A tv-reklám a Fütyülős új, Carpe Diem életérzést követő kommunikációjának része. A Fütyülős célcsoportja élvezi az életet, az adott pillanatot, nem törődik a konvenciókkal, és a külvilág elvárásaival. Ezt az életérzést adja át az új film is, amelyben két fiatal srác a diszkó előtti sorbanállást megunva beül egy taxiba, és leutazik a tengerpartra megnézni a napfelkeltét. Útközben csatlakozik hozzájuk két fiatal lány is, és számos izgalmas kalandba keverednek. Mint a Fütyülős új kommunikációjának elengedhetetlen része, a matyó motívum is fő elemként jelenik meg a filmben.
Ügynökség: Publicis Kreatívügynökség / Argus film
Megrendelő: Zwack Unicium Nyrt.
Termék: Fütyülős
Megjelenések: Viasat3, Viva, Cool, Discovery Channel, Sport1, National Geographic, Spektrum, Reality TV
Időszak: 2007. májustól
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Rangos díjakkal ismerték el a SPAR kevesebb műanyagot igénylő, innovatív csomagolási megoldását
Két rangos díjjal tüntették ki a SPAR Magyarország innovatív csomagolástechnológiáját.…
Tovább olvasom >Távozik a Szerencsejáték Zrt. elnök-vezérigazgatója
Távozik a posztjáról a Szerencsejáték Zrt. elnök-vezérigazgatója március 5-ével –…
Tovább olvasom >Hungexpo: több mint 23 ezer látogató kereste fel a Utazás+ Kiállítást és a Budapest Boat Show-t
Több mint 23 ezer látogató kereste fel a 47. Utazás+…
Tovább olvasom >