Futással, adományokkal a közösségért: a Bátor Tábort támogatja az ALDI
Az ALDI Magyarország megfizethető, minőségi termékei széles választékával járul hozzá a magyar családok jólétéhez. A vállalat hisz a közösség erejében, és aktívan tesz a társadalmi szemléletformálásért.
Az idei, XIX. NN Ultrabalaton futóeseményen – a korábbi évekhez hasonlóan – az ALDI a lelkes kollégáiból álló, ALDI Run for Fun és ALDI Speed Squad nevű csapatokkal vett részt. Az ALDI Speed Squad futói 16:59:50-es időeredménnyel a 48. helyen végeztek, míg az ALDI Run for Fun csapat tagjai 21:01:05-ös idővel kerülték meg a Balatont. A vállalat munkatársai nem csupán a mozgás öröméért és a jó teljesítményért álltak rajthoz, hanem azért is, hogy a társadalom figyelmét a Bátor Tábor Alapítvány munkájára irányítsák. A Bátor Tábor élményterápiás programjain daganatos, élethosszig tartó betegséggel élő gyermekek kapnak erőt a gyógyuláshoz, önbizalmat az élethez. Az alapítványnak köszönhetően évente több mint 4000 súlyosan beteg gyermek és családtag részesül gyógyító élményekben a tábori, kórházi, iskolai és online programokon keresztül.
Az ALDI két futócsapata közösségi adománygyűjtést indított a Bátor Tábor Élménykülönítmény részére, így bárki utalhatott kisebb-nagyobb összeget a Bátor Tábor adománygyűjtő oldalán, amit a szervezet súlyosan beteg gyermekek és családjaik támogatására fordít. A vállalat futóinak felhívására több tucat felajánlás érkezett, összesen több mint 250 000 forint gyűlt össze a Bátor Tábor részére. Az alapítvány az összeget nyári táboraira használja fel: a tavalyi négy helyett idén már öt turnusban várják a betegségben érintett gyerekeket.
12 éve a legbátrabbak mellett
Az ALDI 2014 óta áll kapcsolatban a Bátor Tábor Alapítvánnyal, és pénzadományokkal is segíti a karitatív szervezetet. Az áruházlánc két futócsapata által gyűjtött összeg mellett az ALDI idén további 8 millió forinttal támogatja a Bátor Tábor munkáját, újfent kiállva a legbátrabbak mellett. A diszkontlánc az együttműködés kezdete óta közel 100 millió forintot juttatott az alapítványnak, így az elmúlt 12 év során több mint 25 000 érintettnek nyújtottak segítséget programjaikon keresztül.
Kapcsolódó cikkeink
Mintegy 5 millió eurót fordít zöld energiára az Aldi Írországban
Az Aldi Ireland bejelentette, hogy 5 millió eurós beruházással energiatakarékos…
Tovább olvasom >Rekordmélyre zuhant az innováció a spanyol FMCG-piacon
Spanyolországban 15 év alatt 48%-kal esett vissza az új termékek…
Tovább olvasom >Magyar alapítványokat is támogatna a Morgan Stanley
Először nyílt meg magyar jótékonysági szervezetek számára a Morgan Stanley…
Tovább olvasom >További cikkeink
Spanyolországban vezeti be első AI-alapú megoldását a Carrefour
A francia Carrefour Spanyolországot választotta első mesterségesintelligencia-alapú megoldásának bevezetésére. Az AI.Carrefour…
Tovább olvasom >Kétszeres POP világbajnok a magyar Gösser Spritz display
Idén két világbajnoki címre is büszke lehet a hazai POP-szakma.…
Tovább olvasom >Legendás olasz panettone-gyártót vett az ír Valeo Foods
Újabb olasz cég felvásárlását jelentette be az ír székhelyű Valeo…
Tovább olvasom >