Fulfilment szolgáltatást indít a TikTok az Egyesült Királyságban
Logisztikai szolgáltatást indít a TikTok Shop az Egyesült Királyságban működő értékesítőknek Fulfilled by TikTok (FBT) néven.
A kínai ByteDance tulajdonában lévő TikTok szerint az új logisztikai programmal a TikTok Shopot használó kereskedők számára az Egyesült Királyságban „minden eddiginél könnyebb” lesz a platformon történő értékesítés.
A tárolástól a szállításig
A vállalat a TikTok Shop Seller Centerrel való integráció révén maga menedzseli a teljes fulfilment folyamatot a tárolástól az áru kézbesítéséig és gyors, megbízható szállítást ígér versenyképes áron.
Az Egyesült Királyság az első olyan ország, ahol a kereskedők igénybe vehetik a TikTok logisztikai szolgáltatását, melynek feltétele, hogy a kereskedő az országban rendelkezzen székhellyel és oda is szállítson.
Aznapi automatizált fulfilment
A regisztrációt követően a kereskedők készleteik egy részét átadják, amely egy raktárban kerül tárolásra. A megrendeléseket kiszállítás előtt összekészítik, csomagolják és felcímkézik. A vállalat minden hétfőtől szombatig este 19 óráig leadott megrendelés esetében garantálja az aznapi, automatizált összekészítést, valamint a következő munkanapon történő prémium házhozszállítási szolgáltatást.
A szolgáltatást már több TikTok Shop UK kereskedő tesztelte, és a vállalat szerint „fantasztikus eredményekről” számoltak be.
Kapcsolódó cikkeink
Az EU alapvető árucikkek, valamint egészségügyi eszközök felhalmozására tett javaslatot válságok esetére
Az Európai Bizottság javaslatokat mutatott be alapvető szükségleteket kielégítő áruk,…
Tovább olvasom >A Co-op-pal indít közös házhozszállítási szolgáltatást indít a Just Eat az Egyesült Királyságban
Az élelmiszer-házhozszállító Just Eat a brit Co-op kiskereskedelmi lánccal hivatalosan…
Tovább olvasom >Új egységes retail média platformot indít a Sainsbury’s – jön a Nectar360 Pollen
A brit Sainsbury’s bejelentette, hogy 2025 végén elindítja a Nectar360…
Tovább olvasom >További cikkeink
Spanyolországban vezeti be első AI-alapú megoldását a Carrefour
A francia Carrefour Spanyolországot választotta első mesterségesintelligencia-alapú megoldásának bevezetésére. Az AI.Carrefour…
Tovább olvasom >Kétszeres POP világbajnok a magyar Gösser Spritz display
Idén két világbajnoki címre is büszke lehet a hazai POP-szakma.…
Tovább olvasom >Legendás olasz panettone-gyártót vett az ír Valeo Foods
Újabb olasz cég felvásárlását jelentette be az ír székhelyű Valeo…
Tovább olvasom >