A tv-reklám a Fütyülős új, Carpe Diem életérzést követő kommunikációjának része. A Fütyülős célcsoportja élvezi az életet, az adott pillanatot, nem törődik a konvenciókkal, és a külvilág elvárásaival. Ezt az életérzést adja át az új film is, amelyben két fiatal srác a diszkó előtti sorbanállást megunva beül egy taxiba, és leutazik a tengerpartra megnézni a napfelkeltét. Útközben csatlakozik hozzájuk két fiatal lány is, és számos izgalmas kalandba keverednek. Mint a Fütyülős új kommunikációjának elengedhetetlen része, a matyó motívum is fő elemként jelenik meg a filmben.
Ügynökség: Publicis Kreatívügynökség / Argus film
Megrendelő: Zwack Unicium Nyrt.
Termék: Fütyülős
Megjelenések: Viasat3, Viva, Cool, Discovery Channel, Sport1, National Geographic, Spektrum, Reality TV
Időszak: 2007. májustól
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Ügyfélszolgálati központot nyitott a Fressnapf-csoport Pécsen
Ügyfélszolgálati központot nyitott Pécsen a hobbiállat-eledelek és -felszerelések forgalmazásával foglalkozó…
Tovább olvasom >A DHL duplájára növelt, bioüzemanyaggal hajtott kamionflottával érkezett a Hungaroringre, a Forma 1®-es hétvégére
A DHL és a Forma-1® már Mogyoródon van, a július…
Tovább olvasom >Megújult és növekszik a McDonald’s
A McDonald’s folyamatosan új éttermeket nyit és modernizálja meglévő egységeit…
Tovább olvasom >