Future Store ismét a Sirha Budapest kiállításon
A Sirha Budapest 2020 Élelmiszer-ipari és Horeca Szakkiállításon ismét megrendezésre kerül a Future Store, vagyis a Jövő Áruháza a Trade magazin szervezésében. Az „A pavilon K1 standon” február 4-6. között három kereskedelmi koncepció mentén kerülnek bemutatásra a kereskedelmi trendek.
Az egyik az eladó nélküli bolt, a másik az online webshopok és offline boltok együttes megjelenése és működése, a harmadik a hagyományos offline, de vásárlói élményeket fókuszba helyező üzlet. A kiállításon a három koncepció nem külön-külön kerül bemutatásra, hiszen az egyes kereskedelmi eszközök, szolgáltatói megoldások, FMCG termékek több koncepcióban is megjelenhetnek, de ezek mentén kerül összeállításra az idei Future Store stand.
A standot túravezetéssel félóránként induló csoportokban látogathatják az érdeklődők. A túrára előzetesen is lehet jelentkezni, időpontot foglalni a Trade magazin weboldalán, de a szabad helyek függvényében a helyszínen is jelentkezhet, aki ott dönt a látogatásról. A túralátogatások maximum 30 fős csoportokban történnek, előre meghirdetett időpontokban, amely során a Jövő Áruházában kiállító cégek maguk mutatják be az újdonságaikat. Egy teljes túra időtartalma kb 70 perc.
Díjmentes kiállítási regisztrációhoz és napi e-ticket igényléshez a következő linkre kell kattintani (korlátlan számban, de legkésőbb 2020. február 3-án 24 óráig):
Díjmentes kiállítási regisztrációhoz és napi e-ticket igényléshez a következő linkre kell kattintani (korlátlan számban, de legkésőbb 2020. február 3-án 24 óráig):
https://sirha-budapest.com/trademagazin
Future Store túravezetésre időpontfoglalással következő linkre kattintva lehet jelentkezni:
https://trademagazin.hu/hu/rendezvenyek/future-store-2020-turavezetes/
(A túravezetésen való részvételhez mindkét linken regisztrálnia kell!)
Ízelítő a 2018. évi SIRHA Future Store kiállításról:
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Master Good, Nestlé Hungária, Tesco Magyarország az idei győztes sorrend
A Trade magazin idén másodszor hirdette meg a Karácsonyi tv-reklámok…
Tovább olvasom >Employer Branding az AI és a GenZ-k korában konferencia: A folytatás
2024. november 27-én a Pasaréti Közösségi Házban került megrendezésre a…
Tovább olvasom >FRUIT LOGISTICA 2025: Gyümölcsöző kapcsolatok a frissáru globális piacán
A FRUIT LOGISTICA, a világ vezető frissáru-ipari szakkiállítása, 2025. február…
Tovább olvasom >