FUZETEA – téli kiadás
A Coca-Cola HBC Magyarország Kft. az új jegestea-márkája alatt mutat be egy téli limitált kiadást az idei évben, amely a FUZETEA Winter Plum nevet viseli, és 0,5, valamint 1,5 literes kiszerelésben kerül a polcokra. Az új FUZETEA variáns melegen is fogyasztható, és a kedvelt téli, szilvás ízben érkezik.

Matskási Zoltán
marketing -üzemeltetési vezető
Coca-Cola HBC
Magyarország
– Akkor, amikor a hideg idő nem tágít, szükségünk van olyan pillanatokra, amikor kikapcsolhatunk, felmelegedhetünk és kényelembe helyezhetjük magunkat. Erre lesz tökéletes választás ez az új íz. A FUZETEA maximálisan ki szeretné elégíteni a szezononként változó fogyasztói igényeket, egyedi ízek megjelenésével folyamatosan megújítva a kategóriát – mondta Matskási Zoltán, a Coca-Cola HBC Magyarország Kft. marketing-üzemeltetési vezetője. //
Kapcsolódó cikkeink
Burn Narancs
A tűz megszelídítése megváltoztatta az emberiséget, és kiemelt minket a…
Tovább olvasom >A kaktusz világa
Prémiumizáció, kereslet a minőségi italok iránt, fejlődő koktélkultúra, élményt kereső…
Tovább olvasom >További cikkeink
Berobbant a Rossmann az e-kereskedelmi toplistára
Először szerepel a Rossmann a PwC által összeállított 2024-es E-toplistán…
Tovább olvasom >K&H fenntarthatósági index: több a jó szándék, de a tettek még váratnak magukra
A 300 millió forintnál nagyobb árbevételű hazai vállalatok körében végzett…
Tovább olvasom >75 év szenvedély, teljesítmény és innováció – a Shell és a Scuderia Ferrari HP ikonikus együttműködését ünneplik világszerte
A Shell idén ünnepli a Scuderia Ferrari HP-vel való legendás…
Tovább olvasom >