FUNBALL kampánnyal dobja fel a nyarat a Pepsi
Az egész nyarat végigívelő FUNBALL kampányt indít a Pepsi, amely keretében nyereményjátékkal, helyszíni fesztivál aktivitásokkal és budapesti kitelepüléssel is arra buzdítják az embereket, hogy használjanak ki minden pillanatot és éljék át a szórakozás felhőtlen élményét barátaikkal – ehhez kapcsolódik a Pepsi által használt „Élj most!” szlogen is. A kampány nemzetközi arca Lionel Messi, hazánkban pedig Dukai Regina és Istenes Bence vesznek részt az üdítő márka által szervezett aktivitásokban.
A televízióban már látható volt az elmúlt hetekben a Pepsi legújabb spotja, amelyben Lionel Messi is szerepel, aki a Pepsi nyári kampányának nemzetközi arca. A reklám érdekessége, hogy a nemzetközi kampányt kiegészítve a spot második felét a hazai Adamsky reklámügynökség készítette. A mai napon kezdetét vette a kampány második része, amelynek keretében a Pepsi nyári nyereményakcióját harangozzák be.
A kampánnyal, amely minden szempontból komplexnek tekinthető, a TV spot mellett fesztiválokon és budapesti helyszíneken is találkozhatnak a járókelők, emellett pedig egy kupakgyűjtő akció keretében garantált ajándékokkal lehetnek gazdagabbak a vásárlók. 3 darab Pepsi termék kupakjának beváltása esetén garantáltan egy 0,33 literes dobozos Pepsit, 6 darab kupak beváltása esetén egy 77g-os Lay’s chipset kapnak a vásárlók, 20 db kupak beváltásáért pedig egy egyedi, sötétben világító FUNBALL labda jár.
Az EFOTT-on debütál, de később a Campus fesztiválon, valamint Budapesten is várja a közönséget a Pepsi FUNBALL Aréna, amely egy 10 méter hosszú és 3 méter magas installáció és a résztvevők futball tudását teszteli egy érdekes játék keretében. Az egyedi installáció hazánk első zenélő és világító fala, amely kimondottan a focizás élvezetére helyezi a hangsúlyt, hiszen a játékosok a kijelölt pontok eltalálásával komponálhatnak zenét az egyes zenei alapok összeállításával, amelyet a fal különböző fényei is kísérnek, igazi parti hangulatot teremtve a helyszínen. Ráadásul a Pepsi figyelt a biztos sikerélményre, hiszen a zeneszámokat egyedileg a FUNBALL Aréna számára szerezték olyan ismert zeneszerzők, mint DJ Superstereo, Mongoose, 9b0, Monkeyneck, Eslie Sunbabiez, valamint Iamyank.
Ugyancsak találkozhatnak majd Budapesten, valamint a fesztiválokon is a járókelők a Pepsi FUNBALL Team tagjaival is, akiket a legjobb hazai freestyle focisták közül kért fel a Pepsi arra, hogy bemutatókkal és oktatással szórakoztassák az érdeklődőket, hiszen a Pepsi FUNBALL egyes állomásain az amatőrök és profik egyaránt érdekes trükköket tanulhatnak majd tőlük. A Pepsi FUNBALL aktivitásait a nyár folyamán végigkísérik majd a kampány arcai Dukai Regina és Istenes Bence is, akikkel így találkozni lehet majd az Budapesten és az EFOTT-on is, ráadásul az egyes állomásokon további meglepetésekkel kedveskedik majd a Pepsi a járókelőknek.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Versenytényezővé válik a telephely az e-kereskedelemben
A digitalizáció és a fogyasztói elvárások gyors változása nyomán az…
Tovább olvasom >Exportban erősödik a Gyermelyi – alkalmazkodás a kihívásokhoz
A Gyermelyi Zrt. 2024-es pénzügyi beszámolója alapján világosan látszik: a…
Tovább olvasom >Önkéntes Vízadó program indul Budapesten
Önkéntes Vízadó programot hirdet Budapesten a 10 millió Fa, Budapest…
Tovább olvasom >