre lesz tökéletes választás ez az új íz. A FUZETEA maximálisan ki szeretné elégíteni a szezononként változó fogyasztói igényeket, egyedi ízek megjelenésével folyamatosan megújítva a kategóriát – mondta Matskási Zoltán, a Coca-Cola HBC Magyarország Kft. marketing-üzemeltetési vezetője. //
Kapcsolódó cikkeink
Kevesebb cukor, minimális szénhidrát
A cukormentes és szénhidrátcsökkentett élelmiszerek piaca ma már messze túlmutat…
Tovább olvasom >…azért a boróka az úr!
Világszinten a gin kategória még növekedésben van, ám a fejlődés…
Tovább olvasom >Felpörgetve
Az energiaitalok piaca sikeres évet zárt 2024-ben, miközben egyre szélesebb…
Tovább olvasom >További cikkeink
Orbán Viktor: az árréscsökkentést új termékekre is be fogjuk vezetni, ha szükséges
Az árrésszabályozást fenn kell tartani, mert az indokolatlan áremelésekkel szemben…
Tovább olvasom >Egészséges, rostban és fehérjében gazdag húskészítményeket fejlesztettek ki Debrecenben
Új, egészségvédő, rostban és fehérjében gazdag, egyedi bioaktív hatóanyagokat tartalmazó…
Tovább olvasom >A német kiskereskedelmi forgalom csökkent áprilisban havi szinten
Németországban reálértéken 1,1 százalékkal csökkent a kiskereskedelmi forgalom áprilisban havi…
Tovább olvasom >