Füstli Snacki & GO! Díjnyertes a Sága formabontó poharas mini pulykavirslije
A HUNGAROPACK Bírálóbizottsága a legmagasabb elismeréssel, a HUNGAROPACK SaveFood 2015 díjjal jutalmazta a díjért közösen pályázó Sága Foods Zrt.-t és Greiner Packaging Kft.-t.a magyar piacon egyedülálló, poharas kiszerelésű Snacki & GO! innovatív csomagolásáért.
A 2015-ös év legnagyobb újdonsága a Ságától a Füstli Snacki & GO! formabontó, poharas,magas hústartalmú, pulykahúsból készült virsli falatkái, amelyek akár hidegen vagy melegítve egyaránt fogyaszthatók.Mindezt a rendhagyó csomagolás teszi lehetővé számunkra, aminek kialakításánál rendkívül fontos volt, hogy a végtermék praktikus és egyben higiénikus is legyen. A pohár visszazárhatóságának köszönhetően a Snacki & GO! tökéletesen megőrzi ízét, állagát, könnyen tárolható, kinyitása sem okoz gondot, és mikrohullámú sütőben melegíthető. A praktikum mellett fontos szempont volt még a szelektív hulladékgyűjtésnek megfelelő kivitelezés. A poharak műanyagból készülnek, a borító csomagolóanyaga papír és annak köszönhetően, hogy perforált, könnyen eltávolítható. A Sága nem titkolt célja a fő célcsoportnak szánt fiatalok edukálása, ezért a csomagoláson ikonok hívják fel a figyelmet a szelektív hulladékgyűjtésre.
„A Füstli család közel 15 éve öregbíti cégünk hírnevét, és azon innovációnk közé tartozik, ami nem csak a bevezetéskor számított újdonságnak, hanem azóta is töretlen a népszerűsége. Néhány évvel ezelőtt már fontolgattuk a snack kategóriába tartozó termékbevezetést, de a piaci trendeket alapul véve most láttuk elérkezettnek a Snacki & GO! bevezetését.” – hangsúlyozta Szalayné Szilvágyi Erzsébet,a Sága Foods kereskedelmi vezetője.
A Snacki&GO!-t a hazai fogyasztók rövid idő alatt megkedvelték, a vállalat bízik abban, hogy külföldön, elsősorban a környező országokban is népszerű lesz a termékük.
Kapcsolódó cikkeink
Kiiktatja a mesterséges adalékokat a Cheetos és Doritos snackekből a PepsiCo
A PepsiCo mesterséges színezékek és ízesítők nélküli változatokat dob piacra…
Tovább olvasom >85 millió eurós beruházással bővíti németországi üzemét az Intersnack
Az Intersnack, Európa egyik vezető sós snackgyártója, 85 millió eurót…
Tovább olvasom >Mézes-gyümölcsös snackkel lép az amerikai piacra David Beckham
David Beckham, az egykori világhírű labdarúgó saját élelmiszermárkát vezet be…
Tovább olvasom >További cikkeink
Új adónem bevezetését javasolja az Európai Bizottság
Az Európai Bizottság a közelmúltban javaslatot tett az Európai Unió…
Tovább olvasom >Egy különleges együttműködés az Unicum Riserva és a beck@grecsó duó között: útjára indult a „szeretet vessző béke”
Az Unicum Riserva támogatásában márciusban debütált a beck@grecsó formáció új…
Tovább olvasom >Újabb elismerés a Borsodi Sörgyár jó munkahelyi gyakorlataiért
Második alkalommal ítélték oda a Borsodi Sörgyárnak a Sokszínű és…
Tovább olvasom >