FUZETEA – téli kiadás
A Coca-Cola HBC Magyarország Kft. az új jegestea-márkája alatt mutat be egy téli limitált kiadást az idei évben, amely a FUZETEA Winter Plum nevet viseli, és 0,5, valamint 1,5 literes kiszerelésben kerül a polcokra. Az új FUZETEA variáns melegen is fogyasztható, és a kedvelt téli, szilvás ízben érkezik.
![](https://trademagazin.cdn.webgarden.io/wp-content/uploads/2018/03/Matskasi-Z_fmt.jpeg)
Matskási Zoltán
marketing -üzemeltetési vezető
Coca-Cola HBC
Magyarország
– Akkor, amikor a hideg idő nem tágít, szükségünk van olyan pillanatokra, amikor kikapcsolhatunk, felmelegedhetünk és kényelembe helyezhetjük magunkat. Erre lesz tökéletes választás ez az új íz. A FUZETEA maximálisan ki szeretné elégíteni a szezononként változó fogyasztói igényeket, egyedi ízek megjelenésével folyamatosan megújítva a kategóriát – mondta Matskási Zoltán, a Coca-Cola HBC Magyarország Kft. marketing-üzemeltetési vezetője. //
Kapcsolódó cikkeink
Bemutatkozik a vásárlás jövője
Új üzletágat épít a Coca-Cola HBC Magyarország. A vezető hazai…
Tovább olvasom >Reggelikultúra
A közelmúltban bejelentett együttműködés keretében a budapesti Budapart Piknikségben tartott…
Tovább olvasom >Díjeső a 15. POP versenyen
Ötödik alkalommal nyerte el a Coca-Cola HBC nevezése az „Év…
Tovább olvasom >További cikkeink
KSH: januárban 5,5 százalékkal haladták meg átlagosan a fogyasztói árak az előző év azonos hónapi értékeket
2024. januárhoz viszonyítva az élelmiszerek ára 6,0 százalékkal nőtt, ezen…
Tovább olvasom >Nagy Márton: A januári magasabb fogyasztói árszint átmeneti jelenség
Nagy Márton szerint elfogadhatatlan a magas élelmiszerinfláció, a kormány minden…
Tovább olvasom >NGM-szóvivő: január utolsó napjaiban már korrigáltak az árak
A KSH közlése szerint 2025. januárban a fogyasztói árak átlagosan…
Tovább olvasom >