A tv-reklám a Fütyülős új, Carpe Diem életérzést követő kommunikációjának része. A Fütyülős célcsoportja élvezi az életet, az adott pillanatot, nem törődik a konvenciókkal, és a külvilág elvárásaival. Ezt az életérzést adja át az új film is, amelyben két fiatal srác a diszkó előtti sorbanállást megunva beül egy taxiba, és leutazik a tengerpartra megnézni a napfelkeltét. Útközben csatlakozik hozzájuk két fiatal lány is, és számos izgalmas kalandba keverednek. Mint a Fütyülős új kommunikációjának elengedhetetlen része, a matyó motívum is fő elemként jelenik meg a filmben.
Ügynökség: Publicis Kreatívügynökség / Argus film
Megrendelő: Zwack Unicium Nyrt.
Termék: Fütyülős
Megjelenések: Viasat3, Viva, Cool, Discovery Channel, Sport1, National Geographic, Spektrum, Reality TV
Időszak: 2007. májustól
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Nyugdíjas-utalványok: minden lánc másképp csábítja a vásárlókat
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Rendkívüli roham az Aldinál: már az első napon 290 ezer ruhát vittek haza a vásárlók
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >TikTok-láz Budapesten: sorban állnak a fiatalok a QQ Express ázsiai boltjaiért
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >