A tv-reklám a Fütyülős új, Carpe Diem életérzést követő kommunikációjának része. A Fütyülős célcsoportja élvezi az életet, az adott pillanatot, nem törődik a konvenciókkal, és a külvilág elvárásaival. Ezt az életérzést adja át az új film is, amelyben két fiatal srác a diszkó előtti sorbanállást megunva beül egy taxiba, és leutazik a tengerpartra megnézni a napfelkeltét. Útközben csatlakozik hozzájuk két fiatal lány is, és számos izgalmas kalandba keverednek. Mint a Fütyülős új kommunikációjának elengedhetetlen része, a matyó motívum is fő elemként jelenik meg a filmben.
Ügynökség: Publicis Kreatívügynökség / Argus film
Megrendelő: Zwack Unicium Nyrt.
Termék: Fütyülős
Megjelenések: Viasat3, Viva, Cool, Discovery Channel, Sport1, National Geographic, Spektrum, Reality TV
Időszak: 2007. májustól
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Vezetőváltás a Henkel magyarországi Consumer Brands üzletága élén
2025 április elsejétől Maurizio Salvaggio a Henkel Magyarország Consumer Brands…
Tovább olvasom >A piaci kihívások mellett is növekedni tudott a BioTechUSA-cégcsoport
Közzétette éves jelentését a tisztán hazai tulajdonú BioTechUSA-cégcsoport: a gazdasági…
Tovább olvasom >Megújult a KOMETA – Jó étellel a jó életért
Buona vita!, azaz jó élet lett az olasz gyökerekkel is…
Tovább olvasom >