Future Store on the go részleg – Térjen be hozzánk egy túrára!
A SIRHA Budapest 2018 szakkiállítás Future Store standján sokan mutatják be sikeres eszközeiket, új megoldásaikat, innovatív szolgáltatásukat. A kiállítás ideje alatt, egyedülálló módon, szakmai túravezetéssel láthatják az érdeklődők az A pavilon J01 standján a több mint 20 cég által bemutatásra szánt újdonságokat. Ma a jövő áruházának első harmadában kialakított on the go részleg újdonságaira szeretnénk felhívni a figyelmet. Itt kóstolhatjuk az Eisberg, Pek-Snack, FINO, Zimbo újtermékeit, láthatjuk az Essity és Schwarzkopf innovációs megoldásait, valamint a Wanzl Salsa bevásárlókocsikat, a Your Table Cool és a Bakeoff berendezéseit.
Az Eisberg új, Green Drink névre keresztelt salátamixével a zöld turmixok készítését egyszerűvé és nagyszerűvé varázsolja. Ebben az új salátakeverékben mosott és szeletelt római saláta, sárgarépa, fodros kel, rukkola, valamint bébispenót-levelek találhatók. Végtelen variációban készíthetünk a Green Drinkből és valamennyi Eisberg salátából turmixokat, amelyeket gazdagíthatunk még különféle gyümölcsökkel, fűszerekkel, olajos magvakkal, tejjel, joghurttal, növényi italokkal, teával vagy akár bor- és gyümölcsecetekkel. A salátaturmixok fogyasztásával növeljük a zöldségbevitelünket, színesítjük a folyadékfogyasztásunkat, szervezetünket értékes vitaminokkal és ásványi anyagokkal látjuk el, ráadásul fenséges ízkavalkádban is részünk lehet.
A 25 éves Eisberg évi 7200 tonna készterméket állít elő Gyálon, melynek közel fele exportra kerül a környező országokba. Piacvezető szerepét folyamatosan erősíti: idén a farsang jegyében feldobja salátáit spirálformájú zöldségekkel, és hamarosan új csomagolással lepi meg a fogyasztóit.
A Pek-Snack fagyasztott pékáru értékesítéssel foglalkozik idén 20 éve, több mint 1500 partner országszerte kiszolgálva, sőt Horvátországban meghatározó szerepet tölt be a látványpékségek piacán. 70 termékből álló állandó szortimentjükben mini és maxi termékek, pizzaszeletek, kenyérlángosok és a készre sütött muffinok, fánkok is megtalálhatóak. Az újtermék-fejlesztésben nagy szerepet kap a partnerek visszajelzése és folyamatos piackutatás.
Legújabb innovációjuk a Fitt termékcsalád, amely alkalmazkodik a modern életvitelhez. A családba tartozó mindhárom termék – a fitt kakaós csiga, fitt magvas stangli, fitt szilvás párna – csökkentett szénhidráttartalommal és magas élelmi rosttal kerül a pékségek polcaira, így bárki bűntudat nélkül fogyaszthatja a nap bármely időpontjában.
30%-al emelt fehérje-tartalmú Fino termékeket is kóstolhatunk a Future Store-ban! A 100%-ban hazai, családi tulajdonban lévő Fino-Food Kft. közel negyedszázados története során a hagyományos értékek megőrzése mellett mindig kiemelt figyelmet fordított az innovációra. Így született a hazai piacon új kategóriát teremtő Fino + 30%-al emelt fehérjés tejtermékcsalád.
A termékeinkben található +30% fehérje nagyban elősegíti a napi fehérjeszükséglet biztosítását a szervezet számára. Külön jelentőséggel bír, hogy a termékek alapanyaga kizárólag saját forrásból származik. Az élenjáró technológiával működő saját tulajdonú zselici tehenészetekben Európa legtisztább csillagos égboltja alatt tartott állatok a csak erre a régióra jellemző gyógynövény összetételű ősgyepen kaszált takarmányt kapják, ez nagyban hozzájárul a tej kiemelkedő beltartalmi értékeihez. A különleges beltartalomhoz egyedi külső párosul, a termékek tervezésénél külön szempont volt, hogy azok megjelenésükben is eltérjenek a többi tejtermék megszokott megjelenésétől, így a polcról azonnal a vásárló kosarába ugranak.
Csütörtökön 14-16 óra között a Trade magazin standján a FINO termékekből Rozina tart főzőshowt, amire várunk mindenkit szeretettel!
Praktikus és feltűnő csomagolással vannak jelen a ZIMBO termékei a hűtőkben. A ZIMBO termékek csomagolásfejlesztései, mint a Freshbox, lehetővé teszik, hogy könnyen nyithatók és éppoly könnyen vissza is zárhatók. A termékek így megőrzik a különleges ízüket és aromájukat, továbbá a csomagolás arról is gondoskodik, hogy a ZIMBO hústermékek mindig frissen kerüljenek az asztalra. A dinamikus márkajelzéssel ellátott, markáns, piros logó könnyen feltűnik. A tiszta színkódolás és az egyértelmű jelölések segítik a vásárlót, hogy kedvenc termékét gyorsan és egyszerűen megtalálja.
Tavaly lépett tőzsdére az SCA-ból átalakult Essity újdonságokat is mutatunk a Future Store-ban! A Zewa tavaly év végén egy egyedülálló, prémium, 5 rétegű toalettpapírt vezetett be, Just1 néven, és ahogy a neve is elárulja, ebből a termékből funkcionálisan akár 1 lap is elég lehet. A nedves toalettpapíroknál is egy új, Aloe verás változattal bővült a választék. A papírzsebkendőknél bevezetésre került a Zewa Softis Protect termék, amely elpusztítja a rá kerülő vírusok és baktériumok nagy részét, ezáltal nyújt extra védelmet például a megfázásos időszakban. Tavaly jelent meg egy új, illatmentes, mandulaolajjal és Aloe verával átitatott, Zewa Soft&Sensitive papírzsebkendő, amely segít megelőzni, hogy gyakori használat mellett az orr kipirosodjon. Két új kategóriát építő termék is megjelent tavasszal: a Zewa Classic és Zewa Protect nedves kéz- és arctörlő kendő, melyek ideális megoldást nyújtanak útközben, amikor nincs lehetőség például kézmosásra.
A Schwarzkopf újragondolta márkáját 120. évfordulója alkalmából, és a most februárban induló kampányával, a példa nélküli #createyourstyle kampánnyal jelenik meg a Fuure Store-ban, amely az egyéniséget és magabiztosságot ünnepli. A szépség és a tökéletesség ideáljai a háttérbe szorulnak, míg az önkifejezés előtérbe lép. Változatos hirdetési motívumaival és új reklámjával olyan kulcstémákat jár körbe, mint a diverzitás vagy az autentikusság. Modellekkel, mint Toni Garrn és Kris Gottschalk, nemzetközi Schwarzkopf influencerekkel, változatos közösségek, különböző életkorú és szexuális orientáltságú csoportok tagjaival karöltve kezd radikális irányváltásba.
“Az emberek nem akarnak többé szépség sztereotípiákat követni. Minden ember egyéni, autentikus módon fejezi ki személyiségét. A Schwarzkopf pedig a megfelelő megoldást nyújtja számukra, hogy kihozzák magukból a legtöbbet, és életük minden egyes pillanatában magabiztosan érezzék magukat” – mondja Marie-Ève Schröder, a Henkel marketing alelnöke.
A Wanzl Salsa műanyag bevásárlókocsik új generációja is látható a Future Store-ban! Innovatív formakialakításával rögtön megragadja a tekintetet. A kocsi rendkívül csendesen gurul és mellőzi a fémes zörejt, ami a hagyományos kocsiknál tapasztalható. Kivitelében tartalmaz gyerekülést, mely egy tároló rekesszé alakítható át érzékeny árukhoz, valamint a kosár elején lévő kisárucikk elválasztó is segíti a vásárlót az áruk igény szerinti rendszerezésében. A fogó alatti PET- tartóval is kérhető, vagy akár a kosár alatti tárolási funkcióval is igényelhető.
A Wanzl YourTable Cool – a hűtést igénylő convenience termékek legstílusosabb kínálója is látható a jövő áruházában. A teljes hűtőfelület kb 50 kg árumennyiséget bír el, -1 és 5 fok közötti hűtéstartományt biztosít. A hűtés propángázzal történik és működés közben nem termelődik kondenzvíz, mivel az elpárolog. Az alap, hűtőegység nélküli your table asztalcsalád is hasonlóan flexibilisen kezelhető bútorcsalád, kiválóan alkalmas tematikus változó értékesítési zónákhoz.
A Wanzl Bakeoff pékbútor rendszere minőségi kialakításával magas színvonalú és intenzív termékmegjelenítést tesz lehetővé, mellyel az üzlet pékáru részlegének maximális átláthatóságát is biztosítja. A kínáló szinteken LED-világítás biztosítja az áru erőteljes megjelenítését. A szintek 3, egymástól elkülönülten nyitható ajtóval rendelkeznek, melyek a garázsajtó mechanikához hasonlóan nyitáskor becsúsznak a polcba, a vásárlót nem akadályozzák és a gázrugós mechanikával lassan záródnak vissza. A szervizmodulok választhatóan szemetes, kesztyűtároló vagy papírzacskó tárolását biztosítják. Igény szerint porszívó is integrálható. A higiénikus kiszolgáláshoz a polcok oldalán biztosított a csipesz. A rendszer igény szerint elölről vagy hátulról tölthető. A polcok döntöttsége több fokozatban állítható. Integrálható hűtőegységgel convenience termékek értékesítésére, vagy akár fűtött polcegységgel is, melegen-tartást igénylő árukhoz.
Várjuk Önt is az A pavilon J01 Future Store standján február 7-9. között!
Kérjük, a következő linken igényeljen ingyenes e-ticketet (február 6-án, 24 óráig), amellyel a kiállítást bármikor látogathatja a következő linken:
http://sirha-budapest.com/trademagazin
Majd pedig foglaljon időpontot a Future Store 60 vagy 90 perces túralátogatására vagy csak a Wanzl Connect 30 perces önálló bemutatójára a következő linkek valamelyikén:
60-70 perces túra:
https://trademagazin.hu/hu/rendezvenyek/szakmai-turavezetes/
90-100 perces túra:
https://trademagazin.hu/hu/rendezvenyek/future_store_turavezetes_hosszu/
30 perces önálló Wanzl Connect túra:
https://trademagazin.hu/hu/rendezvenyek/future-store-turavezetes-wanz-connect/
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Protechtor Future Summit: A gazdasági-politikai szakértők már az összeomlást várják, a cégvezérek körében viszont töretlen az optimizmus
Klímaváltozás, járványok, erőforráshiány, biztonsági fenyegetések – válságok mindig is voltak,…
Tovább olvasom >Itt van most Európa legolcsóbb karácsonyi vására
Az erdélyi Nagyszeben karácsonyi vására mára Európa egyik legkedveltebb adventi…
Tovább olvasom >30%-kal kevesebb anyaghasználat már megoldás lenne a klímaválságra
A körforgásos gazdaság globális szükségszerűség: túlmutat a földrajzi határokon, és…
Tovább olvasom >