FUZETEA – téli kiadás
A Coca-Cola HBC Magyarország Kft. az új jegestea-márkája alatt mutat be egy téli limitált kiadást az idei évben, amely a FUZETEA Winter Plum nevet viseli, és 0,5, valamint 1,5 literes kiszerelésben kerül a polcokra. Az új FUZETEA variáns melegen is fogyasztható, és a kedvelt téli, szilvás ízben érkezik.
– Akkor, amikor a hideg idő nem tágít, szükségünk van olyan pillanatokra, amikor kikapcsolhatunk, felmelegedhetünk és kényelembe helyezhetjük magunkat. Erre lesz tökéletes választás ez az új íz. A FUZETEA maximálisan ki szeretné elégíteni a szezononként változó fogyasztói igényeket, egyedi ízek megjelenésével folyamatosan megújítva a kategóriát – mondta Matskási Zoltán, a Coca-Cola HBC Magyarország Kft. marketing-üzemeltetési vezetője. //
Kapcsolódó cikkeink
280 milliárd forintos piacon fejleszti a reggelizés kultúráját a Caffè Vergnano és a Félegyházi Családi Pékség
A közelmúltban bejelentett együttműködés keretében a budapesti Budapart Piknikségben tartott…
Tovább olvasom >Signature 40 újra – Szintet lépett a Signature Platform: elindult a Signature Alumni Club
2024-ben soha nem látott magaslatokra ért a Signature 40 lista.…
Tovább olvasom >Kávé és művészet
300 pályázat érkezett a Coca-Cola HBC Magyarország által szervezett Costa…
Tovább olvasom >További cikkeink
Miért dugulnak be sorra a csomagautomata szolgáltatók? Ez az adat rámutat az okokra
Egyre népszerűbbek a csomagautomaták: idén már a webshopok közel háromnegyede…
Tovább olvasom >30%-kal kevesebb anyaghasználat már megoldás lenne a klímaválságra
A körforgásos gazdaság globális szükségszerűség: túlmutat a földrajzi határokon, és…
Tovább olvasom >Fenntarthatóság és egészség: a növényi alapú tejtermékek térhódítása Magyarországon
Az elmúlt években a növényi alapú tejtermék-alternatívák nemcsak globálisan, hanem…
Tovább olvasom >