Fruit Logistica: 200 négyzetmétert foglaltak a magyarok
A világ legnagyobb zöldség-gyümölcs szakvásárára, a jövő év február 9–11. között megtartandó Fruit Logisticára 70 országból több mint 2 300 kiállító jelentkezett.
– A magyar vállalatok közösségi standja kezdettől fogva a rendezvény egyik vonzó színfoltja. Legközelebb összesen 200 négyzetméteren mutatják be termékeiket hazánk kertészeti vállalkozásai – tájékoztatta lapunkat Némethy Márta, a berlini vásár magyarországi képviselője.
Legutóbb, idén február elején tizenhét magyar vállalat rekordnagyságú területen, 250 négyzetméteren állított ki az AMC közös standján.
A Fruit Logistica keretprogramjából kiemelkedő, nemzetközi „Gyümölcs és zöldség friss fórumot“ a szokásostól eltérően nem az utolsó napon tartják, hanem a vásár előtt, február 8-án.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Employer branding az AI és a GenZ-k korában – A folytatás
November 27-én kerül megrendezésre a II. Marketing Art Employer Branding…
Tovább olvasom >Megvannak az Employer Branding Award nyertesei
A Magyar Public Relations Szövetség (MPRSZ) immár hetedik alkalommal hirdette…
Tovább olvasom >AI Night: Egy új korszak – Hogyan formálja át az AI az életünket, a munkánkat és a globális társadalmunkat?
Az AI fejlődése nemcsak technológiai szempontból hoz forradalmi változásokat, hanem…
Tovább olvasom >