Fruit Logistica: Újrapozícionálják a friss árut
A világ legnagyobb zöldség-gyümölcs szakvására, a Fruit Logistica Berlinben, 2010. február 3.-5. között várja a látogatókat, és természetesen a kiállítókat. A szektor világcégei mellett, különböző országok kis- és középvállalatai is bemutatják termékeiket
Némethy Márta, a berlini vásár magyarországi képviselője felhívja az érdeklődők figyelmét arra, hogy érdemes előre megtervezni a vásár-látogatást. A kiállítókról, valamint a különböző kísérő programokról, de a szálláslehetőségekről is aktuális információkat tartalmaz a következő web-oldal: www.fruitlogistica.com
– A szervezők 80 országból 2300 kiállítóra számítanak az előzetes jelentkezések alapján – tájékoztat Némethy Márta. – A legutóbbi, idei Fruit Logisticán 50 országból 125 ezer szakmai látogatót regisztráltak három nap alatt.
A kísérő programok közül érdekesnek ígérkezik a nyitónap előtti konferencia, amelynek címe: „Csúcsimázs, de alacsony megtérülés – szükségessé vált a friss termékek újrapozícionálása?”
A Lidl diszkont lánc vezetői ritkán tájékoztatják a nyilvánosságot. Most kivételt tesznek. A friss termékek szokásos fórumán vezérszónok lesz Oliver Weidner, a Lidl nemzetközi minőségbiztosítási igazgatója.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Employer branding az AI és a GenZ-k korában – A folytatás
November 27-én kerül megrendezésre a II. Marketing Art Employer Branding…
Tovább olvasom >Megvannak az Employer Branding Award nyertesei
A Magyar Public Relations Szövetség (MPRSZ) immár hetedik alkalommal hirdette…
Tovább olvasom >AI Night: Egy új korszak – Hogyan formálja át az AI az életünket, a munkánkat és a globális társadalmunkat?
Az AI fejlődése nemcsak technológiai szempontból hoz forradalmi változásokat, hanem…
Tovább olvasom >