Futással, adományokkal a közösségért: a Bátor Tábort támogatja az ALDI
Az ALDI Magyarország megfizethető, minőségi termékei széles választékával járul hozzá a magyar családok jólétéhez. A vállalat hisz a közösség erejében, és aktívan tesz a társadalmi szemléletformálásért.
Az idei, XIX. NN Ultrabalaton futóeseményen – a korábbi évekhez hasonlóan – az ALDI a lelkes kollégáiból álló, ALDI Run for Fun és ALDI Speed Squad nevű csapatokkal vett részt. Az ALDI Speed Squad futói 16:59:50-es időeredménnyel a 48. helyen végeztek, míg az ALDI Run for Fun csapat tagjai 21:01:05-ös idővel kerülték meg a Balatont. A vállalat munkatársai nem csupán a mozgás öröméért és a jó teljesítményért álltak rajthoz, hanem azért is, hogy a társadalom figyelmét a Bátor Tábor Alapítvány munkájára irányítsák. A Bátor Tábor élményterápiás programjain daganatos, élethosszig tartó betegséggel élő gyermekek kapnak erőt a gyógyuláshoz, önbizalmat az élethez. Az alapítványnak köszönhetően évente több mint 4000 súlyosan beteg gyermek és családtag részesül gyógyító élményekben a tábori, kórházi, iskolai és online programokon keresztül.
Az ALDI két futócsapata közösségi adománygyűjtést indított a Bátor Tábor Élménykülönítmény részére, így bárki utalhatott kisebb-nagyobb összeget a Bátor Tábor adománygyűjtő oldalán, amit a szervezet súlyosan beteg gyermekek és családjaik támogatására fordít. A vállalat futóinak felhívására több tucat felajánlás érkezett, összesen több mint 250 000 forint gyűlt össze a Bátor Tábor részére. Az alapítvány az összeget nyári táboraira használja fel: a tavalyi négy helyett idén már öt turnusban várják a betegségben érintett gyerekeket.
12 éve a legbátrabbak mellett
Az ALDI 2014 óta áll kapcsolatban a Bátor Tábor Alapítvánnyal, és pénzadományokkal is segíti a karitatív szervezetet. Az áruházlánc két futócsapata által gyűjtött összeg mellett az ALDI idén további 8 millió forinttal támogatja a Bátor Tábor munkáját, újfent kiállva a legbátrabbak mellett. A diszkontlánc az együttműködés kezdete óta közel 100 millió forintot juttatott az alapítványnak, így az elmúlt 12 év során több mint 25 000 érintettnek nyújtottak segítséget programjaikon keresztül.
Kapcsolódó cikkeink
Érték, elérhetőség és felelősség egy helyen: ALDI – alacsony árak, magas minőség, több üzlet
Kihívásokkal teli környezetben is a vásárlóknak nyújtott minél több előnyre…
Tovább olvasom >A vásárlók bevonásával keres új üzlethelyszíneket a brit ALDI
Az ALDI az Egyesült Királyságban élő vásárlókat kéri, hogy segítsenek…
Tovább olvasom >Megjelent az FMCG-piac 2024. évi kereskedelmi toplistája
Maradt minden a régiben: Lidl, SPAR, Tesco a dobogósok sorrendje!…
Tovább olvasom >További cikkeink
A „zsugorodó termékek” nyomában – Magyarország élen jár a shrinkflation szabályozásban
A DLA Piper legfrissebb jelentése, az International Shrinkflation Guide, átfogó…
Tovább olvasom >Opten: Félezer alá csökkenhet a cégek száma Magyarországon
Tartós és mélyreható átalakulás zajlik a magyar vállalati szektorban: miközben…
Tovább olvasom >A kollégák elkötelezett munkájának köszönhetően a Tesco 73 százalékkal csökkentette élelmiszer-hulladékát
A Tesco a napokban publikálta kilencedik élelmiszerhulladék-jelentését, amelyben a hulladék…
Tovább olvasom >